Hiekkarannalla nähtyä (jonka jälkeen lähdimme perheen kanssa järkyttyneinä pois)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukka.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mimi";23968835]Eiköhän tuo nainen ollut alistunut jo kauan aikaa sitten - esim. suostuessaan lähtemään kotimaastaan "jalkavaimoksi". Tuskin tuota voi nyt kuitenkaan raiskaukseksi nimittää..[/QUOTE]

Paljon mahdollista. Suomessa asuessa häntä koskevat kuitenkin Suomen lait ja varsinkin hänen kanssaan puuhastelleen miehen olisi pitänyt se tietää.

[QUOTE="Piparnakkeli";23968711]Jos tämä on totta niin hyvä että olet vahtinut noin tarkkaan heidän touhujaan useampaan otteeseen ja etkä suinkaan puuttunut vaikka poliisin kutsumisella pariskunnan touhuihin.[/QUOTE]

Meinaatko ihan että olisin soittanut poliisit paikalle ja heidän saapuessaan hiekkarannalle olisin osoittanut sormella näitä ihmisiä, että nuo tuolla noin varmaan kohta alkavat paneskella täällä. Vai miten ajattelit että tuo olisi mennyt? Olisitko itse puuttunut / hälyttänyt poliisin? Käsi sydämellä?

Alkuperäinen kirjoittaja usein nähty;23968804:
hyvin tarkasti osasit kuvailla asiat. Onhan tuo toki sopimatonta, mutta tuota tapahtuu. esim. yleiset saunat/höyrysaunat kylpylöissä ja kylpylät muutenkin. En välitä yhtään käydä perheineni kylpylöissä kun aina siellä altaassa joku teinipariskunta tai vanhempikin harrastaa suoraa toimintaa :/

Siis hyi oikeasti? En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta!

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23968833:
Ei noi thaikkunaiset sano/laita vastaan...Ovat tottuneet siihen jo kotimaassaan,että heitä alistetaan :|

hmmh . mun tuntemani thaikkunaiset TODELLAKIN sanovat ja laittavat vastaan miehilleen- hyvin pippurisia ovat verrattuna meihin suominaisiin :) . olen aina hämmästellytkin, mistä se tieto tulee, että ovat alistettuja jne :confused:

Mistä käsitys että nainen ei olisi tykännyt toiminnasta? Varmaan vähän vaivaannuttavaa julkisella paikalla, mutta silti kiihottuuhan tuosta... Mutta ei siis oikein ollut.

Kyllä thaimaalaisia naisia myös alistetaan ja pahoinpidellään suomessa. Tuollaisessa tilanteessa voi soittaa poliisit vaikka vähän syrjempää, ilmoittaa missä suunnilleen pariskunta on ja kyllä poliisit tunteomerkkien perusteella osaavat löytää. Tuossa pariskunnan rivouden lisäksi saattaa olla kyseessä myös nainen, joka tarvitsee apua. Osa naisista on täällä kielitaidottomina eivätkä osaa hakea apua.

[QUOTE="vieras";23968776]Onhan tuo sopimatonta, mutta pitikö sitä niin tarkasti katsella. Olisitte menneet vähän kauemmaksi.[/QUOTE]

Koitapa miten yksinkertaista ja rentouttavaa on ensin leiriytyä aurinkovarjojen, kylmäkassien, rantapyyhkeiden ja -lelujen sekä KOLMEN LAPSEN kanssa johonkin ja sen jälkeen alkaa kaiken säätämisen jälkeen ja puhallettujen vesilelujen kanssa siirtymään hiekalla toiseen paikkaan... mieluummin sitten lähtee kuule ihan kotipihalle.

[QUOTE="Vieras";23968894]Mistä käsitys että nainen ei olisi tykännyt toiminnasta? Varmaan vähän vaivaannuttavaa julkisella paikalla, mutta silti kiihottuuhan tuosta... Mutta ei siis oikein ollut.[/QUOTE]

Samaa kummastelen.

[QUOTE="Vieras";23968894]Mistä käsitys että nainen ei olisi tykännyt toiminnasta? Varmaan vähän vaivaannuttavaa julkisella paikalla, mutta silti kiihottuuhan tuosta... Mutta ei siis oikein ollut.[/QUOTE]

Tästä kuvauksesta vedin käsityksen

"Nainen kohensi bikinejään aina kun mies oli kopeloinut ja näytti tosi vaivaantuneelta, vilkuili ympärilleen."

hmmh . mun tuntemani thaikkunaiset TODELLAKIN sanovat ja laittavat vastaan miehilleen- hyvin pippurisia ovat verrattuna meihin suominaisiin :) . olen aina hämmästellytkin, mistä se tieto tulee, että ovat alistettuja jne :confused:

Mä tunnen paljon thaimaalaisia,koska olen töissä thaikku raflassa...
Selvä ero on niillä naisilla jotka ovat juuri muuttaneet Suomeen ja niillä jotka ovat asuneet Suomessa pidempään tai syntyneet täällä.
Kyllä mun suomalaisen pomon vaimokin on kipakka,pippurinen kaunotar,mutta ei kuulemma ollut sitä silloin,kun naimisiin menivät ja Suomeen muutti... :)

Tuli ihan mieleen eilinen Teräspallit ja siinä Vastanaineet. Kyse on siis piilokameraohjelmasta.

Ter

Ap:n tapauksessa ei vaan tainnut olla piilokamera kyseessä. Törkeää yleisellä paikalla tuollainen, olisin käynyt sanomassa että voisitteko lopettaa tai lähteä, ettei tarvitse soittaa poliiseja paikalle.

[QUOTE="mimi";23968835]Eiköhän tuo nainen ollut alistunut jo kauan aikaa sitten - esim. suostuessaan lähtemään kotimaastaan "jalkavaimoksi". Tuskin tuota voi nyt kuitenkaan raiskaukseksi nimittää..[/QUOTE]

Ei he kaikki kuitenkaan ole Suomessa jalkavaimoina.

[QUOTE="Lillukka";23968981]Voi taivas... oletko sä tyhmä vai mitä? Ei kai KAIKKEA tarvitse juurtajaksain selittää päivämääristä ja kellonajoista lähtien...!?? Eikö jotain voi ihan PÄÄTELLÄ itsekin???[/QUOTE]

Sori kun en ole ajatustenlukija. Jos se tekee mut tyhmäksi, niin okei.
Mistä mä voin tietää, tapahtuiko eilen, tänään vai toissaviikon keskiviikkona. Olisi myös voinut tapahtua lauantaina. :p

Paljon mahdollista. Suomessa asuessa häntä koskevat kuitenkin Suomen lait ja varsinkin hänen kanssaan puuhastelleen miehen olisi pitänyt se tietää.

Melko naiivia ajattelua - mites sä vahdit miten sitä naista kohdellaan kotona, neljän seinän sisällä? Kyllä se vastuu itsestä ja omasta koskemattomuudesta ja hyvinvoinnista lähtee jokaisesta ITSESTÄÄN, ei voi olettaa että jonkun maan laki suojelee tai ehkäisee jotain jos itse antaa kohdella itseään huonosti. Kyllä noille thaikuille länsimaalainen mies on status ja tuskin kotiin soitettaessa kerrotaan totuutta vaan annetaan ymmärtää, että RIKAS mies huolehtii ja asiat on paremmin kuin hyvin.

[QUOTE="mimi";23969023]Melko naiivia ajattelua - mites sä vahdit miten sitä naista kohdellaan kotona, neljän seinän sisällä? Kyllä se vastuu itsestä ja omasta koskemattomuudesta ja hyvinvoinnista lähtee jokaisesta ITSESTÄÄN, ei voi olettaa että jonkun maan laki suojelee tai ehkäisee jotain jos itse antaa kohdella itseään huonosti. Kyllä noille thaikuille länsimaalainen mies on status ja tuskin kotiin soitettaessa kerrotaan totuutta vaan annetaan ymmärtää, että RIKAS mies huolehtii ja asiat on paremmin kuin hyvin.[/QUOTE]

En minä mitään vahdikaan, mutta rikaskaan mies ei saisi raiskata! Rahan ei ainakaan pitäisi tuoda mitään erivapauksia harrastaa rikollisuutta. Tuosta rannalla tapahtuneesta ajattelen, että nainen olisi ehkä halunnut keskeyttää touhun, mutta hän joko pelkäsi miestä tai ei halunnut herättää vielä lisää huomiota tai molempia. Pelkkä julkinen siveettömyyskin on muuten sopimatonta ja miehen olisi pitänyt ottaa se huomioon.

Mitä väliä sillä on koska tämä on tapahtunut? Vaikka viime kesänä olisi sattunut..

Ei sillä olekaan. Kunhan kävi mielessä ajatus, että onko jossain päin Suomea muka tänään niin lämmintä (mikä ettei voisi olla!) että voi oleilla rannalla. Ehkä ei olisi pitänyt kirjoittaa kaikkea mitä ajattelen, kun tyhmäksi alettiin haukkumaan. Mutta nyt loppui tästä aiheesta, ei kuulu asiaan. Piste.

Meinaatko ihan että olisin soittanut poliisit paikalle ja heidän saapuessaan hiekkarannalle olisin osoittanut sormella näitä ihmisiä, että nuo tuolla noin varmaan kohta alkavat paneskella täällä. Vai miten ajattelit että tuo olisi mennyt? Olisitko itse puuttunut / hälyttänyt poliisin? Käsi sydämellä?

Juurikin niin olisin toiminut. Sun mies oli mukana ja käsittääkseni muutkin ihmiset huomasivat, eli todistajia oli.
Poliisit soitetaan paikalle silloin kun tarvetta on. Poliisi toimii järjestyksenpitäjänä ja ottaa ohjat käsiin esim. juuri tuollaisessa tapauksessa. Itse olisitte voinut vaikka poistua paikalta ennen poliisin tuloa.

Alkuperäinen kirjoittaja äsh;23969127:
Juurikin niin olisin toiminut. Sun mies oli mukana ja käsittääkseni muutkin ihmiset huomasivat, eli todistajia oli.
Poliisit soitetaan paikalle silloin kun tarvetta on. Poliisi toimii järjestyksenpitäjänä ja ottaa ohjat käsiin esim. juuri tuollaisessa tapauksessa. Itse olisitte voinut vaikka poistua paikalta ennen poliisin tuloa.

En usko että se toimii ihan noin. Miksei saman tien joku toinen olisi voinut vaivautua soittamaan poliisit - mehän joka tapauksessa lähdimme pois.

Täytyy sanoa, että olen sen verran täystyöllistetty kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa (yhdet kaksoset), että en ihan heti näe vaivaa muiden vuoksi kuin perheeni ellei ihan turvallisuudesta ole kyse.

Ja oli niin kauheaa katsottavaa että piti katsoa oikein erityisen tarkasti! Just joo. Siellä taas joku tyypillinen suomalainen valas jonka liikakilot pursuavat mammauimapuvun saumoista on harmissaan kun joku suomalaismies on älynnyt ottaa itselleen viehättävän ulkomaalaisnaisen jota tekee mieli kopeloidakin.

Yhteistyössä