A
antinörtti
Vieras
exä tuli linjoja pitkin kun huomasi, että minulla messengerissä uusia tuttavuuksia. Miten ihmeessä saa ne piiloon? Voisko joku neuvoa - eli ettei kaikki nää ketä mulla on messengerissä kavereina?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla on ex mesessä, siten on kätevä jutella lasten asioista. Facessa hän ei ole.
eikö sen exän kans voi jutella puhelimessa/tekstarein?
Olen kuullut huhua, että se maksaa.eikö sen exän kans voi jutella puhelimessa/tekstarein?
Jos sulla on hotmailin/windowsliven osote nii sinne sivustolle ko menet ja kirjauvut (sähköpostiin tavallaan), nii sieltä löytyy asetukset siitäki kuinka julkisia kaikki toiminnot jne mesessä on...
Alkuperäinen kirjoittaja antinörtti;24574859:Kiitos, se vaan, että ne on englanniksi ja mun kielipäässä ei oo kyllä hurraamista. :/ mutta määpä koitan ettiä *huokasee jo valmiiksi*
Nokian puhelimiin tulee sellainen ominaisuus että se muuntaa tarvittaessa puheen tekstiviestiksi. Ei tarvitse enää sitten näpytellä niitäOlen kuullut huhua, että se maksaa.
Ilolla olen huomannut, että sukulaiset (jopa vanhat) eivät enää lähettele minulle tekstareita vaan sähköposteja. Heidän pihiytensä on voittanut uutuudenpelon![]()