Shakki on mukavaa ajanvietettä. Mulla vaan ei ole koskaan pelikaveria. No, ehkä koulutan Hattarasta sellaisen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mignon -munat :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:B)
Eilen lähti poitsulta apupyörät veks ja alkoi harjoittelu ja sellasen pari metriä pysyi itsekseen pystyssä, joten eiköhän se siitä lähde. Motivoivana tekijänä on autotallissa odottava uusi isojen poikien pyörä.![]()
Wau! Onnea pyöräilytreeneihin. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin, nuo Mignonit on siis mun mielestäni liian tuhtia tavaraa.
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin, nuo Mignonit on siis mun mielestäni liian tuhtia tavaraa.
Kun syö vähän kerrallaan niin ei tökkää!![]()
Siinä perinteisessä Mignonissa on liikaa kokoa kerralla syötäväksi, mut on se vaan hyvää-lapsena sain aina sellasen pääsiäisenä ja hyvin riitti yksi muna koko pääsiäiseksi kun pikkuhiljaa nakerteli!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin, nuo Mignonit on siis mun mielestäni liian tuhtia tavaraa.
Kun syö vähän kerrallaan niin ei tökkää!![]()
Siinä perinteisessä Mignonissa on liikaa kokoa kerralla syötäväksi, mut on se vaan hyvää-lapsena sain aina sellasen pääsiäisenä ja hyvin riitti yksi muna koko pääsiäiseksi kun pikkuhiljaa nakerteli!
![]()
Kerralla se menee![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mitä mä nyt sanoin?*hämmentyy*
Pitäiskö tarkentaa...en siis minä, vaan tuo meidän esikko...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mitä mä nyt sanoin?*hämmentyy*
Pitäiskö tarkentaa...en siis minä, vaan tuo meidän esikko...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:*tyrsk*Et oo kattony BB:tä
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Ei kun tuo virpominen vaan huvittaa sanana.Tulee mieleen BB.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Ei kun tuo virpominen vaan huvittaa sanana.Tulee mieleen BB.
Liekö jotain hävytöntä? Pois se minusta! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:jamisukalla
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Ei kun tuo virpominen vaan huvittaa sanana.Tulee mieleen BB.
Hävytön taitaa olla sun(kin) toinen luonto. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:jamisukalla
jamisukka = sukka jolla jorattu koko edellinen ilta
vai vai vai
namisukka kirjoitusvirheellä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hävytön taitaa olla sun(kin) toinen luonto. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hävytön taitaa olla sun(kin) toinen luonto. :saint:
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Ei kun tuo virpominen vaan huvittaa sanana.Tulee mieleen BB.
Hävytön taitaa olla sun(kin) toinen luonto. :saint:
![]()
![]()