Harmillista, että on niin isot korvat :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis siinä mielessä, että sit sitä kuulee kaikenlaista, mitä ei ois ehkä ollut tarve kuulla.
Mies jutteli puhelimessa, että aikoo vaihtaa meidän toisen (siis tuon "mun" auton) toiseen, ehkä.
Ei ois pitänyt kuulla... Sillä nyt jos se vaihto ei sit toteudu, niin mie ihan vähän kyllä petyn... kun mie oon niin toivonut, että mie saisin "uuden" (ei siis tehdas-uutta suinkaan, mutta mulle / meille uuden) ajopelin.

Pienet on murheet, suuret haaveet... Mie ehdin jo sieluni silmin nähdä miehen tulevan sillä "uudella" autolla pihaan ja sit se ois laittanut ne avaimet kirjekuoreen tai pieneen pakettiin ja sanonut, että siinä on sulle joululahja :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
toivotaan että saat uuden auton :) millaiset kulkupelit teillä muutes on? kun on aika iso pesue.

No myö ihan äärimmäisen harvoin kuljetaan missään ihan koko porukalla, niin meillä on 2 ihan tavallista farkkua.
Ajellaan sit peräkanaa, ja isot teinit jää yleensä kotio jo ihan omasta halustaan.
Jos on tarvis mennä jonnekin koko sakilla, niin lainataan sit isompaa autoa toiseksi autoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Eiks teillekin vois hankkia selliaisen bussin, tulis halvaks kun koko kööri vois ajella samalla autolla. :xmas:

Ei, kun mies tarvii töissäkulkemiseen autoa, ja mie oisin sit päivisin ilman kulkupeliä.
Ja sit taas sellaisella bussilla ois miehen tyhmä ajella työmatkoja yksin, ja yhtä tyhmää mun ajella sillä päivisin, kun kyydissä ei kuitenkaan oo kun se 3 lasta, maks. 4.

Uusimmat

Yhteistyössä