Hei mitä sun iltaan kuuluu?

Ajattele, jos olisit nukahtanut.... :eek: Onneksi sinulla paisti oli kuitenkin uunissa eikä levyllä...
Joo siis tiiäks mikå oli ihan hiton omituistq. Mut täst noin parikyt vuot aikaa mut sillosen nais ystävän kaa ni sammuttiin kummatkin keittiön lattialle ja ruuat pannulla ja kattilassa tulossa. No ei siin sitkun alkoi käryttää ni palohälyttimet alkoi ulisee ja kämppä täynnä savua. Miten hitossa me kummatkin sammuttiin. Varoituksen sana jos juot ni tilaa mielummin se ruoka raflast. Onko sulla johnny ollut koskaan muistin menetyksiä tai pohjaanpalanutta ruokaa?

Joo tiiäks jos ois paljon rahaa ni ostaisin komion yhestä kerrostalosta. Tiiäks miks yhtiö vastike on nolla kun se qsuntoyhtiö sijoittaa. Miksei kaikki kerrostalo yhtiöt sijoita niitä rahoja että asukkaat pääsee halvalla? Onko sulla sijoituksia? Ja paljon heittäisit mies stripparille priva esityksestä?

Kai kaikki asunto-osakeyhtiöt voisivat sijottaa jos aluksi perisivät suuremman summan asunnosta.

Millä ne sijoittaisivat ellei ole pääomaa?

Mä en vielä ole pahemmin ehtinyt mutts on sentäs pari tonnia rahastoissa.

Enkä pennin killinkiä! Seksi ei, missään muodossa, ole asia mistä mun mielestä maksetaan tai peritään rahaa.

Kai kaikki asunto-osakeyhtiöt voisivat sijottaa jos aluksi perisivät suuremman summan asunnosta.

Enkä pennin killinkiä! Seksi ei, missään muodossa, ole asia mistä mun mielestä maksetaan tai peritään rahaa.
Ihanaa enmäkään tai no kerran oltiin virossa ja kaveri halus nähä stripparin noh joo hån oli mun paras ystävä. Noh mentiin sisälle sinne ystävä aika kännissä ja sanoi iso vesi nih arvaa paljon vesituoppi maksoi siinä. Noh 20€ ja mä tilasin kaljan ja se oli kaiskyt nih frendikin sit vaihto kaljaan eikä ottanut kahenkympin vettä. Paljon sä voisit maksaa maks litran pullosta vettä? Noh jooh siel sitkun naukkailtiin viinaa röökikopissa rulin pois ni yks strippari taputti mua päälaelle ja jatkoi matkaa. Noh siellä strippi klubilla oli sit suomalainen pariskunta. Kelaa tää pariskunta oli edellisessäkin baarissa ainoot asiakkaat ja ne huutaa mulle et moi ja kelaa ne oli samqsta kaupungista ku me ja vanhasta duunista. Minkä lasket sille ite todenmäköisyydeksi että näin käy? Nojoo sit oltiin siel strippi baaris ja nainen istui mun viereen ja pyys drinkkiä jotain shampanjaa mä sanoin im brokie. Nojoo tiiätteks se nainen joka oli sen miehensä kanssa oli kauniimpi kuin ykskään strippari ja me tultiin juttuun. Noh joo ystävä sit kesken strippi esityksen oksensi lattialle niin et stripparin päällekin roiskui mä aloin heti siivoomaan lattioit mut hetken pääst meijät heitettiin vartioiden toimesta ulos siinä ohimennessä sille naiselle joka oli taputtanut mua ja hymyillyt laitoin stringien väliin satkun muuta se ei tehnyt mut se on tavallaan ainoo kerta. Ootko sä koskaan oksentanut nolossa paikkaa? Ainiin mentiin alakerran baariin nih siihen tuli vanhempi virolais nainen ja se alkoi tarjoo sikana viina shottei ja sit yhtäkkiä mä jouduin sanoon et joudun menee vessaan pääsin nurkalle ja oksensin nainen oli kova vetää viinaa. Koh siin oöydäs oli australialainenkin jätkä ja sen kaa me faceuduttiin

Ainiin ootko kuullut tätä sanontaa. Mul ei oo pennin kitulaakaan uus hauska sana 😊

Mikset oo punaista teetä maistanut? Millasia hedelmä teitä tarkoitat? Niitä roobios teitä vai? Mitä tykkäät teen kanssa syödä? Mä en oo vissiin koskaan maistanut tee suklaa kompoa. Ootko sä teen kanssa ottanut koskaan suklaata? Jos olet ni minkä teen kanssa sun mielestä oli parasta se suklaa? Mun mielestä pari palaa suklaata kahvin kaa on ihan hyvä. Toblerone on kyl yks suosikki harvoin tulee syötyä sitä. Mitä mieltä sä oot tobletoresta?

No siis en siihen ole niin perehtynyt. Täytyypä siis kokeilla. No esimerkiksi jotakin sellaisia sekoituksia, hedelmää tai marjoja mut enemmän on kyse on siitä, etten kauheasti pidä (enää) mustasta teestä, johon on monesti lisätty noita makuja. Earl Greystä tykkään. Ja niin no, sitruunateestä kyllä tykkään ja lapsena/nuorena join ruusunmarjateetä, sitä äiti osti.

En mä suklaata teen kanssa, ja yleensä juon vain, enkä syö, mut toki joskus saatan syödä iltapalaleivät teen kanssa.

Tobleronesta pidän jonkin verran ja aikaisemmin enemmän, mutta nykyään mulle ei maistu kauheasti maitosuklaa, vaan tosi tumma suklaa.

Jännä, miten maku voi iän myötä muuttua. Onko sulla jokin maku muuttunut? Ennen tykkäsit mutta et enää?

No siis en siihen ole niin perehtynyt. Täytyypä siis kokeilla. No esimerkiksi jotakin sellaisia sekoituksia, hedelmää tai marjoja mut enemmän on kyse on siitä, etten kauheasti pidä (enää) mustasta teestä, johon on monesti lisätty noita makuja. Earl Greystä tykkään. Ja niin no, sitruunateestä kyllä tykkään ja lapsena/nuorena join ruusunmarjateetä, sitä äiti osti.

En mä suklaata teen kanssa, ja yleensä juon vain, enkä syö, mut toki joskus saatan syödä iltapalaleivät teen kanssa.

Tobleronesta pidän jonkin verran ja aikaisemmin enemmän, mutta nykyään mulle ei maistu kauheasti maitosuklaa, vaan tosi tumma suklaa.

Jännä, miten maku voi iän myötä muuttua. Onko sulla jokin maku muuttunut? Ennen tykkäsit mutta et enää?
Mun makuaisti on pilalla mut eipä oikeen oo. Noh mun äiskä sanoi et pikkulapsena tykkäsin sillisitä mut nyt en. Siis olin tossa siskon luona käyämäs ja siel maistoin silliä eri muodoissa ja oli pahaa. Pidätkö sinä sillistä? Jos pudät ni mikä maku paras? Tykkäätkö muuten kalasta jos ni mikä favorite? Mut siis jotenkin tuntuu ettei suklaa ole enään samanlaista. Mut mä en vielläkään pidä tummasta suklaasta et jos parisuhteessa oltais ni sun herkut jos ne olis tummaa suklaata ni jäis syömättä😂 onko muuten tummaasuklaa patukkaa? Ootko sitä fazerin fudge suklaata maistanut tai sitä aitoo engalntilaista fudgea? Mut mul on harvoi ruoka rajotteit. Mut number uno ruotsalainen lörde kala number dos ruotsalainen strimland pihv ja number 3 simpukat. Ootko sä utelias kokeileen uutta jos ni millon viimeks?