Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Teettekös muut pizzaa itse?
Minä en, mut mies tekee useesti
Meillä mies siis on lähinnä se perheen kokki
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Teettekös muut pizzaa itse?
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:p.s. mä oon niin onnessaan kaikkien uutta vauvaa oottavien puolesta! *kade*
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Tein tuossa senvaahtokarkkitaikinasydeemin huomiseksi ja huomasin ettei oo mun juttu... Niin sotkusta hommaa ainakin minulta. Eli jos kakunpäällystä ei helpommalla saa nii ei sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Tein tuossa senvaahtokarkkitaikinasydeemin huomiseksi ja huomasin ettei oo mun juttu... Niin sotkusta hommaa ainakin minulta. Eli jos kakunpäällystä ei helpommalla saa nii ei sitten![]()
Teitkö ekaa kertaa sitä?
Mullakin oli ekalla kerralla koko keittiö tomusokerissa ja sen seittemän eri kippoa tahnassa ja sotkussa, mut viimeisimmällä kerralla meni homma aika putkeen ja tomusokeritki oli siellä missä pitikiEli jos mausta tykkäät ni harjoitus tekee varmasti mestarin! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Saanukalle hauskaa iltaa! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Arvatkaas, meidän ikkunalaudalla kasvaa pieni paprika!
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Arvatkaas, meidän ikkunalaudalla kasvaa pieni paprika!
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Heh, mulla on tuolla alhaalla Google mainoksena 'Uusi Pizzaelämys'![]()
Mistäköhän johtuis =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Huomenna pitäs jaksaa 4 tuntia töihin...auts :headwall:Ja vielä palkattomana |O :xmas: