Tipetsu :hug: Ymmärrän täysin tunteesi, mutta tiedätkö, kun saat vauvan viereesi se tunne häviää!

(onneksi) <3
Sektiosta vielä sen verran, että alakautta kun tekee, niin vaikka persikka repeisi jne, niin kävelemään ym. pääsee kuitenkin (vaikka istuminen ym olisi tod. vaikeaa), sektiosta ei kuitenkaan sängystä ihan heti nousta. Joten en en suosittelle edes vertailemaan näitä synnytyksiä keskenään, kummassakin on puolensa ja kummallakin tavalla pääsee samaan lopputulokseen, mutta ei se sektio "sen helpompaa ole" =)
Oma napa Tiiättekö, mua vatuttaa ihan kaikki, kaikki ihmiset, kaikki! Ärsyttää ihan älyttömästi koko maailmankaikkeus. Itku meinasi tulla kaupassa, kun esikoinen esitti ne "parhaimmat" puolensa ja jopa kassatäti jopa joutui lopulta esikoiselle ärähtämään (poika sitä kassan porttia heilutti eikä tajunnut että kassan sisäpuolella se portti iskee jotain myyjän jaloille), ja ihmiset muljautteli niiiiiiin ihanasti minulle silmiään. SIIS VOI HELEVATTI!
Koirakin alkanut taas (esikoisen odotuksen aikaan samajuttu) idiotismiaan esittämään ihan joka paikassa, tuntuu että ainut joka tässä talossa ymmärtää mua on tuo hiton kissa! Se syö ja paskoo vanhaan malliin eikä ole moksiskaan mistään.
Omena85Mukeloiden äitikö se on se "hidas" tiedottaja :/ Miksei, siis miksei ex-puolisot ym. voisi olla sellaisia maailman mukavimpia ja helpoimpia tyyppejä, ajatelkaa miten maailman meno olisi helpompaa kaikkien kannalta
Närästys viime yö oli helvettiä, ei auttanut maito, ei rennie ei mikään. Lopulta otin vastansuojalääkkeen mitä nyt ei ihan suositella raskausaikana (mutta kuten olen joskus jo varmaan aiemmin maininnut, että harva lääke kerta annoksena aiheuttaa sikiöille vaaraa), mutta sekään ei auttanut!Varmaan siksi onkin näin ärsytys päivä kun väsyttää..
Tanja ja Kekkonen 34+2(varmaankin xD)