***Helmikuun Helmet 2008*** vko 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
B)

Eilen lähti poitsulta apupyörät veks ja alkoi harjoittelu ja sellasen pari metriä pysyi itsekseen pystyssä, joten eiköhän se siitä lähde. Motivoivana tekijänä on autotallissa odottava uusi isojen poikien pyörä. :D

Wau! Onnea pyöräilytreeneihin. B)

Kiitosta. =) Innolla kyllä lähti harjoittelemaan ja jos sama into vaan pysyy, niin ei varmaan kauaa mene. Pojalla on nyt omasta mielestään niin "isoa poikaa" joka asiassa, että siihen on hyvä vedota tässäkin-isot pojat ei apupyöriä tarvi! ;) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Niin, nuo Mignonit on siis mun mielestäni liian tuhtia tavaraa.

Kun syö vähän kerrallaan niin ei tökkää! :D :p Siinä perinteisessä Mignonissa on liikaa kokoa kerralla syötäväksi, mut on se vaan hyvää-lapsena sain aina sellasen pääsiäisenä ja hyvin riitti yksi muna koko pääsiäiseksi kun pikkuhiljaa nakerteli! :laugh:

Kun syö vähän kerrallaan niin ei tökkää! :D :p Siinä perinteisessä Mignonissa on liikaa kokoa kerralla syötäväksi, mut on se vaan hyvää-lapsena sain aina sellasen pääsiäisenä ja hyvin riitti yksi muna koko pääsiäiseksi kun pikkuhiljaa nakerteli! :laugh:

Kerralla se menee :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:

Kerralla se menee :whistle: :D

Ei kyl pysty vaikka namia onkin... :o :x :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ei kun tuo virpominen vaan huvittaa sanana. :D Tulee mieleen BB.

Liekö jotain hävytöntä? Pois se minusta! :saint:

Hävytön taitaa olla sun(kin) toinen luonto. :saint:

:laugh: :laugh:

Miten musta tuntuu että mä oon taas vähän pihalla... :whistle:

No, hyvä jos teillä piuhat vielä välittää... :laugh:

Yhteistyössä