%&¤&/%(%¤ Apuja ja neuvoja tarvitaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raksmaitaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

raksmaitaks

Aktiivinen jäsen
15.05.2007
1 783
1
36
Täällä on ollut noita Hobby Hall viestejä joskus. No nyt kaipaisin kipeästi apuja itseäni viisaammilta.

Tilasin jokin aika sitten tavaraa tuolta ja ajattelin maksaa kahdessa osassa. Maksoin ekan osan ja jäin odottamaan laskun toista osaa. Sitä ei koskaan tullut, joten seuraavassa kuussa maksoin samalla laskulla ja viitenumerolla taas Hobby Hallille. En tiennyt mitä summasta oli jäljellä kun en kirjoittanut itselleni mitä olin maksanut.

No, tulipa sitten ihanaiselta yritykseltä muistutuslasku etteivät ole lainkaan saaneet maksusuoritustani. Ja tuo summa jonka maksoin oli 0,60? alle sen mitä olis pitänyt.

Laitoin sähköpostia ja kyselyä miten tää on mahdollista ja pyysin vastausta. Kirjoitin että toki voin laittaa tuon 0,60 ?, mutta myöhästymismaksua en maksa. Vastausta ei kuulunut, mutta seuraavalla viikolla tuli uus muistutus.

Maksoin sitten tuon 0,60 ? ja lisäksi vielä sen myöhästymismaksun. Samalla lähetin uudelleen sähköpostia ja jälleen pyysin varmistusta että kaikki on nyt selvää.

Tänään toi posti sitten toisen maksuhuomautuksen, jossa kertovat että eivät huomautuksesta huolimatta ole saaneet rahojansa :headwall: :headwall: .

Ja kun koitan soittaa asiakaspalveluun, kertoo nauhoitettu tiedote että puhelu (myös jonotus) maksaa jotain aivan käsittämättömän paljon, olisko ollut 20? ja vielä päälle minuuttitaksa monta euroa :o .

Mitäs hemmettiä mä teen????

Kävin äsken laittamassa asiakaspalveluun viestiä ja pyysin sieltäkin yhteydenottoa. Ja siellä muuten luki, että asiakaspalveluun soittaminen maksaa 29,13?/min :o :o :o :o . Ei ikinä enää MITÄÄN hobby hallista :headwall: :headwall: .

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Kävin äsken laittamassa asiakaspalveluun viestiä ja pyysin sieltäkin yhteydenottoa. Ja siellä muuten luki, että asiakaspalveluun soittaminen maksaa 29,13?/min :o :o :o :o . Ei ikinä enää MITÄÄN hobby hallista :headwall: :headwall: .

Siis MITEN se voi olla NOIN kallista!!?? |O

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:

Hei ei nyt sentää euroja vaan senttejä/min.

Mutta sen verran mä oon kuullu ongelmia ko firman laskutuksen ja asiakaspalvelun kanssa olevan että en edes harkitse tilaavani mitään.

Joo mä en kanssa enää tilaa mitään tuolta.
Asiakaspalvelu ei vastaa (ei puhelimella, ei sähköpostilla). Laskutus on ihan sekasin, laskut tulee miten sattuu. Voi olla et ei tuu laskua ja sit yhtäkkii tulee vaan karhulasku, tai et palautat tuotteen ja sit tulee hyvityslasku vaikka alkuperäistä laskua ei ikinä ole edes maksettu..
Tuotteita ei saa vaikka "ajan tasalla oleva" verkkokauppa väittää että niitä on eikä tule mitään ilmoitusta että tuote on loppunut (pysyvästi tai väliaikaisesti).
Todella huonoa palvelua olen saanut enkä hanki (tai ehkä pitäis sanoa että yritä hankkia) sieltä enää yhtään mitään ikinä :kieh:

Siellä on kaikki sekasinjonku uudistuksen takia. Myös sähköposti puoli on täysin tukossa. Näin mulle kerrottiin kun vihon ja viimein sain puhelimen päähän ihmisen! Eli sähköpostilla sieltä tuskin mikään hoituu. Kannattaa vaan yrittää soittaa! Mutta on laskutus mennyt tosi huonoon suuntaan, ennen paljonki käyttänyt hobbaria mutta nyt kuhan saan ton pyykkikoneen maksettua niin taitaa tilaukset jäädä sielt tekemättä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Puhelu asiakaspalveluumme maksaa kotimaan lankaverkosta soitettuna 8,21 snt/puh + 1,47 snt/min ja matkapuhelinliittymästä soitettuna 29,13 snt/min

Hups :ashamed: :ashamed: :ashamed: . Miten mäkin noin kieroon katsoin :D . Ja mä jo paniikissa mietin että kun se jonotuskin maksaa, niin hitsi vie tuli kalliiksi olla saamatta asiakaspalvelijaa langan päähän :D .

Tää on taas näitä päiviä :headwall: :headwall:

Minä taas olen viimeisen kahden kuukauden aikana tilannut kaksi kertaa ja vaihdossa/palautuksena lähtenyt yksi paketti. Laskut tulleet ajallaan ja kun jännityksellä soitin asiakaspalveluun (luettuani kokemuksia täältä ) selvittääkseni erään asian, pääsin heti asioimaan :o
Olen ollut ilmeisen onnekas.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Minä taas olen viimeisen kahden kuukauden aikana tilannut kaksi kertaa ja vaihdossa/palautuksena lähtenyt yksi paketti. Laskut tulleet ajallaan ja kun jännityksellä soitin asiakaspalveluun (luettuani kokemuksia täältä ) selvittääkseni erään asian, pääsin heti asioimaan :o
Olen ollut ilmeisen onnekas.

No totisesti olet ollut onnekas! mäkin olen sinne nyt pitkän tovin soittanut ja verkko on koko ajan varattu :headwall: :headwall: .

Olen nyt neljästä asti soittanut Hobby Halliin. Kahdesti olen päässyt tänä aikana jonottamaan. Molemmilla kerroilla luovutin, kun olin yhteensä 15 minuuttia jonottanut. Eli tähän mennessä on mennyt n.9 euroa rahaa, mutta eipä saatana firman akat vastaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Helvetin hienoa!!!!!! Soitin loppuun asti asiakaspalveluun, mutta ei, EI SAATANA VASTATA!!!!!!!!!!! Mä olen nyt niin kyrpiintynyt tästä, että voisin mennä potkimaan seiniä ja rikkomaan astioita. Enkä muuten todellakaan ostaisi uusia astioita Hobby Hallista!!!

Paree olis vastata puhelimeensa ainakin ennen kuin mulla menee maksetusta laskusta luottotiedot |O |O .

Mulla on käyny hyvä tuuri (?) Sain vihdoinkin tänään hoidettua loppuun huhtikuussa tilaamani tuotteen laskutukset. Ja siis ihan oikeesti... olen huhtikuusta lähtien yrittänyt saada selvyyttä epämääräisiin laskuihini.
Nyt loppu minunkin tilaukset Hobby Hallista!

Tuossa toisessa ketjussa jo vastasin että mulla ei koskaan ole ollut ongelmia hobbarin kanssa ei laskuissa eikä muussakaan.
Ei ole tullut karhulaskuja eikä muitakaan vääriä laskuja.Ka vuosia asiakkaana ollut.

uskomatonta. miten tuo voi olla mahdollista. eikä siellä ole ketään töissä vai mikä ihme voi olla vikana. näitä ongelmia on tänne jo useampi kuukausi sitten laitettu, ties miten kauan siellä on homma takunnut ja edelleen vaan jatkuu. kohta on koko pulju kiinni tuota menoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Tuossa toisessa ketjussa jo vastasin että mulla ei koskaan ole ollut ongelmia hobbarin kanssa ei laskuissa eikä muussakaan.
Ei ole tullut karhulaskuja eikä muitakaan vääriä laskuja.Ka vuosia asiakkaana ollut.

Mutta oletko esim. palauttanut sinne mitään sen uudistuksen jälkeen?
Palautetuista tuotteista tulee karhukirjeitä.
Ja asiakaspalvelu ei vastaa. Ei puhelimeen eikä sähköposteihin.
Ei mullakaan koskaan aiemmin ole ongelmia ollut, paitsi tänä syksynä.

Voi kunpa ei olis ollut mullakaan. Alkaa ihan oikeesti stressikerroin nousta kun jo toka maksumuistutus tuli. Enkä ajatellut maksaa jo kertaalleen maksettua laskua. Ajattelin vaan että pianhan se lasku menee perintään ja sitten menee luottotiedot.

Okei, tottakai liioittelen, varmasti asia hoituu ennen noita. Mutta kun ei vastata sähköposteihin, eikä neljän tunnin soittelunkaan jälkeen puhelimeen, niin väkisinkin alkaa ketuttamaan |O .

Ei enää koskaan, ei ikinä mitään tuolta puljusta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:

Mutta oletko esim. palauttanut sinne mitään sen uudistuksen jälkeen?
Palautetuista tuotteista tulee karhukirjeitä.
Ja asiakaspalvelu ei vastaa. Ei puhelimeen eikä sähköposteihin.
Ei mullakaan koskaan aiemmin ole ongelmia ollut, paitsi tänä syksynä.

Mä en palauttanut mitään, vaan maksoin kahdessa osassa. En tosin saanut sitä toista laskua koskaan....kiva arvuutellakin miten paljon on vielä jäljellä maksettavaa :headwall: . Esim. Anttilassa on aina asiat hoituneet todella hyvin, kuin myös Henkassa ja Maukassa. Mä ostan paljon postimyynnistä, eikä koskaan oo ollut mitään tällaista.

Ja rassaa kyllä :headwall: |O

uskomatonta. miten tuo voi olla mahdollista. eikä siellä ole ketään töissä vai mikä ihme voi olla vikana. näitä ongelmia on tänne jo useampi kuukausi sitten laitettu, ties miten kauan siellä on homma takunnut ja edelleen vaan jatkuu. kohta on koko pulju kiinni tuota menoa.

Juurikin näin! Mitä enemmän porukoilla on huonoja kokemuksia, sitä varmemmin ne (tai siis me) levittää huonoja kokemuksiaan eteenpäin. Tuskin tuo pulju sentään tähän kaatuu, mutta on selvää että maine kärsii. Ja ihan aiheesta kärsiikin.

Siellä on kaikki sekasinjonku uudistuksen takia. Myös sähköposti puoli on täysin tukossa. Näin mulle kerrottiin kun vihon ja viimein sain puhelimen päähän ihmisen! Eli sähköpostilla sieltä tuskin mikään hoituu. Kannattaa vaan yrittää soittaa! Mutta on laskutus mennyt tosi huonoon suuntaan, ennen paljonki käyttänyt hobbaria mutta nyt kuhan saan ton pyykkikoneen maksettua niin taitaa tilaukset jäädä sielt tekemättä...

on sitten helkkarin huono uudistus kun samaa mussutettiin jo huhtikuussa :/

Yhteistyössä