Hitto että on epäreilua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Siis välillä vois sanoa että lievästi ottaa päähän, kun itse ei voi sopia mitään menoja kun miehellä on aina jotain niin helvetin tärkeetä. Kuten tänään, ehdin sopia jo kaverin kanssa että mentäis syömään, mies on kotona. Mutta mies ei voi katsoa lapsia sen aikaa, koska radiosta tulee lätkäpeli :headwall: :headwall: Jouduin sitten TAAS kerran perumaan omat menoni, tai siis sen yhden, jonka sovin kerran vuodessa tämän ystäväni kanssa, kun ei muka ole aikaa käydä useammin. Peekele |O |O Mies on lomautettuna ja mä olen käynyt omilla jutuillani (=oma aika) tasan kaksi kertaa, molemmilla kerroilla 3 tuntia kerrallaan ja silloinkin olin TÖISSÄ.

mutta miksi ei voi vahtia lapsia jos RADIOSTA tulee peli?! Tokihan lapset ääntä pitää ja ei ehkä joka sanaa kuule, mutta mitä sitte?! Mä menisin kyllä omille menoilleni mitä olin suunnitellu!!

ekskjuus mii ? sä et voi olla tosissas ? :|
ukko on lomautettuna himassa ja sä käyt töissä ?? vielä ja sit evää sulta tommoi pikkujutun :kieh: :kieh: :kieh:

no onpas aikuinen mies sulla...oiskohan miehes ollu hyvä jättää lapset tekemättä? ei pahalla, mut ei kuulosta hyvän isän tai miehen ominaisuudelta tuo...

menolla suostu ikänä sua mihkään päästäänkään kun aina suostut perumaan. saat syyttää itseäsi kyllä!!! sinuna sanoisin, että heippa ja menisin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Ja se mies ku on jumala niin sille ei voi sanoa vastaan...

Oon sanonu kyl mut ei se mitään auta!

(oho, tähän pystyi taas kirjottaa.. kokeilin vaan kun aiemmin päivällä ei pystynyt ketjuun vastaamaan)

No lähdet ja huudat heipat ovelta. Tuskin se mies niitä lapsia yksinkään jättää.

Eikö aikuinen mies pysty kuuntelemaan radiota ja katsomaan lapsia samalla? Kyllä meillä ainakin pystyy...

Minä ainakin tekisin niin, että vaatteet päälle ja menoksi. Mitä sitä mieheltä kyselemään jos sillä ei ole OIKEASTI tärkeää menoa.

Arvatkaa kuka lähtee tasan klo 19 kaverinsa kanssa syömään? :D

mies kun kerta tossa sano et kyl sä oisit voinu mennä, siis tosiaan sen jälkeen ku olin perunu koko menon ja mies oli ensin kaupungilla kiukutellut.. sanoo vaan sen takia ettei tarvis kantaa huonoa omaatuntoa asiasta, luuli etten mä nyt enää lähe. Mut sattu kaveri sopivasti laittamaan viestiä et enkö mä ny pääsis.. ja mähän sitte laitoin et kyl mä nyt pääsen :)

(ja mies muuten mököttää tossa taas ja kuuntelee tota peliä, hahah. toivottavasti nyt häviäis ton matsinki vielä ni kruunais koko illan)

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Arvatkaa kuka lähtee tasan klo 19 kaverinsa kanssa syömään? :D

mies kun kerta tossa sano et kyl sä oisit voinu mennä, siis tosiaan sen jälkeen ku olin perunu koko menon ja mies oli ensin kaupungilla kiukutellut.. sanoo vaan sen takia ettei tarvis kantaa huonoa omaatuntoa asiasta, luuli etten mä nyt enää lähe. Mut sattu kaveri sopivasti laittamaan viestiä et enkö mä ny pääsis.. ja mähän sitte laitoin et kyl mä nyt pääsen :)

(ja mies muuten mököttää tossa taas ja kuuntelee tota peliä, hahah. toivottavasti nyt häviäis ton matsinki vielä ni kruunais koko illan)

kappas. sää sit lähdet :D hyvä juttu. ihan oikeesti. kyllä jokanaisen siinä missä miehenki täytyy saada omaaki aikaa ja toisen antaa myös sitä toiselle. pidä hauskaa!!

Yhteistyössä