***Helmikuun Helmet 2008*** vko 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hei, kuka tietää mitä kaikkea Paloheinän jäähallilla voi duunata tai siinä lähistöllä??? Onko siinä enemmänki aktiviteettia??? :wave: :wave: :wave:

Paloheinässä sijaitsee useita päiväkoteja, koulu (Paloheinän ala-aste) ja terveysasema. Paloheinän alueella on myös oma kirkko.

Paloheinän ulkoilumahdollisuudet pohjautuvat ennen kaikkea Keskuspuiston tarjoamiin, aina Vantaanjoelle saakka ulottuviin ulkoilureitteihin. Nämä ovat pääosin Kuusmiehentien pohjoispuolisen Haltialan kaupunginosan sisällä. Tuolta alueelta löytyy Helsingin kaupungin ylläpitämä Paloheinän ulkoilumaja kahviloineen, pukutiloineen ja saunoineen. Lisäksi Suomen Latu järjestää hiihto-, sauvakävely- ja lumikenkäilyopetusta omasta rakennuksestaan lähtien sekä huoltaa kaupunkilaisten suksia. Alueella on lyhyt luontopolku. Täyttömaasta koottu Paloheinän huippu tuo mäenlaskumahdollisuuksia talvella. Heti Paloheinän pohjoispuolella voi myös golfata.

(lähde:wikipedia)

:laugh: :laugh:
:flower: :laugh:

Mä kans mietin olisko jaksanut lähteä tonne lapsimessuille, mut ei taida viitsiä... :whistle: Siinä on kuitenkin melkoinen härdelli ja pitkä päivä jos muksujen kanssa lähtis, pitää varmaan ensi vuodelle buukata kummeille yöpaikka ja mennä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä ajattelin kuitenkin skipata ne lapsimessut, vaikka lauantaina olisi kivaa ohjelmaakin siellä. Huomenna menen illalla teatteriin ja viikonloppu sitten ihan vaan ölläillään kotomaastoissa. :)

mä meen kun äitee tulee mukaan ja toivon mukaan maksaa B)

Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Mä ajattelin kuitenkin skipata ne lapsimessut, vaikka lauantaina olisi kivaa ohjelmaakin siellä. Huomenna menen illalla teatteriin ja viikonloppu sitten ihan vaan ölläillään kotomaastoissa. :)

Tää onkin hyvä kauppa. :D Ja tsemppiä loppurutistukseen! =)

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:

Tää onkin hyvä kauppa. :D Ja tsemppiä loppurutistukseen! =)

Kiitos :) :flower:

Onkos siellä Paloheinässä muuta kauppaa tms, ku Alepa? :laugh:
*muoks* Mitään ruokailumahollisuuksia tms?

S- market Paloheinä, Pakilantie 95
Aukioloajat ma - pe 07.00 - 21.00, la 07.00 - 18.00

Ruokailupaikkaa en löytänyt...pitsataksi??? :D

Nyt :wave: .

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Onkos siellä Paloheinässä muuta kauppaa tms, ku Alepa? :laugh:
*muoks* Mitään ruokailumahollisuuksia tms?

S- market Paloheinä, Pakilantie 95
Aukioloajat ma - pe 07.00 - 21.00, la 07.00 - 18.00

Ruokailupaikkaa en löytänyt...pitsataksi??? :D

Nyt :wave: .

Mie oon aina sanonu, et sinuun voi luottaa! :laugh: :laugh:
Ei oo kaukana jäähallista tuokaan....kun jäähalli oli Pakilantie 122.. :laugh: :laugh:

Paloheinän ruokailu- ja kauppailumahdollisuuksista en tiedä, mutta Jumbo on siinä aika lähellä. Ja siellähän on sitten vaikka mitä. Myös Stocka ja Hullut Päivät. :D

Sitähän mie tolle ukolle sanoin :kieh: :kieh: :whistle: Ikeaan se EI suostu lähtemään, mut Jumbosta vaan mumis :laugh:
No, saa nähä minne ehitään vai ehitäänkö minneen...
Osaatko sanoa kilometreissä suunilleen paljonko Jumboon olis?

Jumbosta löytyy nää perussafkapaikat: Rossoexpressit ja Heset jne. ja kait jotain muitakin, ja kauppoja on iiiiihania vaikka kuin: POP, Punavuoren Peikko, NameIt, Benetton, Stocka, Marimekko ja sit nää Henkkamaukat, Lindexit, Jesperit jne. :xmas:

Jumbosta löytyy nää perussafkapaikat: Rossoexpressit ja Heset jne. ja kait jotain muitakin, ja kauppoja on iiiiihania vaikka kuin: POP, Punavuoren Peikko, NameIt, Benetton, Stocka, Marimekko ja sit nää Henkkamaukat, Lindexit, Jesperit jne. :xmas:

Viimeks käytiin Hesessä...V*TTU mitkä JONOT!!!!! Ei oo maalaiset sellasiin tottunu ;) :laugh: :laugh:
Itseasiassa sieltä vois tolle jätkälle löytyä se ulkopuku :whistle: Hyvä syy mennä ;)

Yhteistyössä