V
vieras
Vieras
mulla oli semmosta hulahtavaa valkovuotoo lopussa ja limatulppa eros siitä kyllä hyvin,jäi semmonen huge kökkö paperiin ja se tuntu siitä paperin läpi erilaiselta ku valkkari ..niin,pitihän sitä tutkiskella 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla oli semmosta hulahtavaa valkovuotoo lopussa ja limatulppa eros siitä kyllä hyvin,jäi semmonen huge kökkö paperiin ja se tuntu siitä paperin läpi erilaiselta ku valkkari ..niin,pitihän sitä tutkiskella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla oli semmosta hulahtavaa valkovuotoo lopussa ja limatulppa eros siitä kyllä hyvin,jäi semmonen huge kökkö paperiin ja se tuntu siitä paperin läpi erilaiselta ku valkkari ..niin,pitihän sitä tutkiskella![]()
ei ehkä pitäis kertoa tätä mutta :ashamed: pari kertaa on käyny tässä niin että ku sitä sitkoa tuolta alapäästä tulee ni ku oon ollu pissalla ja noussu jotenki vauhdilla ni on semmonen limalörtsy lentäny käteen kiinni tai pöntön reunalle, ja voi jumantsuikka ku säikähtää et mikäs örkki se kädelle lensi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla oli semmosta hulahtavaa valkovuotoo lopussa ja limatulppa eros siitä kyllä hyvin,jäi semmonen huge kökkö paperiin ja se tuntu siitä paperin läpi erilaiselta ku valkkari ..niin,pitihän sitä tutkiskella![]()
ei ehkä pitäis kertoa tätä mutta :ashamed: pari kertaa on käyny tässä niin että ku sitä sitkoa tuolta alapäästä tulee ni ku oon ollu pissalla ja noussu jotenki vauhdilla ni on semmonen limalörtsy lentäny käteen kiinni tai pöntön reunalle, ja voi jumantsuikka ku säikähtää et mikäs örkki se kädelle lensi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Jollei sitten ollut valkovuotoa... Loppuraskaudessa sekin saattaa muuttua runsaaksi, ihan vesimäiseksi.
no tätäkin mä mietin, kun nyt viimepäivinä on tullu semmosta limaa ja nytkin tuli ku pyyhin et oisko sit ollu valkkaria? voi hitsi ku täällä tärisee ja ihmettelee mut en viiti hätäillä vielä vaa katon nyt vähän tilannetta hetken et tuleeko sitä lisää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:no tuliko lähtö?