V
vierivieri
Vieras
Huomasin just, että mun jääkaappi aukeaa eri suuntaan kuin muilla![]()
Niin mullakin, mutta ei se kyllä mitään ainutlaatuista ole...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomasin just, että mun jääkaappi aukeaa eri suuntaan kuin muilla![]()
Niin mullakin, mutta ei se kyllä mitään ainutlaatuista ole...
Siellä on nyt vähän tunkua ku just tultiin kaupasta.
Piti ostaa jo nyt osa pääsiäisruuista, ettei tarvitse kantaa huomenna kaikkia.
Eikö? Voi hitsi, mä jo luulin, että vihdoin löysin itsestäni jotain ainutlaatuista joka minusta erikoisen!
Ne laittaa kuvan ketkä juuri ennen kuvan ottamista siivonneet ja puunanneet jääkaapin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29792329:Säilytättekö te kananmunia jääkaapissa? Mulla on aina ne pöydällä tai kylmäkaapissa on ostan niitä enemmän kerrallaan
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29792329:Säilytättekö te kananmunia jääkaapissa? Mulla on aina ne pöydällä tai kylmäkaapissa on ostan niitä enemmän kerrallaan
Ei vaan oo muualla tilaa. Sen vuoksi myös sipulit on siellä. Välillä myös kurkku jos ostan useamman.
Jaakaappi on yksi kaappi ja yleensä keittiössä se sen lisäksi sit 5-15 muuta kaappia. Ihmeellistä, että sinne ei sovi munia tai sipuleita.
Lisäksi ihmetyttää, miksi kahvia säilytetään jääkaapissa. Kosteus tekee pahaa kahville ja lämpötilanvaihtelu.
Miten se suljetaan niin tiiviisti, ettei jääkaapin kosteutta pääse sinne ja maku tuhoituu lämpötilan vaihtelussa?
Kahvin pahin tuholainen on se kosteus (jota siis jääkaapissa on paljon).
Jaakaappi on yksi kaappi ja yleensä keittiössä se sen lisäksi sit 5-15 muuta kaappia. Ihmeellistä, että sinne ei sovi munia tai sipuleita.
Lisäksi ihmetyttää, miksi kahvia säilytetään jääkaapissa. Kosteus tekee pahaa kahville ja lämpötilanvaihtelu.
No eikö oo ihmeellistä. Ei vaan mahdu. Siis mahtuu toki johonki ylähyllylle mutta haluan että ne on helposti saatavissa. Opiskelijakämpässä säilytin kattilaa ja paistinpannua jääkaapissa kun siellä ei ollu kuivauskaapin lisäksi ku yks kaappi ja silti iso jääkaappi.
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29792598:Mitä te niinku syötte?![]()