Hermot niin tiukalla ja sietokyky nollassa - vaihdevuodet varmaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auh

Vieras
olen 45v ja nyt alkoi kuukautiset viikon etuajassa, eilen illalla hyvä etten syönyt perhettäni ja nyt aamulla samat fiilikset.

Yleensä on kuukautisia edeltävä viikko vaikea, mutta ei näin vaikea kuin nyt kuukautisten aikaan.

olen 45v ja nyt alkoi kuukautiset viikon etuajassa, eilen illalla hyvä etten syönyt perhettäni ja nyt aamulla samat fiilikset.

Yleensä on kuukautisia edeltävä viikko vaikea, mutta ei näin vaikea kuin nyt kuukautisten aikaan.

Tuttu tunne. Minä olen 43v. ja pitkään ollut jo mahtavat PMS-oireet ennen menkkoja. Olen ihan kauhea! Hikoilen ja ärsyynnyn, huudan ja räyhään enkä mahda itselleni mitään. Lisäksi ennen menkkoja on rytmihäiriöitä..... Menkat tulee 3 viikon välein eli yhä vain enemmän olen näiden oireiden vallassa.... Mä en kohta jaksa... Mitähän se on sitten kun ihan oikeasti ne vaihtarit iskee....?

[QUOTE="vieras";22907234]Tuttu tunne. Minä olen 43v. ja pitkään ollut jo mahtavat PMS-oireet ennen menkkoja. Olen ihan kauhea! Hikoilen ja ärsyynnyn, huudan ja räyhään enkä mahda itselleni mitään. Lisäksi ennen menkkoja on rytmihäiriöitä..... Menkat tulee 3 viikon välein eli yhä vain enemmän olen näiden oireiden vallassa.... Mä en kohta jaksa... Mitähän se on sitten kun ihan oikeasti ne vaihtarit iskee....?[/QUOTE]

Varmaan pitäisi alkaa autiolle saarelle katselemaan matkoja :)
Oikeasti en näin selkeästi ole ollut helposti ärsyyntyvä kuin nyt - taidan lähteä kauppaan ja jättää perheen rauhaan :)

ja kohtu poistettu, mutta silti kerran kk:ssa on PMS-oireita.Lääkäri sanoikin, että oireet voivat tulla edelleen, vaikka menkkoja ei olekaan.Kuumia aaltojakin on...

Aika aikaisin jos 45 v?
Vaikka se taitaa olla yksilöllistä (ja jossain määrin perinnöllistä) se alkamisaika kullakin.

Yhteistyössä