V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helsingin kaupunki ostaa mamuille osaketaloista asuntoja. On se niin kiva kun itse joutuu raatamaan aamusta iltaa asuntolainan takia ja toiset saavat kaiken ilmaiseksi. Sitä kutsutaan positiiviseksi rasismiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helsingin kaupunki ostaa mamuille osaketaloista asuntoja. On se niin kiva kun itse joutuu raatamaan aamusta iltaa asuntolainan takia ja toiset saavat kaiken ilmaiseksi. Sitä kutsutaan positiiviseksi rasismiksi.
Onkohan mulla joku häiriö ymmärryksessä, kun mun mielestä kysymys on siitä, että ulkomaalaistaustaiset ostaisivat itse asuntoja....???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helsingin kaupunki ostaa mamuille osaketaloista asuntoja. On se niin kiva kun itse joutuu raatamaan aamusta iltaa asuntolainan takia ja toiset saavat kaiken ilmaiseksi. Sitä kutsutaan positiiviseksi rasismiksi.
Onkohan mulla joku häiriö ymmärryksessä, kun mun mielestä kysymys on siitä, että ulkomaalaistaustaiset ostaisivat itse asuntoja....???
Millä rahalla työtön mamu ostaa oman asunnon?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helsingin kaupunki ostaa mamuille osaketaloista asuntoja. On se niin kiva kun itse joutuu raatamaan aamusta iltaa asuntolainan takia ja toiset saavat kaiken ilmaiseksi. Sitä kutsutaan positiiviseksi rasismiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helsingin kaupunki ostaa mamuille osaketaloista asuntoja. On se niin kiva kun itse joutuu raatamaan aamusta iltaa asuntolainan takia ja toiset saavat kaiken ilmaiseksi. Sitä kutsutaan positiiviseksi rasismiksi.
Eikun kerro mulle mitä siinä oikeesti sanottiin....kun mä en löytänyt mainintaa siitä et Kaupunki olis rahoittajana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helsingin kaupunki ostaa mamuille osaketaloista asuntoja. On se niin kiva kun itse joutuu raatamaan aamusta iltaa asuntolainan takia ja toiset saavat kaiken ilmaiseksi. Sitä kutsutaan positiiviseksi rasismiksi.
Eikun kerro mulle mitä siinä oikeesti sanottiin....kun mä en löytänyt mainintaa siitä et Kaupunki olis rahoittajana.
"Helsinki valmistelee parhaillaan ohjelmaa ulkomaalaisten asumisesta. Toimenpideohjelma muunkielisen väestön tasaisemmasta sijoittumisesta eri kaupunginosiin ja hallintamuodoltaan erilaisiin asuntoihin valmistuu ensi vuonna. "
Tuossahan se sanotaan selkokielellä. Veronmaksajien rahoja mamujen asuntoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helsingin kaupunki ostaa mamuille osaketaloista asuntoja. On se niin kiva kun itse joutuu raatamaan aamusta iltaa asuntolainan takia ja toiset saavat kaiken ilmaiseksi. Sitä kutsutaan positiiviseksi rasismiksi.
"Helsinki valmistelee parhaillaan ohjelmaa ulkomaalaisten asumisesta. Toimenpideohjelma muunkielisen väestön tasaisemmasta sijoittumisesta eri kaupunginosiin ja hallintamuodoltaan erilaisiin asuntoihin valmistuu ensi vuonna. "
Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helsingin kaupunki ostaa mamuille osaketaloista asuntoja. On se niin kiva kun itse joutuu raatamaan aamusta iltaa asuntolainan takia ja toiset saavat kaiken ilmaiseksi. Sitä kutsutaan positiiviseksi rasismiksi.
Siinä puhutaan suunnitelmasta eikä siitä että mamuille annetaan omistusasunnot verorahoista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helsingin kaupunki ostaa mamuille osaketaloista asuntoja. On se niin kiva kun itse joutuu raatamaan aamusta iltaa asuntolainan takia ja toiset saavat kaiken ilmaiseksi. Sitä kutsutaan positiiviseksi rasismiksi.
Siinä puhutaan suunnitelmasta eikä siitä että mamuille annetaan omistusasunnot verorahoista.
Sitähän se käytännössä on. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossahan se sanotaan selkokielellä. Veronmaksajien rahoja mamujen asuntoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossahan se sanotaan selkokielellä. Veronmaksajien rahoja mamujen asuntoihin.
Sinun mielestäsi on koska katsot maailmaa pelokkaana sinivalkoisten silmälasien läpi ja pelkäät mamuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Sinun mielestäsi on koska katsot maailmaa pelokkaana sinivalkoisten silmälasien läpi ja pelkäät mamuja.
Helppo sun on sanoa kun et maksa veroja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.youtube.com/watch?v=fl6OluJnT7Y
Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Sinun mielestäsi on koska katsot maailmaa pelokkaana sinivalkoisten silmälasien läpi ja pelkäät mamuja.
Helppo sun on sanoa kun et maksa veroja.![]()
Maksan kyllä veroja enkä edes aivan vähän. Lisäksi työllistän ehkä juuri sinut?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.youtube.com/watch?v=fl6OluJnT7Y
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Maksan kyllä veroja enkä edes aivan vähän. Lisäksi työllistän ehkä juuri sinut?
Tulonsiirroista maksettuja veroja ei lasketa mukaan ja en ole poliisi.![]()
Ainoa saamani etuus on lapsilisät.
Alkuperäinen kirjoittaja lukutaitoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.youtube.com/watch?v=fl6OluJnT7Y
Nimenomaan siksi Helsinki on suunnitelmaa tekemässäkin, etteivät Ruotsin virheet toistuisi. Hajauttamassa maahanmuuttajia eri asuinalueille tasaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisekseen Suomessa saa valita ihan itse asuinpaikkansa, ainakin vielä, joten mamut viis välittävät viranomaisten hajasijoitussuunnitelmasta.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisekseen Suomessa saa valita ihan itse asuinpaikkansa, ainakin vielä, joten mamut viis välittävät viranomaisten hajasijoitussuunnitelmasta.
Totta kai saa. Jos siis hankkii itse asunnon. Kaupunki voi kuitenkin määriteellä millä perusteella jakaa omat ausntonsa