Hiihtolatu jupakasta ... kuunelkaas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tänään lehdestä lukenut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koiranomistajista suurin osa on tyhmiä. Tuo olikin hyvä idea, että mennä sinne koirapuistoon mölyämään ilman koiraa...saan minä täällä olla siinä ku sinäkin..tana.

No hmm.. kukaan tuskin voi sua estää tulemasta koirapuistoon ilman koiraa. Saahan siellä hillua yksinään jos kiinnostaa :) Toisten ihmisten agressiivinen häiriköinti on sit asia erikseen, oli paikka mikä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja tänään lehdestä lukenut;28126933:
Anna myöskin olla viimenen kerta kun heittelet pururadalle rotanmyrkyllä varustettuja lihapullia tai nakkien sisälle tunget nitroja. Jos et meitä aikuisia ajattele, niin ajattele että se koira voi olla rakas lemmikki lapsille.

Hyvä idea uudelleen käyttää hevosenlihapullia :) kiitti vinkistä.

Hyvä idea uudelleen käyttää hevosenlihapullia :) kiitti vinkistä.

Nimittäin meillä kuoli 2000 luvun alussa yksi koira vedettyään lenkillä juurikin rotanmyrkyllä tai nitroilla varustetun lihapullan. Asuimme sillon vielä maalla, mutta pururata kun meni kerrostalojen edestä joissa asui vanhuksia niin ei siellä tarvinnut olla sitten kuin yksi koira vihaaja joka meni tälläistä tekemään...

Eikä tainnut olla kun vähän aikaa sitten lehdessä että Kajaanissa joku oli tehnyt ihan yleisillä kaduilla eläimille tälläistä ilkivaltaa että myrkyttänyt juurikin jotain herkkuja ja tunkenut ne jonnekkin piiloon ja koiran kuonoonhan se ensimmäiseksi haisee ja sehän se sen sieltä suuhunsa poimii.

Ei nämä tälläiset ihmiset kyllä yhtään välitä sitten eläimistä kun se tuntee kipua tai ymmärrä miten paljon se tuottaa surua joillekkin ihmisille että menettää rakkaan lemmikin :/

Hyvin sairasta.

Onneksi poliisi järjesti mittavat tutkimukset myrkyttäjien kiinnisaamiseksi kun useempia koiria kuoli ja eiköhän se myrkyttäjä ole jo kiinni saatu nykypäivän tutkimus työn ansiosta. :)

[QUOTE="harmaa";28126174]No mutta toisaalta eikös nyt ole se ensimmäinen sukupolvi kasvanut "aikuiseksi" joka on saanut vapaan kasvatuksen ja juuri he ovatkin niitä jotka ei tajua että hiihtolatu on hiihtäjille ja koirapuistot koirille,
vaan nämä luulevat että heillä on oikeus olla vaikka polkupyörällä siellä hiihtoladulla.

Ja tähän väliin sanottakoot että minulla ei ole edes suksia eikä koiraakaan :laugh:
Mutta huvittaa vaan näiden tollojen kinat kuinka pitää saada olla jossakin jonne he ei kuulu.
Terveen järjen käyttö on jäänyt ja kaikista pitää olla kieltomerkit että tajutaan ja jos se ei miellytä revitään merkit pois ja vedotaan ettei täällä kieltoja ole.

Kesäisin tässä meidän luona on hyvä uimaranta muuten mutta,
jotkut järjenjättiläiset tuovat rakkejaan sinne uimaan,
siis yleiselle uimarannalle :O
Olen soittanut tästä kyseisen rannan kunnossapidolle joka myöskin kiroaa kuinka koira ihmiset repii ne laput pois ja kuinka yleensäkin ihmisten julkisille uimarannoille ei saa eläimiä tuoda mutta ihmisiltä kadonnut jonnekin outoon paikkaan terveen järjen käyttö.[/QUOTE]

jep. suomessa on metsiä. ennen ei olisi ollut mikään ongelma tehdä itse omat polkunsa metsiin.

samahan se on sitten mennä vaikka koulun liikuntasaliin päivällä joogaamaan, kyllähän se pitää mullakin olla sali jos on koululaisillakin.

ja jos on kerran uimareille uimahalli niin kyllä mun pitää voida ottaa kanootti sinne ja harjoitella melomista, on se vaan mun oikeus koska uimaritkin ui.

Jaaha, kai se on ruettava suunnittelemaan koirasuksia. Että varmasti mahtuu kaikki sinne samaan neliöön ensi vuonna. Tarviskohan koirat enemmän pitoa vai luistoa? Varmaan neljät siteet kaninnahkapohjilla ja mitäs muuta?

Jos joku vahingoittaisi mun koiraa niin pahasti ettäse jouduttaisiin lopettamaan, eli käytännössä tappaisi sen, niin en pystyisi hallitsemaan itseäni vaan hakkaisin todennäköisesti ko. ihmisen, sen auton, sen talon ikkunat, postilaatikon jne.

En kenties shokkitilaltani juuri siinä tilanteessa siihen pystyisi,mutta jälkeenpäin sen kostaisin.

Minusta se ei moraalisesti edes kovin väärin olisi, tietenkin poliisi on erimieltä, mutta pahoinpitelystä nyt ei kovin pitkäksi aikaa istumaan joutuisi,jos edes joutuisi ensikertalaisena.

[QUOTE="vieras";28127095]Jos joku vahingoittaisi mun koiraa niin pahasti ettäse jouduttaisiin lopettamaan, eli käytännössä tappaisi sen, niin en pystyisi hallitsemaan itseäni vaan hakkaisin todennäköisesti ko. ihmisen, sen auton, sen talon ikkunat, postilaatikon jne.

En kenties shokkitilaltani juuri siinä tilanteessa siihen pystyisi,mutta jälkeenpäin sen kostaisin.

Minusta se ei moraalisesti edes kovin väärin olisi, tietenkin poliisi on erimieltä, mutta pahoinpitelystä nyt ei kovin pitkäksi aikaa istumaan joutuisi,jos edes joutuisi ensikertalaisena.[/QUOTE]

Selvisi minullekkin aikanaan kuka se meidän koiran myrkyttänyt henkilö oli. Kun rupesi jutut leviämään, muutti vanha ukko ihan suosiolla pois. Tuskin tänä päivänä edes elää, kun oli sillon niin vanha.

Alkuperäinen kirjoittaja tänään lehdestä lukenut;28127158:
Selvisi minullekkin aikanaan kuka se meidän koiran myrkyttänyt henkilö oli. Kun rupesi jutut leviämään, muutti vanha ukko ihan suosiolla pois. Tuskin tänä päivänä edes elää, kun oli sillon niin vanha.

Minkälainen tapaus oli? Ilmeisesti pakko olla psykopaatti, että tommosta voi tehdä.

Minkälainen tapaus oli? Ilmeisesti pakko olla psykopaatti, että tommosta voi tehdä.

Joka ilmeisesti oli hieman henkisesti sairas.

Hän oli myöskin häiriköinyt naapureitaan... lähetellyt kaikkia rivoja lappuja ja sitten yrittänyt saada näille ihmisille häätöä vain ihan huvikseen. Eikä oo ikinä kuulemma oikeen eläinrakas ollu... potkassu joskus jotain tuntematonta koiraakin kadulla, vaikka tämä oli ollut lenkillä omistajan kanssa ja jatkanut matkaansa vaikka omistaja huutanut että hei odotappas...

Yhteistyössä