Hei, ideoita miehen tatskaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Se haluaa tatuoinnin, ja on jo sen verran päättänyt ett se tulisi olemaan joku teksti, ei kuvia halua ettei sitten kyllästy niihin myöhemmin. Mutta siis teksti, enkuksi tai latinaksi, onko hyviä ideoita? Jotain viisauksia, lausahduksia, mitä vaan? Mulla ei (ja multa se kysy siis apua) joten mun on pakko siirtää pallo teille. :D

Carpe diem. I didn't knew what i should write in here, so i asked from my wife. Outoa, että joku haluaa ikuisen tekstin ihoonsa, eikä tiedä mitä kirjoituttais! Miks se muuten haluaa englantia tai latinaa eikä suomea?

En muuten osaa latinaa yhtään enkä englantia hyvin, eli virheitä on varmasti, tiedän itsekin, ei tarvitse kenenkään ilkkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Carpe diem. I didn't knew what i should write in here, so i asked from my wife. Outoa, että joku haluaa ikuisen tekstin ihoonsa, eikä tiedä mitä kirjoituttais! Miks se muuten haluaa englantia tai latinaa eikä suomea?

En muuten osaa latinaa yhtään enkä englantia hyvin, eli virheitä on varmasti, tiedän itsekin, ei tarvitse kenenkään ilkkua.

No muakin vähän kummastuttaa...ja vielä se että akka miettii toisen tatskaa mitä laitetaan:o Laittakaa vaikka TAUNO.

No se on nyt muutenkin pohtinut sitä tatskajuttua kaksi vuotta, harkinnan mies. Ei halua ottaa mitään, mitä myöhemmin katuu. Siksi pohtii sen tekstin sisältöäkin.

Lasten nimet.. Mä luulen että ei halua ottaa niitä. Yksi niistä olisi jätettävä kuitenkin pois, ja se taas loukkaisi myöhemmin varmaan sitä yhtä. Joten luulen että sille linjalle ei lähdetä.

Alkuperäinen kirjoittaja fddhgkgk:

No muakin vähän kummastuttaa...ja vielä se että akka miettii toisen tatskaa mitä laitetaan:o Laittakaa vaikka TAUNO.

Siis ja sä kuvittelet, että se itse ei mieti tätä, ett pelkästään mä? Se kysyi multa apua, kuten kirjoitin jo yllä. Miettii itse yhtälailla. Ja tottakai mä mietin, jos se haluaa mun pohtivan asiaa myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi se yksi olisi jätettävä pois?

No mä luulen että neitin isä ei tykkäisi jos neitin nimi olisi tyyliin mun miehen käsivarressa... Ja taas: neiti on ollut 2,5 v kun me ollaan alettu seurustelemaan, joten sinänsä sen nimen paikka olisi siellä, missä meidän yhteistenkin lasten. Yhtälailla se on mun miehen kasvattama kuin veljensäkin,ja tämä vauva joka syntyy. Mutta ei me haluta ehdoin tahdoin ärsyttää neitin bioisiäkään, välit on nyt hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Siis ja sä kuvittelet, että se itse ei mieti tätä, ett pelkästään mä? Se kysyi multa apua, kuten kirjoitin jo yllä. Miettii itse yhtälailla. Ja tottakai mä mietin, jos se haluaa mun pohtivan asiaa myös.

kaks vuotta miettinyt ja vieläkään ei oo keksinyt...

Alkuperäinen kirjoittaja jooopaaaaaa:

kaks vuotta miettinyt ja vieläkään ei oo keksinyt...

Se on miettinyt, ottaako kuvan ja millaisen ja minne, ja sitt on viime aikoina todennut että ehkä teksti olisi parempi vaihtoehto. Mikä siinä on omituista?

Kuinkas olisi elämänsä tärkeät päivämäärät, siis numeroita? Nehän eivät koskaan muutu miksikään. Vaikka sillä tavalla vanhaan tyyliin kalligrafisesti, numerot allekkain kirjoitettuna.

Googlettamalla löytyy kuvia vaikka miten paljon ja kaupoissa on tatuointilehtiä myynnissä.

Joo mutta se ei halua niistä mitään (enkä voi syyttää, mäkään en ottaisi). Se haluaa jonkun mitä ei ole kenelläkään. Eli siis: nyt mä haen vaan jotain iskeviä tekstejä, tatuoinnille on jo suunnittelija olemassa, kunhan teksti vaan löytyy ensin.

hankala sanoa mitään vinkkiä kun ei tunne miestä.
mistä tykkää jne...
vai meinaatko että jotain "vanhoja" lausahduksia tai sanontoja.
itse oon joskus miettiny et viikinkiriimuilla ois joku kiva laittaa,ollaanhan sitä pohjoisen kansaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kuinkas olisi elämänsä tärkeät päivämäärät, siis numeroita? Nehän eivät koskaan muutu miksikään. Vaikka sillä tavalla vanhaan tyyliin kalligrafisesti, numerot allekkain kirjoitettuna.

Aika hyvä kyllä. Pistän korvan taakse ja ehdotan sille tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
hankala sanoa mitään vinkkiä kun ei tunne miestä.
mistä tykkää jne...
vai meinaatko että jotain "vanhoja" lausahduksia tai sanontoja.
itse oon joskus miettiny et viikinkiriimuilla ois joku kiva laittaa,ollaanhan sitä pohjoisen kansaa...

Se on ollut urheilija, mutta tällä hetkellä se tykkää meistä. :D Soittaa bändissä kitaraa, rakastaa musiikkia ylipäätään. On oikeasti tosi perhekeskeinen, ei juuri nyt harrasta muuta kuin sitä musiikkia jossain määrin. Mutta en usko, että sen tekstin pitäisi varsinaisesti liittyä suoraan siihen itseensä... en siis oo varma, mutta luulisin. Pitääkin kysyä.

Googlettamalla löytyy kuvia vaikka miten paljon ja kaupoissa on tatuointilehtiä myynnissä.

Joo mutta se ei halua niistä mitään (enkä voi syyttää, mäkään en ottaisi). Se haluaa jonkun mitä ei ole kenelläkään. Eli siis: nyt mä haen vaan jotain iskeviä tekstejä, tatuoinnille on jo suunnittelija olemassa, kunhan teksti vaan löytyy ensin.

niin mutta niistä saa vinkkejä/ideoita joita voi muokata näköisekseen :)

Se haluaa tatuoinnin, ja on jo sen verran päättänyt ett se tulisi olemaan joku teksti, ei kuvia halua ettei sitten kyllästy niihin myöhemmin. Mutta siis teksti, enkuksi tai latinaksi, onko hyviä ideoita? Jotain viisauksia, lausahduksia, mitä vaan? Mulla ei (ja multa se kysy siis apua) joten mun on pakko siirtää pallo teille. :D

Jännä juttu tuo, että haluaa tatuoinnin, mutta ei hajuakaan millaisen. Miksi se tatuointi pitää väkisin hankkia, jos ei edes ideaa siihen.

Yhteistyössä