***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
No vaik on puhas bakteereista ni onko kunto siinä mallilla että pystyt :/

Siis mitään muutahan mulla ei oo ollukaan, kun vaan kurkku kipeä nielastessa...ei kuumetta, nuhaa, yskää tms...ja kurkkukipukin alkaa olla jo helpottamaan..

No onneks on varasuunnitelma :) Mut miks ilman palkkaa??

Lasten hyväksi :whistle: Saa lapset harrastaa jääkiekkoo, kun vanhemmat vetää tota kahvilan pyörittämistä ;)
Eli jäähallin kahvioon pitäs mennä. Tietyin väliajoin on aina joukkueen "viikonloppu", jollon pitää aina 2-3 henekä mennä aamuun tai iltaan sinne töihin =) Joukkue vissiin myyntivoitosta sit saa jonku prosenttiosuuden =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:

Lasten hyväksi :whistle: Saa lapset harrastaa jääkiekkoo, kun vanhemmat vetää tota kahvilan pyörittämistä ;)
Eli jäähallin kahvioon pitäs mennä. Tietyin väliajoin on aina joukkueen "viikonloppu", jollon pitää aina 2-3 henekä mennä aamuun tai iltaan sinne töihin =) Joukkue vissiin myyntivoitosta sit saa jonku prosenttiosuuden =)

Menny multa ihan ohi. Tänään just noista kuultiin ku likka meni luistelukouluun niin kerrottiin noi kahvilahommat kuinka pyörii jos oikeesti innostuu lajista...

Menny multa ihan ohi. Tänään just noista kuultiin ku likka meni luistelukouluun niin kerrottiin noi kahvilahommat kuinka pyörii jos oikeesti innostuu lajista...

Täällä tätä hoitaa vaan tuo jääkiekkoilupuoli, eli Titaanit ry =)
Onneks ei tarvi kun vanhimman joukkueen mukaan aina noihin vuoroihin mennä...meilläkin ku kohta 3 pelaa ;)

Ai oliks tää tämmönen talkoojuttu?? Mä kun luulin että ihan töihintöihin oot menossa :ashamed:

No siis ihan töihin joo...onhan se ihan oikee kahvila :D

Mut et oo siel sillon kun et oo äippälomalla/hoitovapaalla :whistle: Niinku postihommat (joo nyt tietty muistan tyypin väärin ja sä et ollu se joka jakaa postia :ashamed::D ) mut siis joo...

Ai oliks tää tämmönen talkoojuttu?? Mä kun luulin että ihan töihintöihin oot menossa :ashamed:

Mut et oo siel sillon kun et oo äippälomalla/hoitovapaalla :whistle: Niinku postihommat (joo nyt tietty muistan tyypin väärin ja sä et ollu se joka jakaa postia :ashamed::D ) mut siis joo...

Oompa..ihan oikein muistat :laugh: meitä on 2..minä ja Pusuapina ;)

On se täälläkin vissiin noi pelaajien vanhemmat, sivulauseessa mainitsi taitoluistelun mut ymmärsin että niitä ei täällä ole että jos kiekosta innostuu niin tän paikkakunna kahvilasta meidät tulee löytämään :laugh:

Oompa..ihan oikein muistat :laugh: meitä on 2..minä ja Pusuapina ;)

Jes!!! Tosin toisen oisin joutunu kyllä arvailee...

hello :wave:
Pitkä mutta sangen mukava päivä takana, aamu harrasteltiin neidin kanssa ja iltapäivällä sitten koirailut jatku sangen tehokkailla treeneillä, ihan hiki tuli :D . Mies oli tehny neidin kirjahyllyn sillävälin valmiiks ja aikas hieno siittä kyllä tuli :heart: .

Tänään käytiin sitten päivän päätteks yhessä saunassa pitkästaä aikaa, neiti oli sangen tyytyväisenä bumboloisesssaan, jaloilla lätkyti minkä kerkes..

Kiitokset muutes :hug: sta yms. Kyl tää tästä :| :snotty:

Niiskulille onnittelut :heart:

Omatekonen pizza... :p nam, eipä oo pitkään aikaan tullu tehtyä..me tehdään kans yleensä silleen et miehelle yks-kaks pellillistä ja mulle yks pienempi, mies syö yleensä kinkku-salami-aurajuusto-pekoni vegepizzan :D . Mulla tonnikala-aura tai sit broiskuu, ehket tomattiikin.

-n-

Meillä tehdään ihan itte pitsaa ehkä kerran kuukaudessa. Pellillinen kummallekin =)
Täytteenä ketsuppi, sen levitän pohjalle, sitte jauheliha-tonnikalasössö, ananas- ja suolakurkkupaloja ja päälle juustoa niin paljon ettei vaan näe mitä on täytteenä :D

Eilenillalla tuli taas piäni konflikti mun ja miehen välillä ja aika vähäpuheista on ollut siitä asti. Mutta oli siitä jotain hyötyäkin, viime yönä kun heräsin Jiin itkuun ja menin sen huoneeseen niin mies oli siellä jo hyssyttelemässä sitä! Ei ikinä ois tehnyt sitä jos ei oltais oltu riidoissa, nukkuu niin sikeästi ettei kuule pojan huutoa, nyt vissiin vielä ollut nukkumassa...
Ja hyvin rauhottui ilman tissiäkin, eli menin nukkumaan ja seuraavan kerran Jii herätti kahdeksalta, söi ja nukahti heti ja seuraavan kerran heräsin puoli kakstoista :o
Koskahan seuraavan kerran niin pitkän yön saan viettää *haaveilee...*

On se täälläkin vissiin noi pelaajien vanhemmat, sivulauseessa mainitsi taitoluistelun mut ymmärsin että niitä ei täällä ole että jos kiekosta innostuu niin tän paikkakunna kahvilasta meidät tulee löytämään :laugh:

Kyllä se ihan työstä käy...etenki jos sattuu turnauksia yms, niinku nyt on :headwall: :headwall: ja sitte viel noi mestis-pelit |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Onks teillä muuten millainen auto Vinjuska? Mahdutaan pojan kaukalon+matkisten kanssa? =)

Hyvin mahtuu, ns. tila-auto on. Ja jos neidin pystyn jättää kotia niin vielä paremmin :whistle: Kuhan selvii miehen työvuorot ni katon sitte, josko vaikka neiti vois jäädä serkuille niin ei tarvi lähteä autoon istumaan...

Kirjoista, mulla oli kans paljon lemppareita, pupu tupunat, astridit, sit olikohan semmonen ku Päivikki, joku Auli sen oli kirjottanu semmonen keiju-menninkäis satu, Onnelin ja Annelin muistan hämysti, sit semmonen satu missä oli kakstoista prinsessaa ja niillä oli jotku tanssiaiset :wave:

Uusimmat

Yhteistyössä