hmm, taidan olla liian väsynyt tähän loukkaantuakseni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mutta kirjeen kyllä kirjoitan vielä tänään. nimittäin miehelle.

meillä oli eilen vuosipäivä ja pari viikkoo puhuttiin et sit tehdään yhdessä ruokaa, syödään hyvin, saunotaan, katsotaan leffa ja ollaan lähellä tai mahdollisesti käydään YHDESSÄ yhdellä.

no, minä tein ruuan, mies katso salkkareita, syötiin täyden hiljaisuuden vallitessa, koitin puhua jotain, mut mies vaan ynähteli jotain.
ruuan jälkeen mun työkaveri soitti ja puhuttii ½h (en päässy siit eroon :ashamed: ) ja sillävälin mies oli nukahtanut sohvalle. mä avasin punkun ja siemailin sitä sit yksinäni. mies vaan kuorsas. soittelin yhden kaverin kanssa
siemailin lisää punkkua ja herätin miehen kysyen et mitä nyt tehdään? se tönäs mut ärtyneenä pois ja käänsi kylkeä. sit se heräili katsomaan telkkaa. mä koitin mennä kainaloon ja halia, mut se vaan työnsi mut pois luotaan.
mä vedin herneen nenään ja lähdin baariin ja mies huusi perään et kiitti tosi kivasta vuosipäivästä :ashamed:

tänään sit sanoin miehelle et otetaanko uudestaan eilinen vähän paremmalla menestyksellä kun jäi niin paskan maku...?

mies siihen et ei oteta ja lähti raksalle. kysyin koska tulee, niin voi mennä aamuun.

olen sit yksin kotona ja niin väsynyt tähän, niin väsynyt.
itkettää, ahdistaa, suru puristaa rintaa ja on tuskainen olo.
mikä mussa on vikana kun mun kanssa ei voi viettää aikaa?

mä en jaksa tätä rakentamista, voin asuan vaikka veneen alla kunhan saisin mun miehen takas, mä en halua tota tunteetonta ja tylyä rakentajahirviötä enää päivääkään.

:ashamed: :'( :ashamed:

Musta tossa paskamaisinta se että itse "ryssi" eilisen, sun ei oikeest olis tarvinut tänään enään kysyä että mitäs jos tänään mentäis, mutta sitten vielä sekin meni pipariks. Mulle toi olis ollut viimenen niitti :/

Alkuperäinen kirjoittaja :
miksi eilen lähdit? Tuo on miestä kohtaan karusti tehty. Olisi voinut haluta nukkua sun vieressä että jaksaa taas rakentaa. Sen pitäisi riittää.

koska suutuin siitä että se torjui mut koko ajan.
musta tuntui et mun seuraa ei kaivattu.

:o :o

Onks teillä vielä pitkä projekti tuon talon kanssa? Mitä mä olen sun aloituksia lukenut, niin aika hemmetin vaikeeta teillä on ja selvästi menee tosi huonosti.

Pitäiskö oikeesti tehdä jotain radikaaleja ratkaisuja ainakin hetkeksi? Siis vaikkapa laittaa raksahommat hetkeksi jäihin. Tai palkata ulkopuolisia sitä nopeuttamaan. Tai jotain?

Kun alkaa oikeesti pelottamaan teidän puolestanne. Pian teillä on ero ja keskeneräinen kämppä :| .

Kumpa saisitte suhteenne vielä kuntoon :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Musta tossa paskamaisinta se että itse "ryssi" eilisen, sun ei oikeest olis tarvinut tänään enään kysyä että mitäs jos tänään mentäis, mutta sitten vielä sekin meni pipariks. Mulle toi olis ollut viimenen niitti :/

Juts näin! :|

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
:o :o

Onks teillä vielä pitkä projekti tuon talon kanssa? Mitä mä olen sun aloituksia lukenut, niin aika hemmetin vaikeeta teillä on ja selvästi menee tosi huonosti.

Pitäiskö oikeesti tehdä jotain radikaaleja ratkaisuja ainakin hetkeksi? Siis vaikkapa laittaa raksahommat hetkeksi jäihin. Tai palkata ulkopuolisia sitä nopeuttamaan. Tai jotain?

Kun alkaa oikeesti pelottamaan teidän puolestanne. Pian teillä on ero ja keskeneräinen kämppä :| .

Kumpa saisitte suhteenne vielä kuntoon :hug:

ei mies suostu mihinkää.
sille on nyt asia numero yks saada toi talo valmiiks, ylpeys ei anna periks palkata muita tai jättää kesken.
kai me ens keväänä muuttaan päästään, sillon on sit rakentamista 2v takana :|
tää on ihan perseestä :ashamed:

Jospa sun miestä vaan painaa stressi päälle. Mä voisin kuvitella itse käyttäytyväni noin kun sun miehes, jos olis vielä töiden päälle tuo raksa. Ja kuitenkin varmaan haluaa mahdollisimman nopeasti saada teille sen kodin valmiiksi. Mutta ymmärrän kyllä suakin, hankala tillanne molemmin puolin. Mulla yks ystäväpariskunta, ja heillä on ihan kamalaa tappelua koko ajan ja kyseessä vaan remontti. Ovat jo erostakin puhuneet vaikka viime kesänä vasta menivät naimisiin. Voimia sulle, toivotaan että kaikki muuttuu paremmaksi kun talo on valmis :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
miksi eilen lähdit? Tuo on miestä kohtaan karusti tehty. Olisi voinut haluta nukkua sun vieressä että jaksaa taas rakentaa. Sen pitäisi riittää.

Ja torjuit sitten miehen. Ei se noin voi aina päättyä. Olisitte menneet nukkuun ja kunnon unien jälkeen aamulla olisi voinut olla eri olo kummallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mulle toi olis ollut viimenen niitti :/

niin mitä te sit tekisitte mun tilassa? eroaisitte vai? siihen mä en lähde..

No en nyt ehkä, kun teillä kuitenkin rakkautta jäljellä, saattaisin sinuna ottaa pojan kainaloon ja muuttaa vaikka hetkeks vanhempies luo, tai ihan minne tahansa. Ei hitto toista voi kohdella kun paskaa vaan siksi että rakentaa.

Ja torjuit sitten miehen. Ei se noin voi aina päättyä. Olisitte menneet nukkuun ja kunnon unien jälkeen aamulla olisi voinut olla eri olo kummallakin.

no kun ei menty, jossittelu ei nyt auta yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mulle toi olis ollut viimenen niitti :/

niin mitä te sit tekisitte mun tilassa? eroaisitte vai? siihen mä en lähde..

No en nyt ehkä, kun teillä kuitenkin rakkautta jäljellä, saattaisin sinuna ottaa pojan kainaloon ja muuttaa vaikka hetkeks vanhempies luo, tai ihan minne tahansa. Ei hitto toista voi kohdella kun paskaa vaan siksi että rakentaa.

ei oo paikkaa mihin mennä. eikä oo varaa vuokrallekaan mennä.
mä oon käyny kaikki mahdollisuudet läpi, on vaan kestettävä.
onneks on tää palsta mihin pääsee purkautuun
:ashamed:

Yhteistyössä