Huomenta!
Täällä vietetään ns. vapaapäivää. Tosin aamu on mennyt seiskasta tähän asti töitä tehdessä,mutta onneksi vaan paperihommia, laskuja ja saliohjelmia. On kuitenkin mukavaa tehdä ne kotona kuin toimistolla. Kun ei osaa sanoa asiakkaille ei, sitä tulisi tehtyä hierontoja, jos joku pyytäis

. Välillä tuntuu, että on tähän hommaan liian kiltti luonne, kun repii omasta selkärangasta ajan muiden hyvinvoinnin eteen.
Nyt onneks hommat loppu, eli lounasaika ja sen jälkeen pääsee käymään salilla ja kirjastossa. Välillä jotain muutakin hommaa.
Meillä "onni" potkii jo tosi kovasti, eli takin läpikin jo näkee vatsan pomppimisen

. Yöllä tää ei oo kyllä kovin mukavaa. Öiset suonenvedot jatkuvat edelleen, mutta muita vaivoja ei toistaiseksi ole. Ainut mikä ihmetyttää on se, että pystyn salilla treenaamaan ihan normaalisti sekä punttia että aerobista, mutta sitten kävely alkaa heti pistelemään vatsaan. Välillä joutuu oikein pysähtymään ja pitämään vatsasta kiinni. Toisaalta taas töissä, jossa olen koko ajan jalkojen päälle, ei tätä vaivaa ole.
Mulla toi SF-mitta oli 19,5 (RV:lla 22+3) eli hieman keskikäyrien yläpuolella mennään. Tosin onnin painomitta rakenneultrassakin oli hieman keskitasoa suurempi, joten saattaa toi laskettuaika olla hieman myöhäinen, vaikka eivät sitä lähteneetkään muuttamaan.
Nyt täytyy alkaa laittaa ruokaa...
Aamu73, ja onni 23+3