HGIN Kaupungin asunnot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asunto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asunto

Vieras
Asuuko kukaan? Miten saitte ja kauan meni ennen kuin tarjottiin asuntoa!?? Ite olen ollut nyt 2 vuotta siellä hakijana ja vieläkään ei ole edes TARJOTTU asuntoa!!! Et ois vaa kiva tietää mitkä heidän kriteerinsä on??!

Alkuperäinen kirjoittaja asunto:
Asuuko kukaan? Miten saitte ja kauan meni ennen kuin tarjottiin asuntoa!?? Ite olen ollut nyt 2 vuotta siellä hakijana ja vieläkään ei ole edes TARJOTTU asuntoa!!! Et ois vaa kiva tietää mitkä heidän kriteerinsä on??!

Mamut ensin. :attn:

Sitten vasta suomalaisille jos jotain on jäljellä.

joo oon soittanu sata kertaa ja ei niillä mitään vastauksia ole!!! joo niin oon kans käsittänyt että suomalaiset jää vikoiksi!!! :/:/ et näin...joo ihan perseestä suoraan sanottuna. YH-äideillä ei MITÄÄN etusijaa ton kaan asian suhteen!!

Kauankohan meillä meni..? *miettii* Muutama kuukausi.. Muistaakseni Joulu-Tammikuussa laitettiin hakemus ja huhtikuussa muutettiin uuteen asuntoon. Mutta, me kuuluttiin siihen 1-kiireellisyysluokkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Hakemus on voimassa 6kk. Oletko uusinut hakemuksen? =)

joka 6 kuukauden välein! KYLLÄ! mutta en vaa voi ymmärtää että millä perusteella ne jaetaan!!!

Pigmentin perusteella. Mitä mustempi sitä helpommin saat asunnon.

eihän ne nimestä voi päätellä minkä värinen olet!! ja ei se VOI vaikuttaa koska mul on tosi ulkomaalainen nimi ja oon tummempi ku tavallinen suomalainen...ni ei voi vaikuttaa! hehehe....

asun ja olen asunnut aikaisemminkin,19 vuotiaana sain kun hain poikaystävän kanssa,välillä asuin muualla ja pari vuotta sitten sain parissa päivässä asunnon kun erosin miehestä.luulen että asuntoja ei saa helposti suomalainen ellei ole erityisiä perusteluja ns normi-ihmisten vaikea saada :/

No eiä siinä mitään,itsellä asunnon haku edessä,aamulla tuli mukava puhelu asianajajalta että hävisi jutun ja saadaan häätö tästä stadin kämpästä (kaveri teki kalliin vesivahingon vahingossa eikä se saa nimiinsä sitä ja ite en pysty maksaa) ei tässä muuten hätää,mutta toivottavasti ei jouduta mihinkään koppiin tai kauas kun on lasten tarha ja koulu tässä vieressä + plus kohta syntyy 3 lapsi että mielenkiinnolla odotan mihin joudutaan :S

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
asun ja olen asunnut aikaisemminkin,19 vuotiaana sain kun hain poikaystävän kanssa,välillä asuin muualla ja pari vuotta sitten sain parissa päivässä asunnon kun erosin miehestä.luulen että asuntoja ei saa helposti suomalainen ellei ole erityisiä perusteluja ns normi-ihmisten vaikea saada :/

No eiä siinä mitään,itsellä asunnon haku edessä,aamulla tuli mukava puhelu asianajajalta että hävisi jutun ja saadaan häätö tästä stadin kämpästä (kaveri teki kalliin vesivahingon vahingossa eikä se saa nimiinsä sitä ja ite en pysty maksaa) ei tässä muuten hätää,mutta toivottavasti ei jouduta mihinkään koppiin tai kauas kun on lasten tarha ja koulu tässä vieressä + plus kohta syntyy 3 lapsi että mielenkiinnolla odotan mihin joudutaan :S

APUA!! mistyä meinaat saada kämpän jos häätö alla..eikö ne oo tosi tarkkoja häätöjen jälkeen!! kauhee tilanne!!!

joo nii just sieltä varmaan saiski mut mä en sinne kyl halua! :/:/

Miksi et? Löytyy täältä ihan mukaviakin alueita esim vartiokylä,vartioharju, marjaniemi. Ei täällä kaikki paikat oo täynnä "paskasakkia"

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

Niinpä... Ei oltais mekään haluttu. Oli pakkorako ja koko elämäni idässä asunut, että sinäänsä ei ainakaan ollut muutos huonompaan :laugh:

Ja väliaikaisena ratkaisuna toimii ihan hyvin.. Lopullisesti ei kyllä tänne jäädä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikö monikulttuurinen ympäristö kiinnosta?

Tulevaisuuden Suomi jo tänään idässä: säpinää ja väriä katukuvassa.

no siis....hmmm..en tiedä onko tää vittuilua mutta siis minun perhe ON monikulttuurinen, mutta haluan silti lapselleni ja itselleni rauhallisen asuinalueen ja minusta idästä sitä ei löydä!

Alkuperäinen kirjoittaja joku:

Miksi et? Löytyy täältä ihan mukaviakin alueita esim vartiokylä,vartioharju, marjaniemi. Ei täällä kaikki paikat oo täynnä "paskasakkia"

joo no tossa oot ihan oikeessa!!!!!! mut just itis..kontula..ymymym!!! ei kiitos!

Niinpä... Ei oltais mekään haluttu. Oli pakkorako ja koko elämäni idässä asunut, että sinäänsä ei ainakaan ollut muutos huonompaan :laugh:

Ja väliaikaisena ratkaisuna toimii ihan hyvin.. Lopullisesti ei kyllä tänne jäädä :kieh:

nii justiinsa..mä vaa en haluis nyt lähtee tältä alueelta missä olen koska lapsen tarha ja kaikki ni en halua että joutuu vaihtamaan!!

Siinäpä se.. Siis tietyt alueet ja tietyn kokoiset on halutumpia kuin toiset..
Eikä tää itä niin paha paikka ole asua.. ;)

Siis mekin asutaan tässä puotilassa eikä ole mitään häiriöitä jos sitä pelkää.. metrolla pääsee nopeasti kaupunkiin jne jne.

Kannattaa vähän koittaa laajentaa hakualuetta.

Isoja saa kai helpommalla kuin pieniä. Ja tokihan se on se tarve, eli jos on suht kohtuuhintainen katto pään päällä ei kuulu ykkös luokkaan..

Meillä aikanaa meni vissiin kuukauden päivät kun isompaan haettiin.. Tosin tästä on jo aikaa, mutta vaihdossa vielä isompaan (perhekoon kasvettua) ei siinäkään kauaa mennyt (tosin tää oli kiinteisöytiön sisäinen vaihto... )

Ihan hirveäkamala tilanne, jos ette saa puoli-ilmasta asuntoa länsi-Helsingistä. Ensinnäkin jos sulla on oikeesti hätä, niin otat vastaan asunnon myös idästä. Ymmärrät kai, että asunnot menevät ensin niille, joilla on oikeesti tarve saada asunto, niin ja sellaiset ihmiset eivät valikoi asuinaluetta. Toiseksi asut kaupungin asunnossa missä tahansa, niissä asuu samanlaista sakkia, kun itä-Helsingissä. Niin ja komanneksi Helsinkin lyhennetään HKI:n ei HGIN

Niin, no. Sehän niissä stadin kämpissä on että sit on pakko ottaa sieltä mistä saa! Voihan sitä sitten hakea vaihtoa kun on kerran "sisään päässy". Me asutaan idässä, eikä mitään valittamista! :D Aivan ihana alue, kämppä ja naapurit! Ei tätä kyllä ikinä uskois kaupungin vuokrakämpäksi... En taida muuttaa täältä ikinä! B)

Yhteistyössä