I
idiootti
Vieras
En tänään saanut tahtoani läpi yhdessä asiassa niin uhkailin miehelle että tapan itseni. Todellisuudessa ei ollut edes lähelläkän, sillä rakastan miestäni ja lastani niin paljon etten voisi jättää heitä... silti lapsellisena käytin sitä "kiristys-/uhkailukeinona", jotta saisin tahtoni läpi tässä asiassa... hölmöä, tiedän!!! Lähdin kotoa ovet paukkuen, laitoin miehelle pari tekstiviestiä tyyliin "pidä huoli lapsesta, mä tapan itseni", laitoin puhelimen kiinni jne. Mies oli hädissään lähtenyt etsimään mua lapsen kanssa. Löysivät minut ulkoa kävelemästä. Mies tuli halaamaan, pyyteli anteeksi (vaikka ei ollut edes aihetta) ja vannoi rakastavansa mua jne. Mä vaan idioottina huusin sille että inhoan sitä, menen ja tapan itseni, en voi sietää miestäni, en välitä siitä, kaikki on sen syytä (mikä kaikki... en tiedä itsekään...) jne.
Nyt hävettää, kaduttaa miten tyhmä olinkaan. Mies itki kotona pitkän aikaa, kertoi että luuli mun tappavan itseni ja kaikkea muuta mistä riita lähti alulle. Hitto että mä oon tyhmä!!!
En tiedä mikä oli, joku ihme kohtaus...
Anteeksi, oli vaan pakko kertoa tänne ja purkaa tunteita.
Nyt hävettää, kaduttaa miten tyhmä olinkaan. Mies itki kotona pitkän aikaa, kertoi että luuli mun tappavan itseni ja kaikkea muuta mistä riita lähti alulle. Hitto että mä oon tyhmä!!!
Anteeksi, oli vaan pakko kertoa tänne ja purkaa tunteita.