*HELMIVAUVAT7*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sannannaa

Vieras
Ja tässä vihdoinkin uusi lista.... Apua, toivotaan nyt että kaikki menee aivan oikein ja heti aluks anteeks jos jollekin tulee väärän kuun mitat :o/

*6 kuukautis mittoja*

Kukkanen 2.2 (15.2) EETU JUHANI..............69,1../..8005
Helmibaby 3.2 (17.2) JOONAS TOIVO JUHANI.68,5../..8180
Tikru 4.2 (27.1) LASSI RAULI MATIAS..............67,5../..8100
Honey 4.2 (8.2) MATIAS JONI JUHANI..........70../..7680
Kati 6.2 (20.2) JOONA HENRIK KRISTIAN.....69../..7970
Sari31 19.2 (7.2) JENNA.............................67,3../..8720(5kk)
Mette 11.2 (14.2) ELIAS OLIVER.................71../..10kg
Sannannaa 11.2 (25.2) TEIA MARINNA.......65,1../..6650
Hanna 12.2 (10.2) JOONA OLIVER..............68../..7670
Maaria 18.2 (11.2) ALMA-ESTHER AMELIE...69../..9430
Viiri 19.2 (12.2) ELVIIRA LYYDIA..................70,5../..9200
Violet80 20.2 (6.2) ALEKSI SISU SAKARI.....71,7../..9510
Mansku 21.2 (12.2) MINTTU OLIVIA............66,8../..7930
Scarabe 21.2 (26.2) INKA ELINA.................66.5../..8180
Loore 26.2 (20.2) EPPU SAMULI..................68.8../..9560
mama 26.2 (26.2)EMIL AYRTON ALEKSANTERI.67,8/7395(5kk)
Tintti 27.2 (15.2) VENLA OLIVIA..................68../..6965
Ninsku 5.3 (18.2) IIDA MARIA....................64,5../..6830 (5kk)
mamma80 JESSE.....................................69../..9680 (5kk)

...Toivottavasti KAIKKI meni oikein......

Huh *pyyhkii hikeä ottalta*

Seuraavaks sitten ne 8kk mitat kun päästään sinne asti ;o)

... aarghs viiminen ilta mässäillä ja sitten se loppuu :o/

Illalla tehään täytettyjä patonkeja,lisukkeena punaviiniä, ja elokuvan ohella voi mässäillä karkkeja *slurp* ..Ai otanko kaiken irti viimisestä mässäys illasta????..

Hauskaa viikonloppua!!!!

Kiitos Sannannaa kovasta työstä!
Ja Tintille kiitos toivotuksista. On kuulemma tämä tauti aika sitkeää laatua...
Kaiken kukkuraksi alko kuukautiset. Kateeksi käy teitä joilla on pysynyt poissa, mulla jo kolmannet. Ennen raskautta mulla ei oikeastaan koskaan ollut minkäänlaisia kipuja. Mitä nyt joskus selkä väsyi. Tänä aamuna oli taas niin kuin synnytyksessä olis ollu. Kauheeta! Ja viimeksi vuoto kesti yli viikon :(
Loore mainitsikin kuravaatteiden hankinnasta... Olettekos muut hankkineet/ajatelleet hankkia? Itse mietin että sitten kun toi tyttö alkaa ryömimään niin voisi sellaiset ostaa.
Viikonloppuja kaikille!

Olihan sannannaa homma,ja meikä sitten tietty kämmänny.
Tyttö on 68.8 cm pitkä, eikä 66.8 cm plääh!

Äkämistyneenä kirjotin nopsaan sen toisen viestin,kun eka hävis sinne saharaan ja sitten kävi noin...No haitanneeko tuo mitään muutaman sentin heitto ;o)).

Kohta kyläreisulle,joten kamoja laittamaan kasaan ja maitobaari vielä ""avaamaan"".
Kivannäkönen syyspäivä tulossa.

Meillä neiti viime yönä unissaan itki muutamaan eri kertaan ""yhden veisun"" ja jatko uniaan..Näkiköhän painajaisia vai mitä.
Liekö koirat kirmannu hänen unissaan,kun siellä eilisessä kylässä oli ne kaksi koiraa.Likka oli aivan tohkeissaan niistä ja koiria tietty kiinnosti vauva.Eivät oo pahemmin pikkusten kanssa ollu tekemisissä,joten pienellä varauksella annettiin koirien nuuhkia.
Meni ehkä vähän liian myöhään se kotiutuminen(n.21.15) ja päikkärit jäi illalta nukkumatta.Ehkä sekin teki levottomuutta tohon nukkumiseen?!

Tänään varmaan kotiudutaan aijemmin,kun päivällä jo mennään.Matkaa on kyllä jotain vajaa 100 km.
Merkillistä ,miten kaikki menot aina kasaantuu..Voi olla viikonloppuja ettei oo mitään ihmeellistä ja sitten näitä säpinä/meno vkl:ja.

*PARKUU* h*tin sonera aaaaarghs!! Kaikki kirjotus taivaan tuuliin bitti avaruuteen *kiroilee*

Niin nyt on käyty sitten tehomuokkauksessa ja napanuora on katkaistu!!! 2,5 tuntia erossa vauvasta *snif*...No tein lähtiessäni pulloon nanin korviketta jauheesta 60ml ja keitin omppukiisselin. Teia heräs just päikyiltä kun olin lähössä etten sitä ""naturalen"" kerinny sitten syöttään.. Pikasesti ovesta ulos ja menoks.

Toivotaan että seuraavan 12 viikon jälkeen mut on muokattu kuntoon. Voin vaan sanoo että kun tonne jumppapaikalle polkee ylämäkee parisen kilsaa, sitten muokkaa itteään siellä 1 1/2 tuntia ja sitten rullattelee pyörällä takas ni eiköhän sitä kunnossa aleta oleen. Nyt mul on kyl kauhee nälkä!!

Niin neiti kun oli isin hoidossa tääl ni oli sitten vetäny lautasellisen omppukiisselii ja pullosta ton korvikkeen. Eli se pitää paikkansa ettei se korvike maistu tai pullo kun tää äiti tuoksuvineen maito varastoineen on lähellä *umpf*

Arvatkaas mitä neiti tuijotti kun tulin kotiin 2,5 tunnin päästä??? No paidan läpi noita maitovarastoja herkeämättä ;o) ...mentiin sitten tonne ja neiti alotti lussuttamisen ja eihän siitä meenannu tulla loppua lainkaan...meenas varmaan imee varastoonkin jos tää äiti taas häipyy ;o)

Oli hauska tulla kotiin ja kattoa millainen reaktio Teialla on siihen että mä oon ollu poissa. Meinaan jossain vaiheessa kun oot pois ja tuut kotiin ja taapero näkee sut ni se alkaa parkuu (osoittaa mieltään) ..vielä ei tällä neidillä kyllä oo ikää sillain et ois toi tapahtunut...kaipa tollaselle 7kk neidille on aika vielä aika suhteellista..Ainiin Teia siis täyttää tänään 7kk ;o)))

Mut nyt kahville (onneks meil ei oo kaapissa herkkuja)

HIIIOP! *nostaa helmikset takasin etusivulle*
Käytiin likan kans ostamassa tänään syöttötuoli nyt viimein,ihan basic mallin otin,tykkäsin siitä eniten;) koivunvärinen beessillä supistajalla jossa kaiken maailman elukoita :D siinä on jo kerran lounastettukin,*hih*
Venla on nyt reilun viikon hokenut sitä ""äitiä"" ihan selvästi,eipä meinannu lastentarvikeliikkeessä myyjä uskoa korviaan kun likka mua ""äititteli"" ;) nooh,täällä on kyllä kaikki äitejä venlan mielestä,niin iskä,koira kuin kaikki lelutkin..
Eilen likka hoksas miten pääsee napansa kautta pyöriin ympäri,eteenpäin ei vielä (onneks;)mennä mut vaihtuupa maisemat edes vähän...
Mä olen ansaitusti syönyt nyt kaikkia maitojuttuja,muroja niin paljon että huh huh,..*vierotusoireet niistä pois*
Ne kun on niin herkkuva! täytyy vaan toivoa et kohta kun alan altistaa sitä korviketta ettei reaktioo tuu,,ettei taas tarvi alkaa diettaan..
jeps,mitähän sitä turisis,aikaa kun on kun likka sateessa unilla..nii-in,kakkapanttauskin päättyi tänään Venlalla,oli varmaan 5 päivää asioimatta!!! yök,haju valtas kyl koko kodin sit kun peräpää lauloi viimein....
Jaahas,kait mä meen vaikka siivoon jotain kun aikaa on...see ya!

On sitä vaan ollu täs pari päivää sellasta härdelliä, että... Eetu on selvästi poikki ja niin itekin. Meil kans oli pitkään maha kovalla ja niitä pieniä papanoita oli tosi kiva keräillä kun vihdoin saatiin ulos ähistettyä. Nyt oon pari päivää antanu bataattia ja Eetulla ollu vatta sekasin. En tiä sit, onks tää eka masutauti tai jotain kun on ollu vähä kärttynen ja ruoka ei oo maistunu mun mielestä yhtä hyvin ja kakkaa on tullu oikein kunnon satseja. Niin vaiko lie sit sitä, et suolessa on lähteny kunnolla ruoka liikkeelle? Ymmällään ollaan vähä oltu. No, jospa tuo tuosta. Viime yönä jouduin pariin kertaan ottaan syliin kun itkeskeli, mikä meillä on siis tosi harvinaista.

Tosiaan toinen hammas on tullu esille ja nyt Eetulla on ollu kivaa, kun on saanu sillä purra lusikkaa ja syöminen hidastuu... Hih!Meillä ollaan tutustuttu syöttikseen aina välillä, mut pääsääntöisesti syödään sitterissä. Kävin sitä pehmustetta katsomassa, mut on se vaan kallis! Kuinkaha kauan sitä tarttee? Tietääks kukaan?

Nyt äkkiä maisteleen Fazerin uutta suklaata ennenku isäntä kerkee!

olipa taas yö... hohhoijaa.. Matias on nyt parina yönä saanu ihme itkukohtauksia eikä oo rauhoittunu ennen kuin olen ottanut viereen ja taputellut pepusta. Kokeilee sit vielä naamaa, että varmasti oon siinä vieressä ja vähän ajan päästä simahtaa uudelleen. Liekö niitä kauhukohtauksia? Tiiä häntä.. Mulla on itellänikin unirytmi ihan sekaisin. Nykyisin menee yleensä reilu tunti, että saan unenpäästä kiinni. Jos menen aiemmin (esim. ysin jälkeen) jo nukkumaan, niin puoliltaöin saatan vielä palloilla hereillä.. Ei oo kivaa, varsinkin kun Matias herättää vielä tuttipyynnöillään ja sit noustaan vähän ennen seitsemään ylös. hohhoijaa...

Kukkanen tais mainita, että Eetu on ruvennut nukkumaan mahallaan, ja meillä on ihan sama homma. Ihan yhtäkkiä rupes nukkumaan siinä asennossa, ja nykyisin osaa jo välillä kääntyä takas selälleenkin. Harmi vaan, kun on oppinut sen pehmeässä sängyssä tekemään vähän humpsahtamalla, niin lattialla selälleen pyörähtäessä kolahtaa aina pää.. Ja yleensä itku heti perään.. =(

Mä taidan kans iskeä Fazeriin kiinni, kun se uus suklaa oli tarjouksessa, ja ostin niitä tietysti kaksin kappalein... pönttö, mikä pönttö.. tällä laillahan se paino laskeekin.. =) Noh, huolehditaan siitä vasta huomenna..

Tintti: juu, niin taitaa olla. =) Meillä se tärinä tosin oli tosi vähän käytössä, kun Matias ei jostain syystä tykännyt ollenkaan. Alussa rupes aina itkemään, kun sen laittoi päälle ja myöhemmin vänkesi ylöspäin pois pahasta tärinästä.. =)

no mut nyt suklaa ja Reba odottaa..

Terveisiä Kyprokselta! Kotona ollaan taas, mutta kyllä siellä olis vielä toinenkin viikko mennyt. Elias oli mainiota matkaseuraa ja reissu meni tosi hyvin. Mitään hämminkiä ei tullut missään vaiheessa. Ja oli ihanaa kun ei tarvinnut pukea päälle muuta kuin vaippa. Ja illalla kun lähdettiin syömään, niin silloin vaan joku t-paita ja shortsit. Niitäkään ei olis kyl tarvittu, mut laitettiin kuitenkin, kun kerta ravintolaan mentiin...
Lentomatkat meni kans imettäessä ja nukkuessa. Eilen tulomatkalla Elias oli vähänkärttyinen, mut sit huomattiin, että sillähän on kakat housuissa... Siitä se vaan johtui. Muuten Elias kakkaskin koko matkan ajan aikuisten pyttyyn, yleensä noin kello 13-14... Siel oli omat lomarytmit. Taidetaan noudattaa niitä täälläkin, kun meni niin kivasti.
Koitan laitaa lomakuvia, kunhan ehdin. Se tampereen-tapaamis-kuvakaan ei ole vielä ehtinyt perille.
Tänään oltiin muuten hammashoitajalla. onko muille tullut kutsua sinne? Seuraava käynti onkin vasta ensvuoden joulukuussa.
No nyt tuo poika on nalkissa keinutuolin alla, taidan mennä pelastaan sen...

Hui mikä ilma :o/ Ihana auringon paiste mutta silti niiiin kauheen kylmä *hrrrrr*.

Me oltiin tänään Teian kanssatarharyhmän ""lisäsilminä"" mukana mettä retkellä sienestämässä. Mentiin tumman tunnelin läpi, jatkettiin leijona metsän siimekseen ja mustaan metsään *hehe*.

Lähettiin 8.30 ja takas kotona oltiin 11.50. Kyllä siinä oli reissu Teiallekin. Teia vääntäs pikku päikkärit mettässä kun ettiskeltiin sienii. Sit syötiin vähän evästä kun muut lapsetkin söi. Nyt neiti sitten simahti oikeen kunnolla päikyille ja jätinkin sen tälläkertaa sisälle nukkuu kun kerran tuol viimassa ollaan koko aamu oltu.

Lapsilla oli hauskaa kun me tultiin Teian kaa jonon hännillä ja Teia huus aina karjahdellen. Lapset keksi et Teia komentaa niille vauhtia ;o)

Seuraavaks me päästään mukaan verkarannan retkelle tekeen heijastimia *miettii jo millasen Teialle tekis*

....Hei vähän munkin tekee mieli etelän lämpöön ennen paukku pakkasia :o) ...toisaalta kun malttaa oottaa ens kesään ni me lähetään koko poppoo kohti etelää (paitsi koirat tietty) ja mennään ihan kaheks viikoks *isäntä ilmoitti* vielä kyllä mietitään että mikä meidän kohde siellä on....

Tosi ihanaa kun on pimeetä iltaisin ja voi poltella kynttilöitä ;o) Teiakin ihan rauhottuu tuijottaan keittiössä palavaa liekkiä samalla kun mä puurotan sitä.

Kukkanen, riippuu lapsen koosta kauanko sitä pehmuketta tarttee ja jos on oikeen kiemurtelevainen ja kokoajan yrittää lähtee tuolista veks ni sillonkin se on hyvä olla. Mut kattellaan sitä sielt kirppikselt perjantaina, mä vasta jossain meinaan sellaisen näin myynnissä pariin ekeen ;o))

*Niin kukahan se just sano et Teian nukkuu antaumuksella??? ois pitäny koputtaa puuta heti...tuolt meinaan kuuluu iloinen lepertely jo nyt*

Heips,
meil on täällä kakkashow jatkunu. Soitin jo neuvolaankin, et mites kannattais tästä jatkaa... No, siin mielessä kaikki hyvin, et ei oo kuumetta ja syö ja juo suht normaalisti. Kuitenkin se huolestuttaa kun kaikki tulee läpi. Mä sit annoin maitohappobakteeria ja kehotuksena oli, et torstaina lääkäriin jos ei sitä ennen lopu. HÖH!

Tänää olis ollu upee ilma, mut me ollaan ny oltu kotona parantelemassa. Ei oo kiva jos lasti tulee tua mettäkävelyllä...

Mun tekee kans iha mielettömästi mieli etelän lämpöön. Ku odotin niin käytiin näin alkusyksystä Kreikassa. Se oli ihanaa!!! Mekin sit ens tuonna tai sit seuraavana talvena.

Palaillaan!

Honey,ei Venlakaan niin ole perustanut siitä värinästä,enkä ole viittinyt edes laittaa sitä päälle sillon ihan pienenä (ja isoja noi nyt?;) ettei sit totu jatkuvaan liikkeeseen *hih*
Mä haluisin matkustaa Dubliniin,tai oikeesta ihan ´minne vaan Irlantia..siellä nyt ei kauhean lämmin ole,mut mä taas en niin niistä helteistä nahkani kanssa perusta :) Siellä oltiin melkein tasan vuosi sit häämatkalla...
Syöttis istuskelu on nyt eilisten ensi reenien jälkeen jo suht hyvää,enää ei heilu kuin heinämies siinä,mut meille se supistaja on ihan ehdoton,jo siks kun likka on niin hoikkaa kaliiperia et edes vähän tukee ympäriltä :D
Mies lähti taas peliin,joko on sit reenejä tai pelejä..huoh..aika paljon on nyt saanut olla yksin likan ja koiran kans kotona..nooh,kohta loppuu onneks kausi niin saanpa nähdä ukkoakin useammin sit..olo on meinaa välillä kuin yh olis..höh..

Syysmyrskyä odotellessa..Kyllähän tuolla puut jo huojuu jonkinverran!

Kiva kuulla Mette,et reissu meni hyvin.Missäpäin kyprosta olittekaan?Kantelittekos lentokentällä Eliasta vai miten?Eikös Maariakin ole lennellyt AE:n kanssa?
Ois kyllä ihanaa paukata jonnekkin etelän lämpöön..Ollaan oltu ""kovia""matkustelemaan*haaveilee palmuista ja valkoisesta hiekasta*.

Huomattavasti helpommin on Mintun evästys onnistunu tripp trapissa kun sain ne pehmukkeet haettua.Ei enää peppu liu,eikä kallistele sivuille valuen koko neiti.Tiiä häntä kauan niitä sitten tarviaa,mut nyt ainakin toimii hyvin!

Kävin kyselees jo kelasta,miten sitä kodinhoidontukea pitää hakee..Mites teillä ketkä meinaatte jäädä,joko on anomukset vetämässä/suunnitelmissa?
Ahistaa kaikki nuo tollaset lippulappupaperishowt..plääh!
Töistä anonu hoitovapaata ad 3.9-06.

Kohta pitää varmaan pinnistä laskee alemmas,kun on ruvettu jo niissä reunoissa ruilimaan.Pinnasuojatkin saa kyytiä,eli niitähän revitään alvariinsa.
Viimeyönä neiti nukku ekan yönsä unipussissa..Jäi ne mahalleen/akselinsa ympäri kääntymiset viimeyönä väliin.Rauhotti kyllä sitä yöliikkumista.

Puinen istuttava keinuheppa haettiin sitten eilen neidille.Sen perheen muksut keltä se ostettiin oli 3 + 1.5v.Niitten neiti oli syntyny helmikuun alussa vuos sitte.Siinä sitä katteli,et tommosta se on meilläkin sit vuoden perästä..KÄÄK,aika menee niiiiiin vauhdilla!!!

Huomenna sitten työväenopiston muskariin.Saas nähä millanen se on??Varmaan ainaki hintansa veronen,7e syyyskausi ;o))).

Millonkan scarabe kotiudut Inkan kanssa+ ois fiilikset treffeihin??
Pistäkkäs päivätoiveita immeiset ,ensviikkoonhan se taitaa mennä.Meille käy taas muut päivät paitsi se pe.

Joo me ollaan lennelty Alma-Estherin kanssa jo neljä kertaa (Korfulle ja Englantiin ja takasin) ja kaikki on mennyt tosi hyvin. Ensi viikkoon varmaan ne treffit siirtyy, meille käy kaikki paitsi keskiviikko.

Me oltiin Ayia Napassa ja asusteltiin Tjareborgin Panthea Village-huoneistohotellissa. On tosi perhe-ystävällinen. Ja siellä on kaikki palvelut. Ei tarvi välttämättä lähteä mihinkään. (Tosin me kyl käytiin joka ilta jossain muualla syömässä jne...) Hki-Vantaan kentällä annettiin omat matkarattaat lähtöselvityksessä ruumaan matkalaukkujen kanssa, kun he sanoivat, että verovapaalla puolella on sit vauvalle rattaita. Tosin ne rattaat osoittautuivatkin sitten sellaisiksi, että täytyy osata istua kunnolla, joten sit Elias oli vaan meidän sylissä. Mutta Larnacassa saatiin pitää omat rattaat ihan lentokoneeseen nousemiseen asti, eli kun päästiin koneen viereen, niin siittä yks ukkeli joka heitteli matkalaukkuja koneen ruumaan, tuli hakeen Eliaksen rattaat eli nähtiin ihan omin silminkin, että ne tuli samaan koneeseen. :) En tiedä onko muualla tällainen tapa.

Onpas tänään ihana sää... =( Onneks isillä on iltavuoroviikko, niin päästiin muskariin autolla. Ei kastuttu ihan yhtä pahasti. *Tahtoo aurinkoon* Mekin ollaan mietitty reissua ens kesälle, kun mies ei oo nyt pariin vuoteen päässy minnekään. Tosin molempien passit meni kesällä vanhaksi, ja Matiaksellekin varmaan tarvitaan oma, joten kantsii ehkä hommata ne ensin... =)

Ai niin, kävin vilkaisemassa helmibabyja, ja Tintti meillä taitaa olla samanlainen eteisenmatto kuin teillä.. :o)) Mitähän muuta samanlaista meiltä vielä löytyis... Pitäiskö tehdä ihan inventaario? =))

Eilen käytiin pitkästä aikaa rintareppuilemassa, ja Matias oli kyllä alun jälkeen ihan innoissaan. Sisällä ähelsi ja puhisi, mutta heti kun päästiin ulos ja oli vähän viileämpää niin katseli mielellään maisemia. Tuuli vaan aika kovasti, niin toisella valui välillä silmistä vettä ja nenukin meni vähän punaiseksi.. =) Kunhan vaan ei tulis flunssaa.. Jokos muut (looren lisäksi siis) ovat ostaneet kuravaatteita tai talvihaalareita? Meillä ne on vielä hankinnassa, mut pitää varmaan kohta käydä katselemassa ettei vaan koot mene.. Onko se Travallen myymälä Messukylässä vai missä? Arvelisin, että Matiakselle menee varmaan koon 74 cm haalari koko talven, kun suomalaiset merkit taitaa olla aika reiluja? *raapii blondia päätänsä*

Jasso, taidanpas keitellä itselleni iltapäiväteetä, kun tuo sääkin on mitä on.. Matias on päikkäreillä ja minäkin vaan haukottelen, vaikka olisi kaikenlaista tehtävää kämpässä. Jospa tästä kohta piristyisi.. =)

Minä ostin h&m.ltä Aleksille vauvamallisen toppahaalarin. Ilman kosteussuojaa.80-senttisen, toiveissa olisi, että mahtuisi edes jouluun saakka, mutta saa nyt nähdä, kun käytetään jo nyt 80cm-vaatteita ja jopa muutama 86cm-body aika sopiva.
Sitten joulun jälkeen voisi etsiskellä sellaista kosteussuojattua haalaria tarhaan, jos alkaa siellä jo möyriä lumessa jne.

By the way, oli ne kuravaattet jo mökillä käytössä, sai eppu ryömiä maassa,oli pikkasen ihmeisssään että missäs hän on!hih!eikä ollu kalliit ne,25 e yht puku vapaa valinnasta.

Tilattiin h&m:ltä kans snoopy toppapuku,74 cm otin, ja hyvin menee,vaikka aluks kans mietin että kumman otan,sen vai 80 cm,mutta onneks otin 74,toi olis hukkunu siihen 80centtiseen. Ja jos jää pieneksi,niin saadaan miehen veljen poppoolta lainaan sit oikeen reiman puku kevääks. huh mitä hintoja muute niillä,sekin oli kuulemma maksanu 115 e ja periaatteessa yhen talven mahtu...onhan se tietty sit hyvä ku noi istuskelee yms ulkona,mutta melkein ite laitan sit kuravaatteet päälle ja tyydyn halvempaan haalariin...no tarvii katsoa,eikähän tolla nyt alkuun pääse ainakin!:)

mies tossa maistelee punaviiniä,äkkiä meen ottaan lasillisen kans ku eppuki jo yöunilla!;)

Mäkin sain nyt vihdoin Venlalle niitä maissinaksuja ;) tyhmä lähikauppa mainostaa että mitä et tarvi,sitä ei ole olemassakaan..juuh,tarvin naksuja mut eipä niillä niit ollut..
Laitoin kuvan Venlasta naksun kanssa s.postiin :D
kylläpä rytmit vielä muuttuu täällä talossa,viime viikolla Venla jaksoi valvoa 4h ,tänään hyvä kun on sen vertaa ollu edes hereillä..Muuttuuko muilla ollenkaan enään?
""Äítiä"" likka jaksaa hokea vieläkin,ja nyt uusin juttu on tätätätädädädä,ja samaa rataa..kaupassa oli immeisillä hauskaa kun me ilmestyttiin kulman takaa ja toi yks puhemoottori äänessä;)
jeps,näyttäs loore kutsuvan meseen..see ya""!

Mikä ihme on vikana, kun en saa ollenkaan niitä kuvia nyt lähetettyä netti.fi-sähköposteihin. Oon koittanut muillekkin lähettää, kuin helmivauvoihin, mut aina tulee takas. Mut muihin sähköposteihin menee kyllä.
*EI YMMÄRRÄ*

Mä en tajuu. Oon koittanut lähettää yks kerrallaan, ei auta. Ja mä oon saanu lähetettyä ihan saman suuruisia ennenkin, esim. se Elias Superman... Täytyy odottaa, et veljeni tulee kylään... Se on sellainen tietokonenero. (mitä minä en todellakaan ole.) Mä koitan laittaa kohta viestin sinne ilman kuvaa. Tuleekoos sekään perille... Honey, jos haluat sellaisen kuvan tapaamisesta, missä sä oot mukana, niin voin lähettää sulle, jos laitat osoitteesi tuonne sähköpostiin.
Jihuu! Viimeyön Elias nukkui taas klo 22:00- 9:00. Ja arvatkaas meinasko tissit aamulla räjähtää, kun kauan taas on mennyt, että Elias on syönyt yöllä 1-2 kertaa...