helsingin vekarakirppis??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Onko kellään ollut pöytä siellä? Maksetaanko pöytä ensimmäisenä myyntipäivänä vai viimeisenä?
Saako siellä hyvin myytyä hyväkuntoiset lastenvaatteet, sekä ulko- että sisävaatteet?

Mietin jos ottaisi viikoksi pöydän, mutta en ole päättänyt vielä....

En ole myynyt siellä, mutta kävin juuri viime viikonloppuna asiakkaana ja paljon porukkaa oli. Tähän saakka paras lastenvaatekirppis missä itse olen käynyt. Muutamissa pöydissä oli vähän turhan kalliita vaatteita, mutta muuten tosi hyvä hinta-laatusuhde. Voisin itsekin mennä myymään.

En tiedä mutta luulisin että maksetaan lopussa eli voidaan ottaa niistä saaduista voitoista.
Vekarakirppis on huippu! Viime viikon keskimyyntis iellä oli 200e ja parhaat myyjät tahkonneet 500e, suosittelen!

eli sä et maksanut pöydän vuokraa kun laitoit tavaroita myyntiin?

kiitos! kai mun pitää kysyä kun soitan sinne. Mulla on niin paljon lastenvaatteita täällä kotona, mutta kun en pysty nyt maksaa se 35€ (palkkapäivä vasta ensi viikolla) niin sen takia mietin että pitääkö mun odottaa palkkapäivään ennen kun vuokraan pöydän vai voinko tehdä sen nyt jo ja maksaa sitten myöhemmin :)

Kaikilla kirppareilla missä itse olen ollut myymässä, niin pöydän vuokra vähennetään tyhjennyspäivänä myyntivoitosta. Eli tavallaan sitä ei "makseta" lainkaan. Vekarakirppiksellähän on myyntitakuukin, eli et voi jäädä tappiolle pöydän vuokraamisessa.

myyjiä ja ostajia tuntuu kyllä paikassa riittävän mutta on tainnut sen myötä hintatasokin nousta. rikkinäisistä vaatteistakin pyydetään yli viittä euroa ja kulahtaneet popin potkarit lähtisivat kolmellakympillä. kyllä jotkut yrittää kiskoa semmosta hintaa, että alesta saisi samanlaiset uutena. vaikka merkki olisi mikä niin kyllä musta käytetty vaate on kuitenkin käytetty, enkä kehtais kovin monta euroa pyydellä. tuntuu että myyjät tosiaan haluaa tahkota rahaa, niin kuin edellä joku sanoi. eikö kirppistelyyn kuulu se ilon tuottaminenkin toiselle, että joku toinen saa tehdä edullisia löytöjä niistä vaatteista, joista itse haluaa päästä eroon?

Yhteistyössä