Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon nyt vuntsinu noita mun lomia, et miten ihmeessä niit pitäisin...joululle sais kivasti 2vko loman, mut ei taija meidän firmassa onnistua![]()
Niin joo, sesonkia pukkaa siinä kohtaa.Oon muutes aikoinaan ollut useampana vuonna lajittelemassa joulukortteja... :xmas:
Tässä varmaan vastaus moneen huomiota herättäneeseen seikkaan![]()
![]()
![]()
![]()
Nyt ei aukea, mut onko niin väliksikään! :xmas:![]()
Odottaa että jaffe tarkentaa! :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon nyt vuntsinu noita mun lomia, et miten ihmeessä niit pitäisin...joululle sais kivasti 2vko loman, mut ei taija meidän firmassa onnistua![]()
Niin joo, sesonkia pukkaa siinä kohtaa.Oon muutes aikoinaan ollut useampana vuonna lajittelemassa joulukortteja... :xmas:
![]()
![]()
![]()
Ei mitään, meni jo B)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon nyt vuntsinu noita mun lomia, et miten ihmeessä niit pitäisin...joululle sais kivasti 2vko loman, mut ei taija meidän firmassa onnistua![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joo, siis kun postilaisethan on vähän...*dingelidongeli*, niin jos sieltä on joku tartunta tullu![]()
![]()
*vitsi siis*
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Nyt Jahvetti annat niitten herkkujen olla siellä kaapissa! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo, siis kun postilaisethan on vähän...*dingelidongeli*, niin jos sieltä on joku tartunta tullu![]()
![]()
*vitsi siis*
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon nyt vuntsinu noita mun lomia, et miten ihmeessä niit pitäisin...joululle sais kivasti 2vko loman, mut ei taija meidän firmassa onnistua![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joo, siis kun postilaisethan on vähän...*dingelidongeli*, niin jos sieltä on joku tartunta tullu![]()
![]()
*vitsi siis*
![]()
![]()
![]()
Paitsi että tämä tartunta taitaa olla ihan syntymälahja!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo, siis kun postilaisethan on vähän...*dingelidongeli*, niin jos sieltä on joku tartunta tullu![]()
![]()
*vitsi siis*
![]()
AAAA-HAAAAA..... *hakee ymmärtäväisen ilmeen mappi ö:stä*
....*ja yrittää itse esittää fiksua*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Meilläkin mennään vielä toppapuvulla, eikä ole kyllä oikeastaan edes käynyt mielessä siirtyä vk-pukuun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo, siis kun postilaisethan on vähän...*dingelidongeli*, niin jos sieltä on joku tartunta tullu![]()
![]()
*vitsi siis*
![]()
AAAA-HAAAAA..... *hakee ymmärtäväisen ilmeen mappi ö:stä*
....*ja yrittää itse esittää fiksua*![]()
Susa olis ihan selkeetä postilaisen ainesta :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Nyt Jahvetti annat niitten herkkujen olla siellä kaapissa! :kieh:
:ashamed: :xmas:
Joo, yhtään en oo ottanu sen viimesen kakkupalan jälkeen![]()
![]()
Mut pakko sanoa, et olis enemmän kuin ilonen tänä aamuna puntarin tulokseen...odotin synttäreiden takia rajua nousua, mut mitä vielä...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon nyt vuntsinu noita mun lomia, et miten ihmeessä niit pitäisin...joululle sais kivasti 2vko loman, mut ei taija meidän firmassa onnistua![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*vitsi siis*
![]()
![]()
![]()
![]()
Ilmankos se veri on sinne postiin vetäny![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Nyt Jahvetti annat niitten herkkujen olla siellä kaapissa! :kieh:
![]()
Mut pakko sanoa, et olis enemmän kuin ilonen tänä aamuna puntarin tulokseen...odotin synttäreiden takia rajua nousua, mut mitä vielä...![]()
![]()
:flower: Uskallatko sanoa lukemia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon nyt vuntsinu noita mun lomia, et miten ihmeessä niit pitäisin...joululle sais kivasti 2vko loman, mut ei taija meidän firmassa onnistua![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*vitsi siis*
![]()
![]()
![]()
![]()
Ilmankos se veri on sinne postiin vetäny![]()
![]()
Raha se tais köyhän opiskelijan sinne vetää!Kivat lisätienestit siinä kyllä sai parissa viikossa, jos vaan jaksoi kädet huiskaa-ja siinä sivussa tuli opittua iso liuta postinumeroita ulkoa, vaikka nyt lienevät jo unohtuneet...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Nyt Jahvetti annat niitten herkkujen olla siellä kaapissa! :kieh:
![]()
![]()
No, näkeehän tuon ilman lukemiakin mitä on, jos osaa kattoa, et eikai se salaisuus oleItseasiassa mie en koskaan oo ymmärtäny miks painoa pitäs salailla....kaikkihan sen näkee kummiski :kieh: 68,2
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mä muuten joskus korjailen kirjoitusvirheitä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Nyt Jahvetti annat niitten herkkujen olla siellä kaapissa! :kieh:
![]()
![]()
No, näkeehän tuon ilman lukemiakin mitä on, jos osaa kattoa, et eikai se salaisuus oleItseasiassa mie en koskaan oo ymmärtäny miks painoa pitäs salailla....kaikkihan sen näkee kummiski :kieh: 68,2
:flower: :flower: :flower: =)
Ollaan muuten kohta samoissa lukemissa.... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Nyt Jahvetti annat niitten herkkujen olla siellä kaapissa! :kieh:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mä muuten joskus korjailen kirjoitusvirheitä. :xmas:
Mikäki joskus jos huomaan et tulee ihan kamalia....mut yleensä niitä tulee niin paljon etten vaan jaksa B)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Raha se tais köyhän opiskelijan sinne vetää!Kivat lisätienestit siinä kyllä sai parissa viikossa, jos vaan jaksoi kädet huiskaa-ja siinä sivussa tuli opittua iso liuta postinumeroita ulkoa, vaikka nyt lienevät jo unohtuneet...
![]()