Meillä oli sitten kans viikonloppuna ne synttärijuhlat, mut osa vieraista oli kipeitä eikä päässy tulemaan, joten juhlat sit venyy ja venyy ties kuinka pitkälle :headwall: Mut kivasti meni niiden kanssa, jotka paikalle pääsivät

Lahjoja tuli paljon. Erikoisin taisi olla kummitädiltä saatu suljettu kirjekuori, jossa lukee päällä, että poju saa avata sen, kun täyttää 18 v! Eikä antanut edes vinkkiä, mitä siellä vois olla. Mä oon miettiny pääni puhki, mut en keksi. Samoin oon miettiny, et missä sitä säilytettäisiin, et löytyis sit tosiaan sillon...Niin ja sai poju sedältään, joka kova kalamies, pilkkiongen ja pappaltaan, joka kova metsämies, peuran pääkallon (puisessa seinätelineessä, jossa lukee pojun nimi ja 1v), että näin...

Ja sanoin heti, et tota pääkalloa ei kyl mein seinälle laiteta!!! :x
Tarjottavat onnistui, vaikka en mikään leipuri tosiaan olekaan. Täytekakku sai kehuja ja herkullista oli myös valkosuklaa-daim-kakku, jota en oo koskaan ennen tehny enkä edes maistanu

Nyt vaan harmittaa, kun niitä jäi niin paljon eikä sit enää voi tarjota, ku loput vieraat tulee

Eikä kauheesti inspaa alkaa uudestaan leipomaan...