V
"vieras"
Vieras
Oikeesti, ap, kai tajuut että nyt on ruuhka-aika? Jos haluut shoppailla nopsaan ja rauhassa, mene itse sinne kauppaan joskus muulloin kuin pahimman jouluhässäkän aikaan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Semmostahan se on...tähän aikaan vuodesta. Ei kai se kelleen yllärinä tule?
Valitettavasti se vaan ei mene niin, että sä tai kukaan muukaan saisi päättää kuka saa käydä kaupassa ja milloin. Ihmisest ovat erilaisia ja sen(kään) ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään.
Mun mielestä pointti tässä on se, että ne palvelua haluavat ihmiset eivät ole itsekkäitä, pahoja tai huonompia. He ovat vain erilaisia kuin sinä. He haluavat henkilökohtaista palvelua. Sen, minkä sinä hoidat vaikkapa netissä tai katalogin kanssa kotona, he haluavat hoitaa kaupassa myyjän kanssa. Sitä varten ne myyjät siellä kaupassa ovat
Tästä asiasta kiukuttelu saa sinut kuulostamaan itsekkäältä, vaikka et sitä varmasti ole.
Minusta taas on hyvä, että esim. koruista vaivautuu juttelemaan ja vertailemaan myyjän kanssa jos ei itsellä ole hajuakaan millaisen korun ostaisi.
Puhelimista en itse ymmärrä mitään joten turvautuisin kyllä myyjän ammattitaitoon myös tässä asiassa.
vähän positiivinen asenne ap:lla noin niinku joulun aikaan... Tyhjiähän ne kaupat on muutamaa päivää ennen aattoa ja kassat odottelevat vain sinua
![]()