Heippa!
Kun meille syntyi kolmas tyllerö niin isommat olivat 4v.ja 1v8kk.Alku tuntui kaoottiselta,väsytti kovasti ja piti isompien kanssa touhuta,mutta se aiak meni kuitenkin äkkiä.Kolmas oli todella huono nukkuja ensimmäisen vuoden ajan ja siksi tuntui rankalta.Nyt on ikää 1v3kk ja yöunet paranevat,kun jäi yömaito pois jokunen aika sitten.
Kyllä kolmas muutti ainakin meillä enempi kuin toinen.Yleistä hässäkkää on nyt tietty enempi.Ja kun kolmonen on nyt menevä taapero ja isommat usein nahistelevia neitokaisia niin välillä on melko haipakkaa.Mutta silti niin ihanaa,kun sisarukset ovat kiintyneitä toisiinsa ja kaikilla on niin omanlaisensa luonne.Enempää lapsia meille ei kuitenkaan tule,koska nyt tuntuu,että perhe on tässä,ihan tarpeeksi on työtä
Meillä arki menee niin,että iskä käy epäsäännöllisessä vuorotyössä ja minä olen kotona(ainakin vielä).Esikoinen käy 2krt viikossa kerhossa tapaamassa ikätovereitaan.Pienemmät tytöt ovat silloin kotona,pikkuinen nukkuu päikkärit ja kakkosen kanssa touhuillaan jotain,katsellaan videoita.Se on sellainen "lepohetki"äidillekin.Isommalla on jo omia kavereita ja minusta on ihana,kun kakkoselle tulee kaveri tästä pikkusesta(ovat jo hellyttävä parivaljakko)niin ei jää kukaan yksin
Omaa aikaa ei kauheasti ole,kotitöitä on paljon,varsinkin pyykkiä!Mutta onnekseni miehellä on sellainen työ,että sattuu vapaapäiviä viikollekin(+viikonloput) niin silloin on helpompaa ja voin lähteä vaikka lenkille(ah sitä ihanuutta!).Mutta kyllä tähän on tottunut ja pienet asiat tuntuvat luksukselta.Illalla,kun lapset nukahtavat niin voi että se on autuaallinen tunne!
Me asumme omassa rivariasunnossa(4h+k+s),jossa oma isohko piha.Ollaan viihdytty tässä jo vuosi

Velkaa on enemmän kuin tarpeeksi,mutta kyllä silti ruokaa on aina kaapissa.Taloudellisen tilanteen paranemista odotellaan,jos minä vaika pian saisin töitä.
Sellaista tänne.Välillä on rankkaa ja tuntuu,ettei jaksa ja mihin sitä ryhtyikään,mutta kun tarkemmin katsoo meidän tilannetta ja unohtaa pienet murheet niin ...
:heart: :heart: :heart: