***Helmikuun Helmet 2008*** vko 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:

Mulla oli valinnaisina konekirjoitu, tekninen työ ja maa-ja metsätalous :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Mulla oli kans toi maa-ja metsätalous *ihmettelee minkä ihmeen takia* :xmas: ja sit kuvis ja ranska. :D
[/quote]

Joo mulla on ne tunnit menny ihan pimentoon...ei siellä vissiin tehty muuta ku kukkia istutettiin :laugh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun Seiska-raamattuni oottelis tuolla :whistle:

Sano sille että menee vielä hetki! :saint:

oon täs koittanu tyrkkii sitä sänkyyn päin mut ei vaan meinaa antaa periksi.... :headwall: :headwall:

Kiekuuko huomenna kukko aikaisin? =)

Siinä hippasta ennen 7 :/ :/ Blaaaah.... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:

Mua ottelee kuntopyörä. Mies just polkas sillä reilun puol tuntia. Nyt olis mun vuoro. :whistle: :whistle: :p

Tähä aikaan? :o :D

Veit "jalat" suustani!! :o

Se on perheellisen pakko yrittää - vaikka sitten yöaikaan. :D Huomasin kyllä itekin, että kello on jo aika paljon, mutta jos vähän polkis, kun ei me nukkuamaan päästä kuitenkaan ennen puolta yötä. :D

Hei, kuka tietää mitä kaikkea Paloheinän jäähallilla voi duunata tai siinä lähistöllä??? Onko siinä enemmänki aktiviteettia??? :wave: :wave: :wave:

Paloheinässä sijaitsee useita päiväkoteja, koulu (Paloheinän ala-aste) ja terveysasema. Paloheinän alueella on myös oma kirkko.

Paloheinän ulkoilumahdollisuudet pohjautuvat ennen kaikkea Keskuspuiston tarjoamiin, aina Vantaanjoelle saakka ulottuviin ulkoilureitteihin. Nämä ovat pääosin Kuusmiehentien pohjoispuolisen Haltialan kaupunginosan sisällä. Tuolta alueelta löytyy Helsingin kaupungin ylläpitämä Paloheinän ulkoilumaja kahviloineen, pukutiloineen ja saunoineen. Lisäksi Suomen Latu järjestää hiihto-, sauvakävely- ja lumikenkäilyopetusta omasta rakennuksestaan lähtien sekä huoltaa kaupunkilaisten suksia. Alueella on lyhyt luontopolku. Täyttömaasta koottu Paloheinän huippu tuo mäenlaskumahdollisuuksia talvella. Heti Paloheinän pohjoispuolella voi myös golfata.

(lähde:wikipedia)

:laugh: :laugh:

Hei, kuka tietää mitä kaikkea Paloheinän jäähallilla voi duunata tai siinä lähistöllä??? Onko siinä enemmänki aktiviteettia??? :wave: :wave: :wave:

Hiihtää. :D Ei tosin taida olla enää kauheesti latuja. Paikka on kyllä vähän syrjäinen, mutta hienot ulkoilumaastot siinä on vieressä.

Mua ottelee kuntopyörä. Mies just polkas sillä reilun puol tuntia. Nyt olis mun vuoro. :whistle: :whistle: :p

Tähä aikaan? :o :D

Veit "jalat" suustani!! :o

No hyvä, ettei munia sentään. Mäkin odottelen pääsiäismunia. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Moikka, taustailen tääl :xmas:

Ootko vielä yhtenä kappaleena? B)

Jees, ihan yhtenä :/ ei enää jaksais....
huomenna silti ajattelin lapsimessuille lähtee, jos siellä väsyttäis ittensä sen verran että alkais tuo mukelo tuolta jo syntyy... alkuperänen laskettu olis just huomen...

Yhteistyössä