***Helmikuun Helmet 2008*** vko 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Muori oon ollut siinä käsityksessä että Whirlpoolilla on laatukoneet, mut on vähän mieli muuttunut kun seurannut kaverin vääntöä niiden koneiden kanssa. Ottivat uuden talonsa keittiöön kaikki koneet noilta ja nyt tähän mennessä vuoden sisällä on muistaakseni astianpesukonetta korjattu kerran, liesitaso vaihdettu kun meni itekseen halki :o ja jääkaappia+pakastinta korjattu muutamaan otteeseen... :whistle: Takuuseenhan niillä on nuo onneksi menneet, mut silti. :/

Joo, mä olin hiukan epäileväinen merkin suhteen, mutta ajattelin kokeilla. Ei kyllä kauheen hyvältä vaikuta. :headwall: No mies soitti Stockalle, josta masiina on ostettu ja menee vissiin vielä takuuseen. Joku heppu vaan sano puhelimessa, että tuo kone tänne. No kuivausrumpu kun hajos, niin sanottiin kans että tuo tänne. Kun sitte raahattiin kone Jumboon, niin myyjä sano, että mitä te sitä tänne raahaatte, kun korjaja tulee kotiin. No huomenna pitäis "jonkun Kimmon" soittaa miehelle, että mitä tehdään. Mä just eilen tajusin, että meidän keittiön kaikki koneet on kahdeksan vuotta vanhoja, eikä missään oo ollu mitään vikaa. Merkki on Bosch, joka taitaa meillä olla seuraava pesukoneen merkki.

Niin, ja posti toi tänään päätöksen esikoisen lähikoulusta, siis päätöksen siitä, mihin kouluun poika syksyllä menee. Ja mamma on erittäin tyytyväinen päätökseen. =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hullareiden kuvastokin oli tullut. Pah, ei mitään kivaa koko läpyskässä. :o

Olipas :D ainakin hiuslakkaa (viikon olen sinnitelly ilman),koiranruokaa, imuri, gollege, pojalle puku, takki, kenkiä...Pitä varmaan laittaa rajoitin päälle :kieh: Eilen kyllä tuli ili, mutta maksoinkin heti 400 e laskuja ja vuokra vielää maksamatta. ja pitäshän sitä loppukuukskin jättää rahaa :laugh:

**kirjoitetaan historiankirjoihin**: kello on 8.40 ja meidän tyttö NUKKUU :o
Eläköön normaaliaikaan siirtyminen :attn:

Ai hullaritkin alkaa..Mä perinteisesti kartan niitä, liikaa ihmisiä.
Mä kävin eilen ostamassa tarjoustalosta kurahaalarit. Totesin että ehkä ne on sittenkin parhaimmat vaikka vk-pukukin on.. Lantsarit pitää ottaa käyttöön kans.. Eilen tehtiin kävelylenkki, tyttö tiiraili kaikki pusikot, roskat, ihmiset yms. Meinas myös mennä ite sinne pusikkoon, autotielle jne. Ja sai kauheet kilarit kun otin kainaloon ja siirsin pari metriä eteenpäin :laugh: Ja pihalla (siellä mutavellissä) ois viihtyny pitkään. Mä tykkäsin kyllä kans =)

Meillevauva :flower: kevät aikaan siirtyminen on kyllä hyvä juttu, näin meidänkin puolesta tyttö nukkuu jo normi puoli kasiin :D Ievakin palautunut reissusta, miten meni ilman neitiä viikonloppu :D ?

Kodinkone asiaan pitää kommentoida. Meillä kaverilla kodinkone firma ja se on aina liputtanut mielen, boschin ja siemensin puolesta. Onhan ne toki kalliimpiakin, halvemmista sitten e-lux ja aeg on hyviä. Meillä on hajonnut myös kaksi ap konetta ja pyykkikone kaikki olleet jotain upo laatua ja ei oo kyllä kestäny paria vuotta kauempaa. Nyt otettiin varman Päälle ja satsattiin laatuun :D

Heips!

Mahtavia mittoja lapsukaisilla!
Kallella ja meitin poistulla päät on melko samankokoset..meillä hiukan pienempi ..Teillä tosin muutenkin isompi mies...

Ja piiperolletsempit tupakan lopetukseen! :flower:

Jahvetti jokos kävit ultrassa pojan kans? mä tiiän yhen tapauksen mut en viiti sitä kirjottaa tänne...turhaan huolestuisit vaan ...

meillä poju taas kipeenä. veikkaan kurkunpääntulehdusta ja korvatulehdustakin....plaah...mennään ukon kans päivystykseen ku tulee töistä.. :'(
Reppana ei ois tarvinu taas tulla kipeeks.

mä oon ensviikon alun töissä ihan kokoviikon :) jee! ukko vp koko vkon niin mä pääsen ...hihihhii...oon ihan onnessani :)

jatkanpa lukemista...

Jepsu

Kodinkoneista, meillä on kaikki keittiökoneet (hella, jk, pakastin, apk) Siemensiä. Apk:ta lukuunottamatta tän 5v kaikki on toiminu loistavasti. Ei oo tarvinu ku käyttää ja vähä putsailla ;) Apk hajos tossa 4v käytön jälkeen -mikälie- osa sieltä meni, korjaaja sanoi, että kyllä sen periaatteessa olis viel tuplasti kauemmin pitäny kestää, mut meillä kyl toi kone pyörii varmaan tuplaten sen mitä keskiverto perheessä, et....varmaan olis voinu koneen iäksi laskea 8v :whistle: ;)
Kuivuri on myöskin Siemens. Saatiin se lahjaksi kun herra nro 2 syntyi, eli 9v sitten!!!!! Kertaakaan ei pienintäkään vikaa ole ilmaantunu ja kuitenki kohtuu isolla käytöllä on =)
Pesukone, Elektrolux hajosi n. 6½v jälkeen, kappas....siinä oli 6v takuu :whistle: :kieh: Pesukone LG hajosi eka kerran 2v käytön jälkeen....nyt tuo on korjattu vissii 3 kertaa jo, olisko joku 4v vanha kone... :whistle:
Taitaa tulla vaan Siemensejä meille :whistle: Ja kaikki on ihan karvalakkimalleja ilman mitään "krumeluureja" =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Jahvetti jokos kävit ultrassa pojan kans? mä tiiän yhen tapauksen mut en viiti sitä kirjottaa tänne...turhaan huolestuisit vaan ...

Kerro nyt ku alotit :laugh:
Joo nettihän noita olis pullollaan... :whistle: :whistle:
Ens tiistaina vasta mennään....

Jahvetti noh mutta elä sitten ressaa jos kerron...yhellä tutulla löydettiin tosiaan "patti" mahasta painelemalla ja löydös oli mahasyöpää ...mutta varmaan pojalla vaan se "aamiainen" siellä jumitti :)

Nyt sitte ottaa pannuun ku kerroin... :headwall:

Hyvä BLUES!!!! voitti just matsin!!! jiihaa!!

nyt meen unille. pojalla korvatulehus taas ja sit hengiteltiin sitä ventolinea maskin kautta päivystyksessää...ja saipa poju aika tuhtia yskänlääkettä..huih...isilläkn kihahti hattuun se..
toivottavasti ensiyö olis jo parempi :)

GOOD NIGHT!!!

Jepsu

Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Jahvetti noh mutta elä sitten ressaa jos kerron...yhellä tutulla löydettiin tosiaan "patti" mahasta painelemalla ja löydös oli mahasyöpää ...mutta varmaan pojalla vaan se "aamiainen" siellä jumitti :)

Oliko se niinku millanen tiiätkö? Siis oliko lääkäri kuvaillu sitä mitenkään tms? Kuis siinä sit kävi? :whistle:
Mulla on 3 tuttua, joilla on lapsi sairastanu syöpää...yksi joutui taipumaan sairauden voimalle, että kyllä tässä alitajusesti noikin asiat päässä pyörii vaikkei sinänsä ressaa... :snotty:
Tosin...huomaan kyllä...että tunti tunnilta ressaan asiaa enemmän ja enemmän...vaikket olisi mitään maininnukaan... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
kyllä tässä alitajusesti noikin asiat päässä pyörii vaikkei sinänsä ressaa... :snotty:

:hug:

Yritä olla ajattelematta! ...vaikka tietty helpommin sanottu kuin tehty. Kyllä se selvyys asiaan sitten tulee kun pääsette tutkimuksiin. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
kyllä tässä alitajusesti noikin asiat päässä pyörii vaikkei sinänsä ressaa... :snotty:

:hug:

Yritä olla ajattelematta! ...vaikka tietty helpommin sanottu kuin tehty. Kyllä se selvyys asiaan sitten tulee kun pääsette tutkimuksiin. :hug:

Näinpähän se on :whistle:
Mie vaan oon liian malttamaton :kieh:
Ei pitäs tosiaan miettiä koko asiaa... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hullareiden kuvastokin oli tullut. Pah, ei mitään kivaa koko läpyskässä. :o

Olipas :D ainakin hiuslakkaa (viikon olen sinnitelly ilman),koiranruokaa, imuri, gollege, pojalle puku, takki, kenkiä...Pitä varmaan laittaa rajoitin päälle :kieh: Eilen kyllä tuli ili, mutta maksoinkin heti 400 e laskuja ja vuokra vielää maksamatta. ja pitäshän sitä loppukuukskin jättää rahaa :laugh:

Jos tarkoitat sitä Osiksen hiuslakkaa (mikä muuten on ihan superhyvää), niin Hairstore myy sitä samaista putelia hintaan 9e. :wave: Reiman puvut oli kans kivoja, mutta ei just nyt tarvita. Muutama ihan kiva naisten takkikin juu taisi olla ja sit ne Benettonin t-paidat passais, mutta ei mitään niin kivaa ollut, että viittis mennä hulluttelemaan. Kävitkö sää ja mitäs tarttui mukaan? :xmas:

Yhteistyössä