Kiitti
JA82 infosta

Ja paaaaaljon onnea synttäreistä! :flower:
Mullakin muutama viikko syndeihin..
Neuvolasta kotiuduttu. Synnytysvalmennuksen aikatauluja anto,on meidän keskussairaalan auditoriossa. Toukokuussa siis sinne.
RR 111/79
painoa tullut +519g/vko
SF-mitta 27 nyt vasta eka kerran sen sain tietooni
sykkeitä ei sanonu enkä muistanu kysyä.:headwall:
Masu kasvaa tasasesti käyrällä,vaikka hoitsu sano että näyttää niin pieneltä..? Musta tuntuu ainakin että se pullottaa jo ihan hurjana ja että tuskin enää paljoo kasvaakaan..
Tänään kävin juurihoitoa jatkamassa,yäk! Meinasin tukehtua omaan sylkeeni kun hammashoitaja ei oikeen jaksa sen imun kanssa pelata. Voin sanoo,että yksityisellä huomattavasti huonompi taso hoidossa ja ihmisten kohtelussa. Voi toki johtua siitäkin että olen kaupungin ostopalveluna siellä,eli maksan vaan tk-hinnan sinnekin :vampire:
Pyörin siinä sitten vähän kauppoja keskustassa ja tuliha tuota ostettua Ykälle h&m:ltä jotain pientä

Luonnonvalkee pitkähihainen body 3e,kerman väriset velour-housut 3e ja ruskeet raidalliset pöksyt 5,95e. Itselleni ostin uudet mamma-legginsit ja uusia
isompia pikkareita
Millaset vaunut te ihmiset aiotte hommata?! Mulla alkaa olla jo ongelma niiden kanssa! En tiedä pitäskö niiden maksaa 800e niinku emmaljungat vai riittääkö n. 350e hintaset? Väliin mahtuu toki sitten Oran Jovi Air 499e.. Näitä kattelin eilen:
Lastentarvike.net - Lastentarvikkeiden verkkokauppa – Tuote: ABC Design Pramy Luxe 2012 yhdistelmävaunut (crispy)
Mitäpä mieltä olette?
Just tsekkasin meidän taloyhtiön varaston,niin eipä sinne vaunuja mahdu! Fillareita pilvin pimein,liekkö kaikki ees meidän naapureiden..
Meillä tuossa ulko-oven kyljessä kylmä varasto mutta siellä pitäs alkaa siivoilla ja siirtää hyllyjä ja tavaroita toiselle seinustalle jos meinais mahduttaa sinne vaunut! Mua niin risoo tää kämpän pienuus että huhhuh! Saatan järkeni menettää kun alan Ykän kamoja jonnekin saada mahtumaan ja mitä siirrän vauvan tavaroiden alta pois,niin nekin pitäs jonnekin saada mahtumaan!
No ei onneks ole kuin 6 työpäivää enää,sit joutaa menettämään hermonsa tämän kämpän ahtauden ja vauvan tavaroiden kanssa
Nyt kokkamaan,mies kotiutuu kohta!
Tipetsu ja Ykä rv 26+5