hitto että paloi päreet kaupoilla |O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja örg;22731865:
Ihmisvihaaja vartijana. Just tollasia siihen hommaan lähtee niin kauan kuin ammattiin pääsee muutaman tunnin koulutuksella.

huoh.. se ihmisviha ei suinkaan ole haittapuoli tuolla töissä.. eikä se muuten edes ilmene millään muulla tavalla töissä kuin että en todella jaksa kuunnella jurriapinoita enkä rasittavia teinejä aukomassa päätään..
sä et tiedä miten mä työni hoidan ja kuinka hyvin, etkä taida muuten vartioinnista tietää noin muutoinkaan juuri mitään muuta kuin tuon teinipoikien ja jurriapinoiden kivan pikku yleistyksen.. ;)

[QUOTE="Neith";22731904]huoh.. se ihmisviha ei suinkaan ole haittapuoli tuolla töissä.. eikä se muuten edes ilmene millään muulla tavalla töissä kuin että en todella jaksa kuunnella jurriapinoita enkä rasittavia teinejä aukomassa päätään..
sä et tiedä miten mä työni hoidan ja kuinka hyvin, etkä taida muuten vartioinnista tietää noin muutoinkaan juuri mitään muuta kuin tuon teinipoikien ja jurriapinoiden kivan pikku yleistyksen.. ;)[/QUOTE]

En tietenkään tiedä, muuten vain teen hommia vartijoiden kanssa. Sanoit itse olevas ihmisvihaaja; vartijoina on ihan liikaa sellaisia apinoita, jotka ovat lähteneet hommaan vain pullistellakseen ja saadakseen kerrankin komentaa jotakuta.

[QUOTE="vieras";22731952]No onhan tuo nyt ihan naurettavaa olettaa ja vaatia, että kaikki muut ihmiset tanssisivat sun pillin mukaan. Aivan absurdi ajatus :D[/QUOTE]

mie en ole olettanut, enkä vaatinut.. muutoinhan olisin vieläkin siellä keskellä kauppakeskusta huutamassa.. nyt jo tyhjille käytäville.. ellei ystävälliset vartijat olisi nakannut mua joko ulos taikka poliisia odottelemaan häkkiin..
mie vain jupisen ja ärhentelen tunteita tuulettaakseni.. kyllä mä kaupassa mukauduin noihin tosiasioihin.. eli jonotin ja jonotin ja jonotin vielä vähän lisää..

Mua kans ärsyttää jos ois pikkasen kiire ja menee kassalle jossa ei oo kun yks sua ennen ja se alkaa kaivaa rahapussia vasta kun summa on ilmotettu ja tuote laitettu pussiin. sit sieltä laukusta ei meinaa löytyä sitä lompakkoa ja lompakosta ei löydy viiteen minuttiin pankkikorttia. korttia, joka tungetaan hienoon masiinaan ja näppäillään tunnusluku. masiina jää miettimään serveriin yhdistämistä noin tunnilta tuntuvaksi ajaksi jne.. ja tietysti joku tulee tässä välissä jonon ohi kysymään myyjältä jotain asiaa ja myyjä lähtee selvittämään ongelmaa... niin mun tuuria. niin tätä päivää ja niin joulua oikeesti.
Kyllä muakin ottais päähän jos itellä ois jotain minkä tietää ostavansa 5 minuutissa mutta joku muu onkin edellä vasta pähkäilemässä ostaako ylipäätään koko liikkeestä mitään. Myyjä tyyliin esittelee kaikki kaupan tuotteet ominaisuuksineen ja sit se tyyppi sanookin että eikun vaimo haluaakin yöpaidan, enpäs ostakkaan kelloa tai mitään muutakaan kaulaketjua.
Tottakai jokanen sen ymmärtää että tähän aikaan on ruuhkaa, kumpa jotkut myös ymmärtäs sen että oikeesti on vaan kohteliasta, viisasta ja itelleenkin edullista pohtia etukäteen siellä kotona että mitä lähtee hakemaan. Musta ei olis ainakaan lainkaan mukavaa olla pallo hukassa kun ellunkana vielä sellasissa ruuhkissa ja hässäköissä ja kun näkee että myyjillä kiire ja kaikilla kiire, niin siis ite mä en varmaan kestäis sellasta tilannetta. Mut kun jotkut ei ymmärrä, ei ymmärrä ennakoida tai olla kanssaihmisille kohteliaita. Ei ymmärrä omaaki etuaan eikä varmaan yhtään mitään, niin tällasille ihmisille suosittelisin että tekevät joululahjaostoksensa jo kesäkuussa niin on sitten aikaa käydä läpi kaikki ja kysellä vähemmissä ruuhkissa asioita ja hautoa kauppoja vaikka hamaan loppuun asti.

Alkuperäinen kirjoittaja örg;22731966:
En tietenkään tiedä, muuten vain teen hommia vartijoiden kanssa. Sanoit itse olevas ihmisvihaaja; vartijoina on ihan liikaa sellaisia apinoita, jotka ovat lähteneet hommaan vain pullistellakseen ja saadakseen kerrankin komentaa jotakuta.

hahhah, minä pullistelemassa.. siitä olisi katu uskottavuus kaukana :D
enkä mä komentele, muuta kuin tarpeen niin vaatiessa. (teen siis työtäni)
mä olen ihmisvihaaja, koska valtaosa ihmisistä on jollain tavalla ärsyttäviä ja idiootteja ja mun tiellä kun yritän päästä pisteestä a pisteeseen b mahdollisimman vähäisessä ajassa.
se että en pidä ihmisistä ei siltikään tee musta huonoa mun työssä ;)

[QUOTE="Niinpä";22732004]Mua kans ärsyttää jos ois pikkasen kiire ja menee kassalle jossa ei oo kun yks sua ennen ja se alkaa kaivaa rahapussia vasta kun summa on ilmotettu ja tuote laitettu pussiin. sit sieltä laukusta ei meinaa löytyä sitä lompakkoa ja lompakosta ei löydy viiteen minuttiin pankkikorttia. korttia, joka tungetaan hienoon masiinaan ja näppäillään tunnusluku. masiina jää miettimään serveriin yhdistämistä noin tunnilta tuntuvaksi ajaksi jne.. ja tietysti joku tulee tässä välissä jonon ohi kysymään myyjältä jotain asiaa ja myyjä lähtee selvittämään ongelmaa... niin mun tuuria. niin tätä päivää ja niin joulua oikeesti.
Kyllä muakin ottais päähän jos itellä ois jotain minkä tietää ostavansa 5 minuutissa mutta joku muu onkin edellä vasta pähkäilemässä ostaako ylipäätään koko liikkeestä mitään. Myyjä tyyliin esittelee kaikki kaupan tuotteet ominaisuuksineen ja sit se tyyppi sanookin että eikun vaimo haluaakin yöpaidan, enpäs ostakkaan kelloa tai mitään muutakaan kaulaketjua.
Tottakai jokanen sen ymmärtää että tähän aikaan on ruuhkaa, kumpa jotkut myös ymmärtäs sen että oikeesti on vaan kohteliasta, viisasta ja itelleenkin edullista pohtia etukäteen siellä kotona että mitä lähtee hakemaan. Musta ei olis ainakaan lainkaan mukavaa olla pallo hukassa kun ellunkana vielä sellasissa ruuhkissa ja hässäköissä ja kun näkee että myyjillä kiire ja kaikilla kiire, niin siis ite mä en varmaan kestäis sellasta tilannetta. Mut kun jotkut ei ymmärrä, ei ymmärrä ennakoida tai olla kanssaihmisille kohteliaita. Ei ymmärrä omaaki etuaan eikä varmaan yhtään mitään, niin tällasille ihmisille suosittelisin että tekevät joululahjaostoksensa jo kesäkuussa niin on sitten aikaa käydä läpi kaikki ja kysellä vähemmissä ruuhkissa asioita ja hautoa kauppoja vaikka hamaan loppuun asti.[/QUOTE]

kiitos :D

Tämän vuoksi ostelen lahjoja sopiviin törmätessäni pitkin syksyä :saint:
Viimeiset lahjat hankin viime viikolla.

Viherruokahankinnat teen huomenna. Saa nähdä, onko jonoja. Uskoisin, että aamupäivästä jotenkin kohtuulliset. Tai sitten ei. Mutta mitäs tuosta, kuuluu tähän aikaan.

:D Taas mä oon oppinu jotain uutta kaupassakäynnistä :D
Ostokset täytyy olla mietittynä, mielellään paperilla valmiina ( vältytään aikaavieviltä mietinnöiltä )
Keskustelut tuttujen kanssa ( joita harvemmin näkyy, sillä kauppareissut ajoitetaan aikaan jolloin ihmisiä on hyvin vähän, tuskin lainkaan ) hoidetaan perimmäisessä nurkassa jossa ei olla kenenkään toisen edesä ( oletettaen, että ollaan kaupassa aikaan jolloin siellä saattaa olla muitakin )
Myyjiltä saa pyytää palvelua vain silloin kun kaupassa on vähän muita asiakkaita. ( ihannetilanteessa vain minä )
Rahapussi kaivetaan esille jo maitohyllyllä ja mielellään tasaraha kädessä kävellään kassalle. Liukuhihnamaisesti ostokset kassiin ( mitä nopeammin, sen parempi )
Myyjän kanssa ei jutella!
Kaupasta ulos ja autolle!
:D

Lähden huomenna tekemään ruokaostoksia, ajan kanssa :xmas:

Tämän vuoksi ostelen lahjoja sopiviin törmätessäni pitkin syksyä :saint:
Viimeiset lahjat hankin viime viikolla.

Viherruokahankinnat teen huomenna. Saa nähdä, onko jonoja. Uskoisin, että aamupäivästä jotenkin kohtuulliset. Tai sitten ei. Mutta mitäs tuosta, kuuluu tähän aikaan.

mie en viiti ostella kun lasten toiveet muuttuu, ne saa leluja ym pitkin vuotta, aikuiset taas tuppaavat ostamaan haluamansa tavarat itse.. joten oikeasti saan vasta joulukuussa tietää mitä kukin haluaa/tarvitsee ja sitten vaikka koitan olla ajoissa liikenteessä niin se menee näille vikoille päiville.. olisin kyllä käynyt viikonloppuna kaupoilla mutta koska olin kipeä niin en päässyt, viimeviikolla taasen en viitsinyt ripuloivan lapsen kanssa lähteä ja sitä ennen on ollut töitä eikä juurikaan lapsivapaata hetkeä :D

:D Taas mä oon oppinu jotain uutta kaupassakäynnistä :D
Ostokset täytyy olla mietittynä, mielellään paperilla valmiina ( vältytään aikaavieviltä mietinnöiltä )
Keskustelut tuttujen kanssa ( joita harvemmin näkyy, sillä kauppareissut ajoitetaan aikaan jolloin ihmisiä on hyvin vähän, tuskin lainkaan ) hoidetaan perimmäisessä nurkassa jossa ei olla kenenkään toisen edesä ( oletettaen, että ollaan kaupassa aikaan jolloin siellä saattaa olla muitakin )
Myyjiltä saa pyytää palvelua vain silloin kun kaupassa on vähän muita asiakkaita. ( ihannetilanteessa vain minä )
Rahapussi kaivetaan esille jo maitohyllyllä ja mielellään tasaraha kädessä kävellään kassalle. Liukuhihnamaisesti ostokset kassiin ( mitä nopeammin, sen parempi )
Myyjän kanssa ei jutella!
Kaupasta ulos ja autolle!
:D

Lähden huomenna tekemään ruokaostoksia, ajan kanssa :xmas:

Itsehän tuon liioittelit, mutta parempi niin kuin törttöillä kun hoomoilanen ja pilata ehkäpä monen ihmisen päivä. Kanssaihmisten, myyjän jne. Toivottavasti monelle muullekkin juolahti mieleen, että toisiakin voi joskus ajatella eikä painua pää tyhjänä kauppaan sekoilemaan.

[QUOTE="Neith";22732074]mie en viiti ostella kun lasten toiveet muuttuu, ne saa leluja ym pitkin vuotta, aikuiset taas tuppaavat ostamaan haluamansa tavarat itse.. joten oikeasti saan vasta joulukuussa tietää mitä kukin haluaa/tarvitsee ja sitten vaikka koitan olla ajoissa liikenteessä niin se menee näille vikoille päiville.. olisin kyllä käynyt viikonloppuna kaupoilla mutta koska olin kipeä niin en päässyt, viimeviikolla taasen en viitsinyt ripuloivan lapsen kanssa lähteä ja sitä ennen on ollut töitä eikä juurikaan lapsivapaata hetkeä :D[/QUOTE]

miten ne muut ihmiset ei oo ymmärtäny tehä ostoksiaan aikasemmin..? Kumma homma... sä olisit saanu olla rauhassa :D

[QUOTE="Neith";22732074]mie en viiti ostella kun lasten toiveet muuttuu, ne saa leluja ym pitkin vuotta, aikuiset taas tuppaavat ostamaan haluamansa tavarat itse.. joten oikeasti saan vasta joulukuussa tietää mitä kukin haluaa/tarvitsee ja sitten vaikka koitan olla ajoissa liikenteessä niin se menee näille vikoille päiville.. olisin kyllä käynyt viikonloppuna kaupoilla mutta koska olin kipeä niin en päässyt, viimeviikolla taasen en viitsinyt ripuloivan lapsen kanssa lähteä ja sitä ennen on ollut töitä eikä juurikaan lapsivapaata hetkeä :D[/QUOTE]

Ostin ns. "varmoja" lahjoja lapsille, mies osti "hittihommeleita" muutaman.
Tarkoitin lähinnä sukulaisia. Joskus ostan jonkun kivan jutun odottamaan sopivaa saajaa.
Olen kai hieman outo, mutta tietyllä tavalla laiska :)

Kipeänä oltu täälläkin viikonloppu :wave:
Voimia ostosreissulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä;22732082:
Itsehän tuon liioittelit, mutta parempi niin kuin törttöillä kun hoomoilanen ja pilata ehkäpä monen ihmisen päivä. Kanssaihmisten, myyjän jne. Toivottavasti monelle muullekkin juolahti mieleen, että toisiakin voi joskus ajatella eikä painua pää tyhjänä kauppaan sekoilemaan.

ei samperi ku mä en tienny että on säännöt miten kaupassa käydään :|
Mä kun en oikeesti tienny että kaupassa ei saa mietiskellä ostoksia, saatikka pyytää henkilökuntaa palvelemaan :|

Mua taas ottaa aivoon se porukka, joka seisoo jonossa ties kuin pitkään ja rupee kaivamaan lompakkoa jostain laukun/takin uumenista vasta, kun ostosten loppusumma on ilmoitettu.. Ja sit pohditaan ties kuinka pitkään, jotta löytyyköhän sitä X-etukorttia ja tongitaan lompakkoa.. Ei voi olla niin vaikeeta ottaa sitä lompsaa esiin jo vaikka siinä vaiheessa, kun kassatyöntekijä skannailee niitä tuotteita tai jopa aiemmin? Yksi tällainen ei toki hirveästi jonoja kasvata, mutta kun näitä ihmisiä on aika paljon.. Tämä kyllä rassaa muutenkin kuin joulun aikana..

(juu, on aika mitätön ärsytyksen aihe mulla, mutta silti..:D)

Olen ihan samaa mieltä. Kun itse oli töissä myyjänä, niin ihmetteli monesti tuota käyttäytymistä. Varsinkin, kun oli jonoa ja olin yksin töissä.

Yhteistyössä