H
hyiettä
Vieras
Anteeksi, en voi sille mitään mutta mieleeni nousee kuva lihavasta tytöstä, joka maiskuttaa kahvipöydässä kaksin käsin herkkuja naamaansa mihinkään muuhun keskittymättä. Yöks.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Öö, sanoinko, että sinulla ei ole kokemusta?? Mutta oikeasti tuo ei ole helppo tilanne. Ja tällä tuttavaperheellä on useampi lapsi ja kaikki muut syövät ihan normaalisti ja ovat normaalipainoisia. Heidän tapauksessaan en usko, että riittää tiukat rajat, lapsella on muita ongelmia.
Voisko opettajan nakittaa ruokailuissa vahtimaan mitä tyttö ottaa ensin linjastosta tai mistä ruuasta aloittaa syömisen, vai onko liian sitovaa opettajalle?
En mä tätäkään tajuu...
Eiköhän ap olis vaan parempi katsoa peiliin, nyt ja järkätä se koti ja oma pääsi kuntoon.
Ei kai syömättömyys voi tässä ongelma olla?
Tuu nyt vielä kertomaan, että oomme saaneet taas kuulla yhdestä kavereiden rahoilla syöjästä?
Vai mummoko/kummitäti/naapuri/postinjakaja/koulutaksikuski/opettaja sen sun lapses ruokailut nyt kaikki hoitaa?
No ap tietysti, luulin että selvää. ?!
Täytyy näemmä kerrata joku nettikirjoittelijan opas... Minun siis.
No onhan toi nyt näemmä monitulkintainen, nyt keksin jo kolmannen tavan, miten olet sen lukenut ja miksi ihmettelet, mutta kysy lisää, jos asia painaa. Mulla alkaa adrenaliinitaso jo laskea..
Näitä on niin paljon nähty ja kuultu ja lisäksi vielä äärimmäisen henkilökohtainen juttu, vaikka kierre onkin nyt katkaistu..
Ok. Hengitä välillä.![]()
Muuten hyvä provo mutta toi rullakebap oli liikaa..
Ja onhan tuossa nyt tutkittava perinpohjaisesti mistä moinen ruuanhimo johtuu. Kuulostaa siltä, että on häiriintynyt toiminta keskuksella, joka säätelee kylläisyyden tunnetta.