Herramies vai miestä ei vain kiinnostanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sinkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sinkku"

Vieras
Menin lauantaina baariin ja sattumalta tapasin siellä erään tutun pariskunnan jonka seurassa oli yksi mies. Vietimme siinä hauskan illan ja sitten lähdimme koko porukalla sen miehen luo jatkoille. Jossakin vaiheessa pariskunta lähti kotiin ja mä olin samalla lähdössä, mutta mies sanoi että voin jäädä yöksi.

Mä nukuin miehen sängyssä ja mies nukkui sohvalla. Aamupäivällä mies toi mut kotiin. Mä olisin kyllä ollut valmis seksiin, mutta mies ei tehnyt elettäkään siihen suuntaan. Mietin että enkö ollut tarpeeksi kiinnostava vai eikö mies halunnut tehdä mitään koska on vasta pari kuukautta sitten eronnut pitkästä liitosta. Itse kyllä veikkaan tuota ettei kiinnostanut :( Totesin miehen muutenkin kiinnostavaksi eli voisin tutustua lähemmin, mutta minkäs sille mahtaa jos ei kiinnosta.

Sekin kyllä tuli mieleen, että ehkä mies piti mua liian nuorena kun meillä on ikäeroa 17 vuotta. Jotkut miehet kun oikeasti kammoksuu isoa ikäeroa ainakin jos seurustella pitäisi.

Riippuu miten se sinne sohvalle päätyi. Herrasmies saattaa kyllä mainita, että voi nukkua sohvallakin. Eli toivoitko tuossa kohtaa, että mies nukkuisi sohvalla (=herrasmies) vai menikö se sinne vaan (=ei kiinnosta)

[QUOTE="Kysyjä";29424850]Minkälaisissa tunnelmissa erositte aamulla?[/QUOTE]

Istuskeltiin jonkun aikaa keittiössä ja juteltiin. Mies kysyi haluanko kahvia ja kun sanoin etten juo kahvia niin tarjosi teetä, limsaa ja syömistäkin olisi saanut. Mies vei mut kotiin ja kiitti seurasta. En mä ainakaan tuntenut oloani mitenkään vaivaantuneeksi.

Riippuu miten se sinne sohvalle päätyi. Herrasmies saattaa kyllä mainita, että voi nukkua sohvallakin. Eli toivoitko tuossa kohtaa, että mies nukkuisi sohvalla (=herrasmies) vai menikö se sinne vaan (=ei kiinnosta)

Mies oli ensin itse menossa sänkyyn, mutta sanoi sitten että mä voin mennä sänkyyn. Samassa huoneessa me nukuttiin koska sohva ja sänky ovat samassa huoneessa.

Minua vanhan ajan siveänä ihmisenä kummastuttaa kovasti se, miksi ihmeessä pitäisi tuntemattoman kanssa mennä panemaan heti ensimmäisenä iltana????

Eikö kiinnostusta voi osoittaa muutenkin? Jos tuo mies osoitti muuten halunsa nähdä aloittajaa uudestaan, niin miksi ihmeessä itkemään, ettei päässyt samojen vällyjen alle? Mutta ilmeisesti mies ei tehnyt aloitetta tavata jatkossa, joten mietin, luuleeko aloittaja että paneminen olisi sitonut hänet jatkamaan tapaamisia....

Minua vanhan ajan siveänä ihmisenä kummastuttaa kovasti se, miksi ihmeessä pitäisi tuntemattoman kanssa mennä panemaan heti ensimmäisenä iltana????

Eikö kiinnostusta voi osoittaa muutenkin? Jos tuo mies osoitti muuten halunsa nähdä aloittajaa uudestaan, niin miksi ihmeessä itkemään, ettei päässyt samojen vällyjen alle? Mutta ilmeisesti mies ei tehnyt aloitetta tavata jatkossa, joten mietin, luuleeko aloittaja että paneminen olisi sitonut hänet jatkamaan tapaamisia....

No en tietenkään luule! On vain ollut hiljaista seksin saralla joten kyllä seksi olisi kelvannut oikein hyvin. En vain ole kovin rohkea tekemään aloitetta joten en uskaltanut sitä tehdä nytkään. Olen tässä nyt vähitellen tajunnut, että haluaisin tutustua mieheen paremmin, mutta taitaa olla mahdoton ajatus.

[QUOTE="a p";29425117]No en tietenkään luule! On vain ollut hiljaista seksin saralla joten kyllä seksi olisi kelvannut oikein hyvin. En vain ole kovin rohkea tekemään aloitetta joten en uskaltanut sitä tehdä nytkään. Olen tässä nyt vähitellen tajunnut, että haluaisin tutustua mieheen paremmin, mutta taitaa olla mahdoton ajatus.[/QUOTE]

Jaa :) No kannattaahan sitä kokeilla, jos syntyisi vaikka kunnon seurustelusuhde. Parempi lähtökohta teillä nyt on kun ei tullut jotain ajattelematonta tehtyä ;) Koska sellaisena mies ehkä piti yhden illan tuttavuuden jälkeen muhinoimista...

Minullekin on käynyt noin, ettei mies ehdottanut mitään vaikka nukuttiin vierekkäin. Ei johdu ulkonäöstäni, olen timmissä kunnossa ja olisin ollut halukas seksiin. Mies halusi vaan nukkua. Ei edes kopeloinut tai yrittänyt mitään!

Ärsyttävää!

Alkuperäinen kirjoittaja miehetnyhväröitä;29425962:
Minullekin on käynyt noin, ettei mies ehdottanut mitään vaikka nukuttiin vierekkäin. Ei johdu ulkonäöstäni, olen timmissä kunnossa ja olisin ollut halukas seksiin. Mies halusi vaan nukkua. Ei edes kopeloinut tai yrittänyt mitään!

Ärsyttävää!

Kaikilla kun ei ole sama maku. Vaikka olisi melkein kaikkien ihmisten mielestä seksikäs niin aina löytyy joku joka ei syty yhtään.

Voihan syy tuon miehen haluttomuuteen olla mikä tahansa muukin mutta hauska oletus että kaikkien pitäs haluta sua ja pitää sua viehättävänä vaan siksi että ilmeisesti itse ajattelet niin.

Kaikilla kun ei ole sama maku. Vaikka olisi melkein kaikkien ihmisten mielestä seksikäs niin aina löytyy joku joka ei syty yhtään.

Voihan syy tuon miehen haluttomuuteen olla mikä tahansa muukin mutta hauska oletus että kaikkien pitäs haluta sua ja pitää sua viehättävänä vaan siksi että ilmeisesti itse ajattelet niin.

Ei kaikkien tarvitse haluta mua, mut tämä mies oli itse lähestynyt minua baarissa. Joten luulis että olisi ollut kiinnostusta muuhunkin mutta ei.

Ja oli vielä kehunut seksikkääksi yms. Niin luulis et olis jotain yrittänyt kun puolialastomana maataan vierekkäin.

Olen puolen vuoden sisään, nukkunut kahden eri miehen vierellä yöt, ilman seksiä tai mitään koskettelua. Seuraavana päivänä molemmat on kertoneet, että olisivat halunneet, mutta eivät tienneet mitä tehdä kanssani. Olivat siis herrasmiehiä noina ensimmäisinä öinä, kun itsekään en tehnyt aloitetta.

Minusta on jotenkin loukkaavaa jos mies ei yritä mitään. Tule sellainen ole etteikö olisi tarpeeksi haluttava.

Ja itse ei viitsi tehdä aloitetta, ettei leimata tyrkyksi. On kokemusta siitäkin.

Kun mies on sinua noin paljon vanhempi, etkä itse tehnyt mitään aloitetta, niin mies todennäköisesti ajatteli että sinua ei kiinnosta. Varsinkaan tuoreen eron jälkeen ei ehkä halunnut kokea torjuntaa, eikä siksi tuon enempää yrittänyt. Mielestäni siinä kohtaa, kun mies tarjoutui nukkumaan sohvalla, olisit voinut sanoa että viereenkin voi tulla.

Mutta parempihan tuosta on tosiaan jatkaa kuin ensimmäisen illan panon jälkeen, jos jotain vakavampaa miettii. Jos sulla on miehen numero, niin laita ihmeessä viestiä että haluaisit nähdä uudestaan. :)

Näimme miehen kanssa eilen baarissa ja tällä kertaa nukuimme molemmat miehen sängyssä. :D Ja kyllä sitä tuli muutakin tehtyä kuin nukuttua... Vaihdoimme puhelinnumerot, että katsotaan nyt miten käy.

Yhteistyössä