help äkkiä! miten se lapsivesi tulloo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla oli semmosta hulahtavaa valkovuotoo lopussa ja limatulppa eros siitä kyllä hyvin,jäi semmonen huge kökkö paperiin ja se tuntu siitä paperin läpi erilaiselta ku valkkari ..niin,pitihän sitä tutkiskella :D

Voi että kun ihan jännittää sun puolesta... Ihanaa kun muistelee omia synnytysten alkamisiakin, kun miettii, että onko tämä nyt sitä vai mitä... Voin hyvin kuvitella sun tunnelmia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla oli semmosta hulahtavaa valkovuotoo lopussa ja limatulppa eros siitä kyllä hyvin,jäi semmonen huge kökkö paperiin ja se tuntu siitä paperin läpi erilaiselta ku valkkari ..niin,pitihän sitä tutkiskella :D

ei ehkä pitäis kertoa tätä mutta :ashamed: pari kertaa on käyny tässä niin että ku sitä sitkoa tuolta alapäästä tulee ni ku oon ollu pissalla ja noussu jotenki vauhdilla ni on semmonen limalörtsy lentäny käteen kiinni tai pöntön reunalle, ja voi jumantsuikka ku säikähtää et mikäs örkki se kädelle lensi :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

ei ehkä pitäis kertoa tätä mutta :ashamed: pari kertaa on käyny tässä niin että ku sitä sitkoa tuolta alapäästä tulee ni ku oon ollu pissalla ja noussu jotenki vauhdilla ni on semmonen limalörtsy lentäny käteen kiinni tai pöntön reunalle, ja voi jumantsuikka ku säikähtää et mikäs örkki se kädelle lensi :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Ihanaa. :laugh: :snotty:
Ja onnea ap:lle (kuka se nyt olikaan, ei jaksa muistaa :ashamed: :whistle: ) synnytykseen. :hug: :flower: =)

Mulle kävi just noin limatulpan kans :D eli taitaa sullakin olla sitä =)

pöh, mä taidan mennä nukkumaan, ei tuu mitään enää. ehkä se oli sit jotain liruläry valkovuotoa tai sit sitä pissaa :/ ja mä jo innostuin ja panikoin täällä ja ihan turhaan :kieh:

kyl se pissa alkaa haisemaan jos se sitä on ja lapsvesi haisee makeahkolle ja tulee vain.ja voi tulla vain vähän kerrallaan ja ei pysty pidättään.pissantulon tuntee vaikka lirahtaa vahingossa

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Jollei sitten ollut valkovuotoa... Loppuraskaudessa sekin saattaa muuttua runsaaksi, ihan vesimäiseksi.

no tätäkin mä mietin, kun nyt viimepäivinä on tullu semmosta limaa ja nytkin tuli ku pyyhin et oisko sit ollu valkkaria? voi hitsi ku täällä tärisee ja ihmettelee mut en viiti hätäillä vielä vaa katon nyt vähän tilannetta hetken et tuleeko sitä lisää :D

Kyl mä luulen et lapsi vesi meni ainakin osittain. Mul meni ekaks isompi määrä ja vessas pyyhittäessä tuli jotain limamaista ja sit tuli kokoajan semmosta vuotoa vähän ja sit taas enempi. Sit alkoki heti supistukset vajaan viiden minuutin välein luulin jo et kotiin syntyy. Syntyi sit 3 t 30 minuutin päästä noin lapsiveden menosta!

Yhteistyössä