helv. hobby hall ja varikset!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

narsku

Vieras
Varikset:
Ne pirun läskit ja laiskat linnut päivystää tossa meidän talon edessä joka ikinen päivä, kun koiria lenkitän.
Ne laiskimukset ei tajua lähteä edes pakoon, jos koria tulee lähelle.
Sitten ihan viime tingassa varis lähtee lentoon ja siitäkös koirat riemastuvat!
Pitäis siis kouluttaa noi piskit vieläkin paremmin :/

Hobby Hall:
Karhunneet kesäkuusta asti "maksamatonta" laskua, joka oli summaltaan 10.23?. Tämmösiä laskuja meillä ei ole koskaan ollut, vaan oli videokamerasta erämaksut 15.50?/kk, josta maksettiinkin jo viimenen erä ennen kesää.
Viime kuussa lähettivät taas maksuhuomautuksen, joten tämän karhuttavan laskun summa oli noussut jo yli 20?:oon! Lähetin sähköpostia heille samantien kun viime kuun karhulasku tuli, että me olemme kaikki laskumme maksaneet, joten voivat olla lähettelemättä enää kerjuukirjeitä.
No nyt sitten viime viikolla tuli TAAS karhulasku hobby hallilta (laskun summa oli noussut 25?:oon), ja nyt uhkailivat jo perintätoimistollakin, jos ei sitä laskua makseta.
Taas oli laskussa yhteystiedot (sähköposti ja puh. nro), mihin käskettiin ottamaan yhteyttä, jos laskussa on epäselvyyksiä.
Perkele kun eivät ole edelliseenkään sähköpostiin vastanneet, niin kai se täytyy yrittää soittaa sinne asiakaspalveluun, etteivät perintään lähetä laskua, mitä meidän ei kuulu maksaa!

paljonkohan siis maksaa hobbiksen asiakaspalveluun soittaminen?
vai onko se ihan maksutonta?
periaatteestaakaan en tykkää soittaa maksullisiin asiakaspalveluihin, sillä se on naurettavaa rahastusta!
Eli olisiko typerää vaatia hobbista maksamaan puhelinkulut (JOS asiakaspalvelu on maksullinen), mitkä aiheutuvat, kun asiakaspalveluun joudun soittamaan?
Sähköpostitse siitä paskafirmasta ei tavoita näköjään ketään, joten toivottavasti vastaavat edes puhelimeen!
Ikinä en enää hobby hallin asiakkaaksi ryhdy, kun kaikki siellä on näin vaikeaa!!
 
sähköpostiin vastaaminen voi kestää 2kk. Ja puhelinkulut voivat viedä jopa 20euroa. Kaikista kuitit...jos et saa puhelimella yhteyttä niin ottaisin kontaktia kuluttaja-asia mieheen.
Sinne on kuulemma paljon tehty valituksia hobbyhallista ja sen laskutus systeemistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
sähköpostiin vastaaminen voi kestää 2kk. Ja puhelinkulut voivat viedä jopa 20euroa. Kaikista kuitit...jos et saa puhelimella yhteyttä niin ottaisin kontaktia kuluttaja-asia mieheen.
Sinne on kuulemma paljon tehty valituksia hobbyhallista ja sen laskutus systeemistä.

miten saa puheluista kuitit?
puhelinlaskua näyttämällä?

Siis tää ärsyttää niin perkuleesti! varsinkin, kun toi on ihan hatusta vedetty summa, mikä pitäisi maksaa!!
ja kun eivät sähköpostiin vastaa, vaan lähettävät yhä uudelleen karhukirjeitä, joissa sanovat jo lähettävänsä saatavansa perintään!

Mitäs sitten jos lasku menee perintään, vaikkemme me ole sinne jättäneet yhtään laskua maksamatta?

 
minäkin kuulun niihin jotka ei enää sorru tilaamaan kyseisestä firmasta mitään. ehkä nyt on asiat kunnossa,ja en varmaan pilaa jouluani enkä uutta vuotta tilaamalla sieltä mitään,onneksi on netanttila ja ellos. Laittoivat sentään hobbarilta hyvitystä puhelinkuluihin niin 6 puuvilla tablettia.
 
No jopas sattui. Itselläni on ollut ongelmia saman firman kanssa. Lasku maksettiin täsmälleen eräpäivänä, mutta viite meni väärin. Laskusta tuli maksuhuomautus (+ 5 euroa) kuukausi sitten. Laitoin samana päivänä tiedot maksustani sähkäpostilla Viestissä oli kaikki tarpeellinen tieto mukana. Pian tunnin parin kuluttua tuli automaattinen vastausviesti, että asiakaspalvelussa on ruuhkaa. Muuta vastausta ei ole tähänpäivään mennessä kuulunut.

No, viime viikolla tuli sitten taas maksukehoitus ja taas oli lisätty 5 euroa. Soitin asiakaspalveluun. Ensin tuuttaili varattua monen monta kertaa, kunnes viimein pääsin sisälle. Sitten alkoi jonotus, jota kesti lähes 20 minuuttia hintaan 30 - 39 senttiä / min - en muista tarkkaan, mutta joku kolmosella alkava minuuttihinta se oli. Puhelimessa annoin samat tiedot kuin kuukausi aiemmin sähköpostilla. Nyt sitten odotellaan, tuleeko taas kuukauden päästä maksukehotus.
 
Nyt on sitten lähetetty jälleen yksi sähköposti hobby hallille, jossa kehotin heitä ottamaan minuun yhteyttä sähköpostitse 10.11.2007 mennessä.
Ja ilmoitin, että jos he eivät ota yhteyttä minuun, niin minä otan yhteyttä seuraavaksi kuluttaja-asiamieheen ja tämä asia selvitetään sitten sitä kautta.
Soittelemaan en rupea, sillä en maksa puheluistakaan sille firmalle yhtään mitään!! Periaatekysymys ;)
Argh! Eipä saa kyseinen firma enää suosituksia täältäpäin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Niin paljon on hobbarista huonoa kuulunut :/ mut menin sitten tilaamaan sieltä, saas nähdä kuinka käy...

Niin tilasin minäkin vaikka olen näitä juttuja kuullut. Meillä kyllä ei ole mitään ongelmia ollut.

joo ei meilläkään mitään ongelmia ollut, kun erämaksuja makselimme, mutta sitten kun saimme laskumme maksettua, niin rupesi tulemaan näitä karhukirjeitä olemattomista laskuista :(
 
:o eipä sitten ollakkaa ainoita samanmoisen jutun kans painivia :headwall: Joku kuka perintää menoo mietti, jos mennee ja on kuitit esittää ni homma on siinä. Perintäyhtiöstä riippuu haluuvatko ees omia kulujaan pois selvästä jutusta.

Ja myö ollaan oltu heiän asiakkaitaan yli 10v, tähän asti kaik ihan mallikkasti hoitunu, mutt het ku mänvät ronkkimaa laskutustaan uusii puihin ,mäni tämmöseks pööpöilyks :|
 
Laittakaa lasku Hobby Hallille puhelinkuluista yms. Ja jos eivät maksa, laittakaa uusi lasku korkokuluilla + sakolle. Ja jos eivät vieläkään maksa niin laittakaa se perintäfirmalle eteenpäin, jotta laittavat perintään:-)

Kai tätä peliä voi kaksinkin pelata?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laittakaa lasku Hobby Hallille puhelinkuluista yms. Ja jos eivät maksa, laittakaa uusi lasku korkokuluilla + sakolle. Ja jos eivät vieläkään maksa niin laittakaa se perintäfirmalle eteenpäin, jotta laittavat perintään:-)

Kai tätä peliä voi kaksinkin pelata?

varsin hyvä idea =)

odottelen nyt ens lauantaihin saakka sitä vastausta sähköpostiin, ja jos eivät mitään vastaile, niin sitten otan tosiaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja kyselen neuvoja.

Kuitit meiltä löytyy tiliotteilta niistä erämaksuista, muttei meillä tietenkään kuittia ole tähän laskuun, mitä he yrittävät periä, koska mitään muuta emme sieltä ole tilanneet, kuin sen kyseisen videokameran.
Olisi hienoa tietää edes se, että millä verukkeella he yrittävät periä sitä mitätöntä kymmentä euroa?
No viikko kun vierähtää, niin eiköhän asiaan tule selkoa =)
 
Minä olen ollut asiakas jo vuodesta 1981. Edelleen haluaisin olla, mutta katsotaan. Minäkään en tästä hommasta tykkää, sillä turhan kalliiksi tulee, jos tällainen jatkuu. Pari vuotta sitten oli maksuissa sotkua. Kyseessä oli oma virheeni ja silloin asia hoitui ilman ongelmia, vaikka ensimmäisestä huomautuksesta en maksanutkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eikö kukaan tajua sinne soittaan SUNNUNTAISI. Sillon siä vastataan nopeeta

Sunnuntaisinkin asiakaspalvelu on maksullinen..
Miksi maksaa firmalle vielä ylimääräistä, jos he turhia laskuja yrittävät karhuta?
Ja jos sähköpostitse vastauksetkin pyytää, niin on ainakin mustaa valkoisella, jos tämä juttu menee pidemmälle.
Puhelimessa kun asioit, niin siinä on sun sana, toisen sanaa vastaan, jos et siis puhelua rupea nauhoittamaan..

 
Toi maksullinen puhelinpalvelu on tosiaan syvältä. Mutta onhan firmaan aina olemassa muitakin yhteystietoja. Tässä muutama olennainen:

http://www.stockmann.fi/portal/suomeksi/yhteystiedot_ja_aukioloajat/hobby_hall/

Siinä on keskuksen numero, sekä esimerkiksi palvelu- ja kehitysjohtajan nimi. Joten sähköpostia vain rouva johtajalle tai aamulla soitatte keskukseen ja pyydätte kauniisti yhdistämään hänelle.

Talouspäällikkö voisi olla toinen hyvä.

Tosin päätellen siitä kuinka paljon vihaisia asiakkaita on, voi tosin olla, että voipi olla huomenna hankala saada heitä kiinni, jos kovin monikin hermostuu. Eiväthän he tietenkään pysty itse tekemään asioille mitään, mutta kun ottaa huomioon kuinka pahalta noiden sähläys alkaa kuulostamaan, ei ehkä ole huono idea, vaikka joku asiakas kerrankin kysyisi asiaa päättäviltä tahoilta saakka.
 
Joo hobbarissa ei todellakaan vastata nykyään |O

Ja varikset on pirun ärsyttäviä, jos nostat roskiksen ulos siksi aikaa että vedät takin päälle ja kengät jalkaan niin ne on jo repiny roskat!
Sais ampua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi maksullinen puhelinpalvelu on tosiaan syvältä. Mutta onhan firmaan aina olemassa muitakin yhteystietoja. Tässä muutama olennainen:

http://www.stockmann.fi/portal/suomeksi/yhteystiedot_ja_aukioloajat/hobby_hall/

Siinä on keskuksen numero, sekä esimerkiksi palvelu- ja kehitysjohtajan nimi. Joten sähköpostia vain rouva johtajalle tai aamulla soitatte keskukseen ja pyydätte kauniisti yhdistämään hänelle.

Talouspäällikkö voisi olla toinen hyvä.

Tosin päätellen siitä kuinka paljon vihaisia asiakkaita on, voi tosin olla, että voipi olla huomenna hankala saada heitä kiinni, jos kovin monikin hermostuu. Eiväthän he tietenkään pysty itse tekemään asioille mitään, mutta kun ottaa huomioon kuinka pahalta noiden sähläys alkaa kuulostamaan, ei ehkä ole huono idea, vaikka joku asiakas kerrankin kysyisi asiaa päättäviltä tahoilta saakka.

tässä tuli hyvä vinkki!
Täytyy ruveta ahdistelemaan johtajia, jos ei muu auta!
Kiitoksia neuvosta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Niin paljon on hobbarista huonoa kuulunut :/ mut menin sitten tilaamaan sieltä, saas nähdä kuinka käy...

Niin tilasin minäkin vaikka olen näitä juttuja kuullut. Meillä kyllä ei ole mitään ongelmia ollut.

Niin siis meillä itsellämmekään ei ole ollut ongelmia *koputtaa puuta*, mutta esim. anoppi on manannut kyseisen firman jo alimpaan helvettiin noiden heidän sotkujensa takia ja ne monet, monet muut jutut tässä ketjussa ja muutenkin...

Toivottavasti tämäkin tilaukseni sujuu ongelmitta b :) d
 

Yhteistyössä