Ä
"äitee"
Vieras
Voin vastata vain ajatellen omani kohdalle. Meille tuollainen olisi aivan liikaa, mutta ilmeisesti teille ei. Meillä on maanantaina ohjattua harrastusta yksi tunti ja muina päivinä tapaa kavereita/ulkoilevat pihalla/eilen kävi iskän kanssa pyörälenkillä ja mitä milloinkin. Minusta lapsi ei todellakaan tuossa iässä tarvi noin montaa ohjattua tuntia.