Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sanokaas Espoosta niitä mukavia kohtuuhintaisia alueita, joista myös kulkuyhteydet Helsinkiin toimivat (ei siis mitään 1 bussi/tunti).
aivan! :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sanokaas Espoosta niitä mukavia kohtuuhintaisia alueita, joista myös kulkuyhteydet Helsinkiin toimivat (ei siis mitään 1 bussi/tunti).
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Vuokralla? Minkälainen vuokra ja kämppä ja missä? (Nim. uteliasAlkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Lapsiperheille ei Helsingin keskustassa mitään kohtuuhintaisia kämppiä ole, ainakaan mukavia sellaisia... Että ellei pätäkkää ole rutkasti, suosittelen lähiöitä, vars. Espoota ja Vantaata.
ihan normaali lapsiperhe mekin ollaan ja asutaan keskustan tuntumassa =)) Oon ollut kattovinani, että kaksiot on enimmäkseen jotain alkaen 700 ?, pieni hissi saattaa joskus löytyä.. itekin ennen asuin keskustassa,vanhassa jugend-talossa tosin joten saattaa vaikuttaa hiukan mielikuviin - saattaahan sitä tietysti kaikenlaista löytyä jos onni käy.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sanokaas Espoosta niitä mukavia kohtuuhintaisia alueita, joista myös kulkuyhteydet Helsinkiin toimivat (ei siis mitään 1 bussi/tunti).
aivan! :attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sanokaas Espoosta niitä mukavia kohtuuhintaisia alueita, joista myös kulkuyhteydet Helsinkiin toimivat (ei siis mitään 1 bussi/tunti).
aivan! :attn:![]()
veikkaisin et tapiola on ainut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Onko millainen alue hakusessa? Kerrostalo?Rivari? Vuokra? Omistus?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en ikinä muuttaisi Espooseen - tosi sisäsiittoista kuppikuntaa, jotka haluaa vain ajella omilla autoillaan ja p*t mistään ilmastonmuutoksista. Mutta rahalla saa ja bemari vie.
Äläs nyt ole niin ennakkoluuloinen.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85 harm:Ai oot?? Missä täällä, millä porukalla? Ikäni täällä asunut ja nuoruuteni viettänytTiedä vaikka olis sun sukulaiset jotain tuttuja
Noi länsiväylän ruuhkat on vissiin aamuisin aikamoisia, tiettynä aikana. Bussilla mun mielestä melkeen kannattais kulkea...
Kyllä tää on ehdottomasti lapsiystävällisempää aluetta kuin Helsingin keskustaJa tää on vaan mun mielipide, kenenkään ei tarvi ottaa siitä nokkiinsa
Muuttakaa tänne!!![]()
miten mä sen tarkemmin sanoisin?siis soukassa,laurinlahdessa,latokaskessa (vai -kaskella?miten taivutetaankaan) sekä onks sellanen paikka ku sunankallio? vai onko se pelkästään kadunnimi...no siellä asuu mun täti.
mun sukulaisia asuu tosi paljon espoossa ja sitten helsingissä,vantaalla yks serkku =)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85 harm:Ai oot?? Missä täällä, millä porukalla? Ikäni täällä asunut ja nuoruuteni viettänytTiedä vaikka olis sun sukulaiset jotain tuttuja
Noi länsiväylän ruuhkat on vissiin aamuisin aikamoisia, tiettynä aikana. Bussilla mun mielestä melkeen kannattais kulkea...
Kyllä tää on ehdottomasti lapsiystävällisempää aluetta kuin Helsingin keskustaJa tää on vaan mun mielipide, kenenkään ei tarvi ottaa siitä nokkiinsa
Muuttakaa tänne!!![]()
miten mä sen tarkemmin sanoisin?siis soukassa,laurinlahdessa,latokaskessa (vai -kaskella?miten taivutetaankaan) sekä onks sellanen paikka ku sunankallio? vai onko se pelkästään kadunnimi...no siellä asuu mun täti.
mun sukulaisia asuu tosi paljon espoossa ja sitten helsingissä,vantaalla yks serkku =)
Me asutaan aika lähellä Latokaskea nyt.
Tämä Espoonlahi on edelleen hyvää, lapsiystävällistä ja suht edullista aluetta. Busseja todellakin menee enemmän kuin se 1/h! Pari-kolme linjaa, 10-15min välein. Ja se matka sinne kestää sen 20-25min.
Espoon keskukseen tai siihen lähimain en muuttais missään tapauksessa.
Kaikki Länsiväylän varressa (ja sitä lähellä) olevat alueet periaatteessa - Saunalahden bussiyhteyksistä en tiedä millaiset ovat nyt.. Suur-Leppävaarassa paljon mun mielestä ihan mukavia alueita, Kauklahti ym. Riippuu millaista pitää mukavana? Vikaa löytää tietysti mistä vaan jos etsii. Espoon Keskusta itekin kaihtaisin mutta monta tuttua siellä elää aivan tyytyväisinä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sanokaas Espoosta niitä mukavia kohtuuhintaisia alueita, joista myös kulkuyhteydet Helsinkiin toimivat (ei siis mitään 1 bussi/tunti).
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Me asutaan aika lähellä Latokaskea nyt.
Tämä Espoonlahi on edelleen hyvää, lapsiystävällistä ja suht edullista aluetta. Busseja todellakin menee enemmän kuin se 1/h! Pari-kolme linjaa, 10-15min välein. Ja se matka sinne kestää sen 20-25min.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Me asutaan aika lähellä Latokaskea nyt.
näkeekö jostain netistä siellä olevia vuokra asuntoja?