Moi kaikille pitkästä aikaa!
Joulu- ja työkiireet ovat vieneet kaiken aikani ja väsymys vielä loput, että enpä ole tänne pahemmin ehtinyt kirjoittelemaan. Tosin taustaillut olen ahkerasti
Pari päivää sitten huokasin helpotuksesta - ehdin luulla että pahoinvointi loppui kun kaksi aamua meni oksentamatta. Mutta kahta kauheampana taisi tulla takaisin. Tänä aamuna lensi vesilasillinenkin ulos kaaressa... eli loppua ei vielä näy.
Eka neuvolalääkäri oli viime viikolla. Sydänääniä etsittiin kissojen ja koirien kanssa ja kun vihdoin löytyivät pelästyttiin niiden nopeutta... Nyt odotan np-ultraa todella kovasti. Mulle ei ole vielä tullut edes kutsua! Missä vaiheessa muille on tullut kutsut? Ovatko tulleet hyvissä ajoin? Jollainhan oli tullut tosi myöhään ja mennyt ohikin.
Onko ketään, joka olisi Naistenklinikalle menossa?
Mulla kutsun viivästyminen saattaa kyllä johtua siitä, että neuvolan mimmi oli pistänyt vahingossa paperit ensin Kättärille (arhg) josta ne sitten piti kiikuttaa Naistenklinikalle... lisäksi se oli pistänyt viimeisten kuukautisten alkamispäivän VÄÄRIN papereihin ja heittoa oli jotain kaksi viikkoa - eli olisin sen mukaan vasta viikolla 9+jotain.. huokaus... taitaa mennä mun osalta metsään koko np-ultra.
Miten teillä muilla - onko ollut hyvää palvelua neuvolassa? Musta tuntuu, että mulla on mennyt kaikki neuvolassa vaan ihan pieleen. Tuskastuttaa.
Tulipas vuodatus

Jatkan paremmalla ajalla ja fiiliksillä myöhemmin.
Suurta tsemppiä kaikille!
Niin ja pieni GALLUPPI piti laittaa pystyyn: eli haluatteko tietää sukupuolen etukäteen?
Entä onko teillä jo jotain fiiliksiä sen suhteen, että kumpi olisi tulossa?
Monsku 11+2