K
Kirsi
Vieras
Eli siis huutonetistä kysymys... Mielestäni ostaja on ostohalunsa jo huudollaan ilmaissut, ja mikäli myyjä on hinnasta valmis sopimaan, mun mielestä hänen tulisi ottaa yhteyttä ja tarjota kauppoja. Mitä mieltä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Mutta jos myyjä olisi tarjotulla summalla kuitenkin valmis kohteen myymään, niin pitääkö ostajan vielä erikseen ottaa yhteyttä, että "niin mä tarjoon sen ja sen verran", eikö se nyt tullut jo siitä huudosta selväksi?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Mutta jos myyjä olisi tarjotulla summalla kuitenkin valmis kohteen myymään, niin pitääkö ostajan vielä erikseen ottaa yhteyttä, että "niin mä tarjoon sen ja sen verran", eikö se nyt tullut jo siitä huudosta selväksi?
No jos sen tuotteen oikeasti haluaa niin tietenkin kannattaa ottaa yhteyttä eikä vain odotella. Niin itse ainakin olen tehnyt. Myyjähän on myös hintavarauksellaan osoittanut mitä hän tuotteestaan haluaa, samalla lailla se siitä käy selväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Mutta jos myyjä olisi tarjotulla summalla kuitenkin valmis kohteen myymään, niin pitääkö ostajan vielä erikseen ottaa yhteyttä, että "niin mä tarjoon sen ja sen verran", eikö se nyt tullut jo siitä huudosta selväksi?
No jos sen tuotteen oikeasti haluaa niin tietenkin kannattaa ottaa yhteyttä eikä vain odotella. Niin itse ainakin olen tehnyt. Myyjähän on myös hintavarauksellaan osoittanut mitä hän tuotteestaan haluaa, samalla lailla se siitä käy selväksi.
Ja jos ostaja olisi sen hintavarauksen valmis maksamaan (eli siis todellakin sen tuotteen haluaisi), eikö hän sen olisi sillä hv:lla jo huutanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Mutta jos myyjä olisi tarjotulla summalla kuitenkin valmis kohteen myymään, niin pitääkö ostajan vielä erikseen ottaa yhteyttä, että "niin mä tarjoon sen ja sen verran", eikö se nyt tullut jo siitä huudosta selväksi?
Ja jos ostaja olisi sen hintavarauksen valmis maksamaan (eli siis todellakin sen tuotteen haluaisi), eikö hän sen olisi sillä hv:lla jo huutanut?
Eihän hintavarausta tiedä, ennenkuin se on ylitetty tai kohde kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Huutisostaja:Mä en ymmärrä miksi sitä hintavarausta on pakko laittaa jos tuotteesta haluaa oikeasti eroon. Laittaisi lähtöhinnaksi sen millä on valmis myymään, eikä hv:ta ollenkaan. Tietty jos ei osaa hinnoitella järkevästi niin onhan toikin tapa saada selville miutä siitä yleensäkään kukaan maksaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Huutisostaja:Laittaisi lähtöhinnaksi sen millä on valmis myymään, eikä hv:ta ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua tökkii Huutiksessa myyjänä just nämä tilanteet, kun hv ei ole ylittynyt ja sitten alkaa tulla ostajaehdokkailta kaikenlaisia älyttömiä tarjouksia jopa paljon alle avaushinnan. Jos niihin ei sitten vastaile, niin taas haukutaan. Jos haluan myydä alle hv:n ja voin lähettää yv:nä oman tarjoukseni niin sitten teen sen.
Eli vaikka kukaan muu ei huudakaan, niin yksin sitten korottelee sitä hintaa hintavaraukseen saakka?Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:Mutta jos myyjä olisi tarjotulla summalla kuitenkin valmis kohteen myymään, niin pitääkö ostajan vielä erikseen ottaa yhteyttä, että "niin mä tarjoon sen ja sen verran", eikö se nyt tullut jo siitä huudosta selväksi?
Eihän hintavarausta tiedä, ennenkuin se on ylitetty tai kohde kiinni.
No huutaa niin pitkään kuin mitä on itse valmis maksamaan ja katsoo kuinka korkealla hv on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Mä en ymmärrä koko hintavaraus-asiaa, miksei sitä voi laittaa allkamaan sillä hinnalla, millä on valmis sitten myymäänkin. Erityisesti jos hv huitelee jossain satasessa ja alkaa jostain 2eurosta huudot. Typerää.![]()