***Helmikuun Helmet 2008*** vko 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Näinpähän se on :whistle:
Mie vaan oon liian malttamaton :kieh:
Ei pitäs tosiaan miettiä koko asiaa... :/

Mä yleensä pistän hihat heilumaan kun joku asia vaivaa/mietityttää...mutta sulle sitä on turha ehdottaa kun oot muutenkin siivousihminen...meet pian ylikuntoon ;) .

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Näinpähän se on :whistle:
Mie vaan oon liian malttamaton :kieh:
Ei pitäs tosiaan miettiä koko asiaa... :/

Mä yleensä pistän hihat heilumaan kun joku asia vaivaa/mietityttää...mutta sulle sitä on turha ehdottaa kun oot muutenkin siivousihminen...meet pian ylikuntoon ;) .

:laugh: Niin vissiin joo :laugh: :whistle:
Minä taas lamaannun ihan täysin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Ievakin palautunut reissusta, miten meni ilman neitiä viikonloppu :D ?

Ihanaa oli, kiitos kysymästä. :) Ikävä oli kyllä välillä melkoinen, mutta meillä oli niin paljon tekemistä koko ajan, jotta ei ehtinyt onneksi kotiasioita miettiä. Kotona oli myös mennyt muuten hyvin, mutta iltaisin oli kuulemma ollut vähän ikävää ilmassa. :heart: Shoppailimme paljon (siksikään en nyt viitsi Hullareille mennä :whistle: ), mm. POP on siellä halvempi kuin Suomessa ja ihania ekovaatteita löysin myös lapselle. :p Sitten tietty mässäilimme (mm. aivan ihanassa libanonilaisessa mezeravintolassa) ja drinksuttelimme. :D

:laugh: Niin vissiin joo :laugh: :whistle:
Minä taas lamaannun ihan täysin :snotty:

Mites kakku? Onko tehty vai hyvin suunniteltu? :D

Tein ihan vaan tavallisen...en jaksanu alkaa panostaa nyt, kun mielessä pyörii miljoona asiaa (=lamaantuminen)...kaverisynttäreiks lupasin tehä kiekkokaukalon =)

Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Kodinkone asiaan pitää kommentoida. Meillä kaverilla kodinkone firma ja se on aina liputtanut mielen, boschin ja siemensin puolesta. Onhan ne toki kalliimpiakin, halvemmista sitten e-lux ja aeg on hyviä. Meillä on hajonnut myös kaksi ap konetta ja pyykkikone kaikki olleet jotain upo laatua ja ei oo kyllä kestäny paria vuotta kauempaa. Nyt otettiin varman Päälle ja satsattiin laatuun :D

Munkin piti tähän kommentoida, että meillä on Whirlpoolin astianpesukone ja se on toiminut moitteetta v. 2005 lähtien. Pyykinpesukone on sellainen harvinaisuus kun Ignis (halppiskone), ja se on kestänyt myöskin moitteetta v. 2000 saakka. :)

mielessä pyörii miljoona asiaa (=lamaantuminen)...kaverisynttäreiks lupasin tehä kiekkokaukalon =)

...ootko kokeillut lähteä lenkille :hug: ! Siinä yksi keino, jota minä käytän. Ulkona tuntuu että ajatuskin kulkee paremmin.

Vai kiekkokaukalo... :laugh: Hieno idea :flower: =) ! ...ja marsipaanista kaikki pelaajat... :whistle:

mielessä pyörii miljoona asiaa (=lamaantuminen)...kaverisynttäreiks lupasin tehä kiekkokaukalon =)

...ootko kokeillut lähteä lenkille :hug: ! Siinä yksi keino, jota minä käytän. Ulkona tuntuu että ajatuskin kulkee paremmin.

Vai kiekkokaukalo... :laugh: Hieno idea :flower: =) ! ...ja marsipaanista kaikki pelaajat... :whistle:

Tottakai!! Ja kaikki yksityiskohdat tarkasti jne.. ;) Ja pah :laugh:

Lenkillä kävin tänään päivällä, yksin, piristi kyllä....sen hetken :/
Tälleen ku penskat nukkuu ja on yksin kotona, ni alkaa mielikuvitus laukata tuhatta ja sataa :snotty:
Onneks isäntä tuleepi kohta, pitää ryhdistäytyä, koska sen edessä oon toistaiseksi pysyny ihan coolina... :snotty:

Onneks isäntä tuleepi kohta, pitää ryhdistäytyä, koska sen edessä oon toistaiseksi pysyny ihan coolina... :snotty:

Montako päivää tarvii miettii? Saitteko ajan jo? :hug:

Kyllähän se on tärkeää että yrittää jatkaa niin kuin ennenkin, ettei lapsi/lapset huolestu. Kyllä kaikki järjestyy! =)

Mä nyt sitte tänään otin ja läksin muksujen kanssa Itiksen hullareille. Voi tsiisus, mikä hyökkäysvaunuhelvetti. :headwall: :headwall: Ja vielä pari mummoa rolaattorien kanssa kaupan päälle. Yhet collage-housut ostin pojalle ja neidille Name itin mekon ja printtipyjaman, jossa lukee "Jos minä en nuku, niin ei nuku kukaan muukaan." Meni viime yö nimittäin vähän valvoessa. En tiedä, mikä oli mutta täyttä huutoa tuli noin tunnin ajan klo 2 - 3 yöllä. :headwall: :headwall: Meillä kun ei tähän mennessä juuri kumpikaan muksu oon yöhuutamista harrastanut - tai siis vähintään viereen ottaminen on lähes aina rauhoittanut öisin noi meitin mukelot.

Niin ja Mignonin konvehtirasian menin ostamaan - olipa hyviä! :p :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Laita Jahve kiekkokaukaloon sellaiset Stiga -lätkäpeliukot. Vai onko teillä sellainen peli? :)

On joo....maalit laitan siitä, mut en aatellu niitä ukkoja kun ei ne oikeen pysy pystyssä tai pitäs niin tiukkaan tunkea =)

*muoks* Meillä on jo 2. sellanen peli menossa :whistle: ;)

Montako päivää tarvii miettii? Saitteko ajan jo? :hug:

Kyllähän se on tärkeää että yrittää jatkaa niin kuin ennenkin, ettei lapsi/lapset huolestu. Kyllä kaikki järjestyy! =)

Ens tiistaina :/ :/ :/
Ei tuo jätkä oo vissiin ite tajunnukaan koko asiaa ja isommille ei olla ees mitään sanottu....ihan vaan et kokeissa käydään jne...

Muori ...vai hyökkäysvaunuhelvetti :laugh: siis aikamoista menoa sitten oli! Mua on välillä ärsyttänyt että jos vaikka katselet tarkkaan jotain vaatetta niin heti on joku samassa rievussa kiinni... :laugh:

...vai mignon-rasia meni... On varmasti makee olo! :x Hyviä ovat on testattu. Viimeksi ostin Marabuuuun jonku munapakkauksen jossa valkoista mömmöä suklaamunien sisällä. Hyvin maistui. Ostin tytölle ja söin itse puolet! :whistle:

Ens tiistaina :/ :/ :/
Ei tuo jätkä oo vissiin ite tajunnukaan koko asiaa ja isommille ei olla ees mitään sanottu....ihan vaan et kokeissa käydään jne...

Hyvä ettei tarvi kauempaa odottaa ja miettiä :hug: . Pelaat viikonlopun vaik poikien kanssa shakkia. Eiks siinä tarvi käyttää vähän aivonystyröitä... Tee jotain sellaista mikä vie ajatukset muualle :wave: .

Joo liian hyviä olivat. Piti tossa vielä miehen kanssa syödä yks Mignon-munakin puoliksi, kun jäi makeanhimo päälle.

Toivottavasti ei tosiaan oo Jahvetin pojalla mitään vakavaa. :hug:

B)

Jahvelle :hug: toivotaan että osoittautuu harmittomaksi jutuksi, mut odotushan se pahinta yleensä on... :/ :hug:

Mulla röhä jatkuu edelleen, sitkeässä on, onneksi lapsilla jo helpottanut. Pojalla on uhmavaihe taas onnellisesti takanapäin =) ja poika on taas oma hyväntuulinen hurmaava itsensä kun ei tarvi olla joka asiasta kiukuttelemassa. Eilen lähti poitsulta apupyörät veks ja alkoi harjoittelu ja sellasen pari metriä pysyi itsekseen pystyssä, joten eiköhän se siitä lähde. Motivoivana tekijänä on autotallissa odottava uusi isojen poikien pyörä. :D

Neiti puolestaan on ollut viime päivät aikas kiukkuinen tapaus, hampaita varmaan tuppaa kun kuolakin on alkanut pitkästä aikaa valua. On keksinyt uuden lempipaikan, kiipeäisi koko ajan keittiön tuoleille istumaan ja sitten siinä tyytyväisenä istuskelee. :heart:

Pelaat viikonlopun vaik poikien kanssa shakkia. Eiks siinä tarvi käyttää vähän aivonystyröitä... Tee jotain sellaista mikä vie ajatukset muualle :wave: .

Meidän esikoinen tykkäis pelata shakkia, mutta äidillä ei riitä pitkäjänteisyys siihen hommaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
B)

Eilen lähti poitsulta apupyörät veks ja alkoi harjoittelu ja sellasen pari metriä pysyi itsekseen pystyssä, joten eiköhän se siitä lähde. Motivoivana tekijänä on autotallissa odottava uusi isojen poikien pyörä. :D

Wau! Onnea pyöräilytreeneihin. B)

Yhteistyössä