Sunnuntai-iltaa hellemasuille!
Täällä kuulutaan kans tuohon putkiaivo-osastoon. Ei olla hankittu lähestulkoon mitään. Minä uskon, että kyllä niitä tavaroita ehtii hankkia sitten lähempänä synnytystä ja osaahan se ukko sitten kauppalistan kanssa kulkea hakemassa tavaraa. Hankittu ollaan vasta pinnasänky (sen löysin tori.fi:stä halvalla, joten kävin hakemassa pois) mutta sekin on vielä osissa varastossa ja puuha-/virikematto, jonka tilasin huutonetistä tooooodella edullisesti. Siinäpä ne

Ensi viikolla pitäisi tulla äitiyspakkaus, joten sitten tuota tavaraa tulee lisää, mutta en minä niitäkään kamoja aio vielä minnekään sijoitella. Olkoot siellä pakkauksessa. Meillä kyse ei ole siitä, etteikö vauvalle olisi ihana kaikkea hankkia ja valmiiksi laittaa, vaan ennemmin omasta realistisuudesta ja taikauskosta, että en halua mitenkään kauheasti sisustaa ja laittaa kun periaatteessa mikään ei ole vielä 100% varmaa. Haluan vauvan syliini ennen kuin alan hirveästi touhottaa. Ja me ei tiedetä sukupuoltakaan, ei edes pienintä arvausta/aavistusta, niin en senkään takia halua mitään kauheasti hankkia.
Kaveri sai pienen lapsukaisen perjantaina. Tyttöä siellä kovasti odoteltiin, mutta ylläripylläri, saivatkin pojan

Joten siinä meni taas kerran minun uskoni ylipäänsä tuohon ultran sukupuoliarvioon, vaikka tiedänkin, että tyttöä on vaikeampi tulkita. Tästä syystä meillä käy mies hankkimassa vauvalle kotiutumisvaatteetkin vasta sen jälkeen kun on ensin saatu pienokainen maailmaan

Mutta jokainen tavallaan
Nyt iltapalaa mässäämään ja nukkumaan. Hirmu huonosti olen viime aikoina nukkunut, kun herään monta kertaa joko suonenvetoon tai vauvan möyryämiseen. Ihanaa kuitenkin, että vauva on aktiivinen :heart: Ja huojentavaa on tietää, että jos se nyt syntyisi, nykylääketieteellä hän jäisi todennäköisesti henkiin. Joten tästä eteenpäin jokainen päivä ja viikko on vain plussaa, jee!
sopaka & seelis 25+4