T
turtana
Vieras
Tämä on siis tilanne: Mies pahoinpitelee ajoittain joko kännissä tai masennuksen uudistuessa. Juomisen on lopettanut tästä syystä lähes täysin, mutta masennuksen iskiessä käy taas päälle, kun lääkkeet kuulemma laittaa pään sekaisin.
Olen jäänyt tilanteeseen omaa tyhmyyttäni, luullut että asiat paranevat. Ehkä olen myös läheisriippuvainen. Lisäksi olen säälinyt miestä, joka on maailmassa hyvin yksin ja miettii vähän väliä itsemurhaa...
Pahoinpitelyt ovat (ainakin tähän asti) melko lieviä. Ehkä sekin on ollut yksi (typerä) syy miksi en ole lähtenyt. Väkivallan jälkeen olen ollut aina ihan hysteerinen ja henkisesti rikki. Sitten on soviteltu ja käyty terapiassa, etc.
Eilen mies taas kävi päälle jonkin typerän riidan jälkeen. Nyt mulla on aivan turta olo. Ei tunnut paljon missään. En tiedä mistä tämä johtuu, olenko nyt sitten aivan pohjalla, onko tämä oman parantumisprosessin alku vai suojaanko tällä mahdollisesti itseäni ja syntyvää lastani (rv 37) turtumisella? Mulle on siis tällä hetkellä ihan sama mitä nyt tapahtuu, jatketaanko, tuleeko ero vai tappaako mies itsensä. Ainoa asia mikä saa kyyneleet silmiin on ajatus lapsista. Pienestä 3 -vuotiaasta ja reilun parin viikon sisällä syntynevästä uudesta vauvasta. Minkälaisen paskaan perheeseen olenkaan heidät luonut... Kaksi pientä taivaan lahjaa, jotka ansaitsivat vain ja ainoastaan parasta tässä maailmassa.
Kiitos mikäli jaksoit lukea tämän pitkän sepustuksen, oli pakko purkaa tätä asiaa ja ihemtystäni olotilastani johonkin.
Olen jäänyt tilanteeseen omaa tyhmyyttäni, luullut että asiat paranevat. Ehkä olen myös läheisriippuvainen. Lisäksi olen säälinyt miestä, joka on maailmassa hyvin yksin ja miettii vähän väliä itsemurhaa...
Pahoinpitelyt ovat (ainakin tähän asti) melko lieviä. Ehkä sekin on ollut yksi (typerä) syy miksi en ole lähtenyt. Väkivallan jälkeen olen ollut aina ihan hysteerinen ja henkisesti rikki. Sitten on soviteltu ja käyty terapiassa, etc.
Eilen mies taas kävi päälle jonkin typerän riidan jälkeen. Nyt mulla on aivan turta olo. Ei tunnut paljon missään. En tiedä mistä tämä johtuu, olenko nyt sitten aivan pohjalla, onko tämä oman parantumisprosessin alku vai suojaanko tällä mahdollisesti itseäni ja syntyvää lastani (rv 37) turtumisella? Mulle on siis tällä hetkellä ihan sama mitä nyt tapahtuu, jatketaanko, tuleeko ero vai tappaako mies itsensä. Ainoa asia mikä saa kyyneleet silmiin on ajatus lapsista. Pienestä 3 -vuotiaasta ja reilun parin viikon sisällä syntynevästä uudesta vauvasta. Minkälaisen paskaan perheeseen olenkaan heidät luonut... Kaksi pientä taivaan lahjaa, jotka ansaitsivat vain ja ainoastaan parasta tässä maailmassa.
Kiitos mikäli jaksoit lukea tämän pitkän sepustuksen, oli pakko purkaa tätä asiaa ja ihemtystäni olotilastani johonkin.