S
saras
Vieras
Hei
Aamulle onnittelut Onni-pojasta. Itse taisin tuntea eilen eka kerran liikkeet nyt olen taas yrittäny bongata niitä täytyy vain opetella tunnistaan ne oikeasti. Kyllä minua vähän hymyilytti pienet hipaisut vatsan sisällä jännän tuntonen. Tuntu mukavalta.
Niskapoimu ultrassa kätilö sanoi, että heinäkuussa on tulossa paljon vauvoja. Toivottavasti sinne nyt sitten mahtuu. Kiireisenä aikan nopeuttavat sitten kotiutujia. Vähän arveluttaa miten sitä sen pikkuisen kans pärjääpi kotona. Kaikki kylvetykset ja vapan vaihot ja arki yleensäki. Eiköhän se luonto opeta siinä samalla.
Aamulle onnittelut Onni-pojasta. Itse taisin tuntea eilen eka kerran liikkeet nyt olen taas yrittäny bongata niitä täytyy vain opetella tunnistaan ne oikeasti. Kyllä minua vähän hymyilytti pienet hipaisut vatsan sisällä jännän tuntonen. Tuntu mukavalta.
Niskapoimu ultrassa kätilö sanoi, että heinäkuussa on tulossa paljon vauvoja. Toivottavasti sinne nyt sitten mahtuu. Kiireisenä aikan nopeuttavat sitten kotiutujia. Vähän arveluttaa miten sitä sen pikkuisen kans pärjääpi kotona. Kaikki kylvetykset ja vapan vaihot ja arki yleensäki. Eiköhän se luonto opeta siinä samalla.