Hei, ideoita miehen tatskaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Se haluaa tatuoinnin, ja on jo sen verran päättänyt ett se tulisi olemaan joku teksti, ei kuvia halua ettei sitten kyllästy niihin myöhemmin. Mutta siis teksti, enkuksi tai latinaksi, onko hyviä ideoita? Jotain viisauksia, lausahduksia, mitä vaan? Mulla ei (ja multa se kysy siis apua) joten mun on pakko siirtää pallo teille. :D

Jännä juttu tuo, että haluaa tatuoinnin, mutta ei hajuakaan millaisen. Miksi se tatuointi pitää väkisin hankkia, jos ei edes ideaa siihen.
Siis sillä on suunnitelma: se tietää että haluaa tekstin, ja tietää mihin se tulee. Sillä on tyttö, joka suunnittelee siitä tekstistä tatuoinnin siihen, mihin se on tulossa. Siitä puuttuu enää vain se teksti, sisältö. Muuten kaikki on ajat sitten jo suunniteltu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Se haluaa tatuoinnin, ja on jo sen verran päättänyt ett se tulisi olemaan joku teksti, ei kuvia halua ettei sitten kyllästy niihin myöhemmin. Mutta siis teksti, enkuksi tai latinaksi, onko hyviä ideoita? Jotain viisauksia, lausahduksia, mitä vaan? Mulla ei (ja multa se kysy siis apua) joten mun on pakko siirtää pallo teille. :D

Jännä juttu tuo, että haluaa tatuoinnin, mutta ei hajuakaan millaisen. Miksi se tatuointi pitää väkisin hankkia, jos ei edes ideaa siihen.

Jospa vaikka antaisit kaverin kuulla muitten ihmisten ideoita ja näkemystä. itselläni on 3 tatutointi josta kadun 1 isointa selässäni. Harrastin ennen vapaapainia ja sen jälkeen nyrkkeilyä ja selässäni lukee "Divida et impera"
Hajoita ja hallitse.. kulje nyt se selässä rannalla tai missä muualla ilman paitaa. Ota miehelles tatska josta se tykkää ja pitää! onnea etsimisessä

Vaikea on tuntematta miestä. Sillä tatuointi kuvastaa ihmistä ja kuvalla on jokaiselle kantajalleen suuri henk. kohtainen tarkoitus.

http://fi.wikiquote.org/wiki/Latinankielisi%C3%A4_sananlaskuja tässä linkki mistä voi katsella.

Yhteistyössä