V
vierailija
Vieras
Ollaan miehen kanssa asuttu yhdessä 3 vuoden ajan. Ei yhteisiä lapsia, minulla pari lasta aiemmasta suhteesta, miehellä ei omia lapsia. Kaikki oli seurusteluaikaan hyvin, yhteenmuuton myötä havahduin miehen alkoholin käyttöön. Itse en käytä alkoholia, joten voi olla että määrät ja kerrat on minun silmin nähden isoja. Mies siis käyttää alkoholia viikottain, lähes päivittäin. Kerralla nautittavat määrät on vähentyneet mutta kerrat ei. Nykyään juo lähinnä olutta, aiennin meni myöa viiniä yms. Lähinnä häiritsee se että mies juo kotona, tuo alkoholia kotiin ja juo myös lasten nähden. Ymmärtäisin jos joskus ottaisi saunakaljan mutta se ei riitä. Miehen mielestä nalkutan ja olen tiukkapipoinen. Olen miettinyt eroa ja poismuuttamista lasten vuoksi. Mies tietoinen tästä Rakastan lapsiani ja en halua että he näkevät tuollaista mallia. Ja lapsetkin kokee että on rennompaa olla kotona kun mies on esim. reissussa. Silti rakastan miestäni ja sen takia tuntuu lähteminen niin vaikealta. Ja osaa mies olla mitä ihaninkin.
Onko kellään kokemuksia, neuvoja mitä tehdä?
Onko kellään kokemuksia, neuvoja mitä tehdä?