Yrittäkää "makailijat" ja lepäilijät keksiä kivaa tekemistä! Minä taidan ruveta pusaamaan uutta kaulaliinaa kun löysin halvalla tosi mukavaa villalankaa (paksua ja lämmintä eli toisinsanoen helppo kutoa!)
Cruella DeVille, pääskö ees huuto yössä kun varpaan alla oli karvaista??? meikäläinen ois varmaan herättänyt naapuritkin!

Tein loppukesästä ikkuna auki töitä tietokoneelta ja yht´äkkiä ikkunasta hyppäsi näppäimistölle, joku elukka! Huusi ihan täysillä APUA! Onneksi yläkerran asukki ei ollut kotona. Olisi varmaan luullu, että nyt on tulipalo tai muuta pahaa menossa

Ensimmäinen ajatukseni oli tyypillisen naisellinen: rotta! Ja kirmasin huoneesta ulos. Vetäsin kumpparit jalkaan ja menin toisesta huoneenovesta sisään. Ja siellähän se karmaiseva hirviö minua katseli: pieni oravanpoikanen.... joka totteli ystävällistä toivomustani kun sanoin: voisitko poistua rauhassa sinne mistä tulitkin?
Evaellen. Kiitos kivoista linkeistä. Noita samoja merkkejä olen minäkin katsellut! Hesassa on yksi lastenvaateliike Punavuoressa, Uudenmaankadulla, joka myy noita merkkejä. Tänään on asiaa muuten kaupungille niin ajattelin katsastaa kangasliikkeitä ja käydän Lindexillä äitiyshousuja testaamassa. Alkaa tuo "alakerran" vaateosasto olla aika niukkaa. Inhottaa pitää sellaisia vaatteita, joista jää rantu päivänmittaan vatsanahkaan. =)
Joku teistä kävi puolukassa muutama päivä sitten... Olen unohtanut nimimerkin, sori. Laitoitko pakkaseen survottuna? Miten laitat puolukkaa talvella? Pirtelöä, maidon kanssa, puuroon? Vispipuuro on namia. Meillä on pakastin täynnä puna-ja valkoherukkaa. Jos jollain on hyviä vinkkejä niiden erilaisiin "tuhoamismuotoihin" niin otetaan vastaan. Olen lähinnä tehnyt pirtelöä ja jugurtin kanssa napsinut. Kakkuja ja piiraita yritän vähän välttää.
Huomenna sitten sieneen, vaikka satais pikku-ukkoja. Kyllä se tuo syksyinen metsän tuoksu on vaan niin ihana, ettei voi vastustaa. Siellä katoaa huolet. Minulla on taas samanlainen päänsärky kun pari viikkoa sitten. Johtuu siitä että vähentelen taas lääkitystäni (paniikki ja masennus). Olen aloittanut 2 tabletista ja nyt ollaan 1/2 tabletissa. Tämän viikon alusta lähtien olen yrittänyt pärjätä 1/4 osalla. Joten illalla en enää ota mitään lääkettä.... Hieman "pelottaa" :ashamed: :ashamed: kun vuosikausia niitä on käyttänyt. Täytyy keksiä itselleen tekemistä ja muuta ajateltavaa. Pahinta on kun alkaa miettiä liikaa omia olojaan ja tuntemuksiaan ja pelätä tulevaa, jota ei kuitenkaan voi tietää ennakolta.
Tuli taas tätä omaa napaa... Sori...
Siruko ja
Tytteliini, yritänpä muistaa katsastaa tuon pöllömalliston. Sopisi ainakin äidin olotilaan hyvin! En tiedä onko teillä muilla samoja ongelmia aivotoiminnan suhteen. Minulla on "aivot pehmenneet" ja välillä puhun ihan sekoja...

Olin pitämässä luentoa ja sekoitin koko ajan opiskelijoiden nimet ja aikataulut ja oli pakko tunnustaa, että tämä minulla on "vatsaprojekti" menossa ja aivot ovat kutistuneet tai pudonneet matkasta... Hävettää välillä kun suusta tulee ihan uskomattomia sammakoita... Ja yleensä olen ihan skarppi ja hoidan hyvin asiat! :|
Kaipa ne immeiset ymmärtää ja neuvolassa sanoivat että ihan normaalia on jos järjenjuoksu "hidastuu" ja lohduttavasti sanoivat: siitä se sitten vaan pahenee...

Ou jeee....
Vai on Aki poistunut BB-sta. Mikähän liene syynä... joku sopimusrikkomus varmaan...minusta se oli aika aktiivinen ja iloinen tyyppi... mutta mulle kyllä ihan sama. Suoraan sanottuna menee illalla tunti ihan hömppähukkaan kun sitä katsoo :saint:
Nyt ihmisten ilmoille!
Mukavaa perjantai-päivää kaikille. :wave: