hmm, taidan olla liian väsynyt tähän loukkaantuakseni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulle toi olis ollut viimenen niitti :/

Juts näin! :|

niin mitä te sit tekisitte mun tilassa? eroaisitte vai? siihen mä en lähde..

En nyt ihan eroamaankaan olisi lähdössä. Mutta KUNNON KESKUSTELU aiheesta ja kaikesta ois varmaan paikallaan.
Voisin kuvitella, että pieni välimatkakin hetkeksi tekisi terää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
No sori, mut MUN mies olis vetän herneet siitä työkaverille puol tuntia kälkättämisestä, jos se ei ollut akuuttia(?)... :| :ashamed: =)

se oli akuutti puhelu, en olis vastannu muuten, mut mies tiesi et odotan sitä puhelua ja et se tulee illan aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
:o :o

Onks teillä vielä pitkä projekti tuon talon kanssa? Mitä mä olen sun aloituksia lukenut, niin aika hemmetin vaikeeta teillä on ja selvästi menee tosi huonosti.

Pitäiskö oikeesti tehdä jotain radikaaleja ratkaisuja ainakin hetkeksi? Siis vaikkapa laittaa raksahommat hetkeksi jäihin. Tai palkata ulkopuolisia sitä nopeuttamaan. Tai jotain?

Kun alkaa oikeesti pelottamaan teidän puolestanne. Pian teillä on ero ja keskeneräinen kämppä :| .

Kumpa saisitte suhteenne vielä kuntoon :hug:

ei mies suostu mihinkää.
sille on nyt asia numero yks saada toi talo valmiiks, ylpeys ei anna periks palkata muita tai jättää kesken.
kai me ens keväänä muuttaan päästään, sillon on sit rakentamista 2v takana :|
tää on ihan perseestä :ashamed:

Kumpa tosiaan saisitte. Kun siis selvästi kuitenkin toisistanne tykkäätte :D. Voimia vaan ihan hirmusti teille :hug: .

Jos yhtään lohduttaa, niin meilläpä mies oli vieläkin kauemman melkoinen mulkero. Tai siis kiukutteli ihan älyttömistä ja nalkutti (ihan oikeesti) milloin mistäkin. Kun sitten koulunsa alkoi olla loppusuoralla, niin yhtäkkiä miehestä sukeutui taas se oma ihana itsensä johon aikoinaan rakastuin. Ja kun hän lopulta sai koulusta paperit, niin hänhän vaan parani entisestään :D.

Reilun vuoden verran mies on nyt ollut oma itsensä ja mä olen miettinyt että miten se voikaan olla niin hyväntuulinen ja kultainen ja ihana.

Sitten kun nuo rakennushommat on loppu, niin toivottavasti teille käy samoin. Ja sitten istutte ihan omassa kodissa takkatulen ääressä naureskelemassa miten kamalaa sen takan(ja talon sen takan ympärillä) rakentaminen olikaan :D.

[

ei mies suostu mihinkää.
sille on nyt asia numero yks saada toi talo valmiiks, ylpeys ei anna periks palkata muita tai jättää kesken.
kai me ens keväänä muuttaan päästään, sillon on sit rakentamista 2v takana :|
tää on ihan perseestä :ashamed:

Mies on varmaan vaan tosi väsynyt tohon ainaiseen rakentamiseen ja miehillä oikeasti ottaa ylpeyden päälle saada se talo valmiiksi... :hug: En voi sanoa muuta kuin että koita jaksaa!! Kuinka pitkällä olette sen talon kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kumpa tosiaan saisitte. Kun siis selvästi kuitenkin toisistanne tykkäätte :D. Voimia vaan ihan hirmusti teille :hug: .

Jos yhtään lohduttaa, niin meilläpä mies oli vieläkin kauemman melkoinen mulkero. Tai siis kiukutteli ihan älyttömistä ja nalkutti (ihan oikeesti) milloin mistäkin. Kun sitten koulunsa alkoi olla loppusuoralla, niin yhtäkkiä miehestä sukeutui taas se oma ihana itsensä johon aikoinaan rakastuin. Ja kun hän lopulta sai koulusta paperit, niin hänhän vaan parani entisestään :D.

Reilun vuoden verran mies on nyt ollut oma itsensä ja mä olen miettinyt että miten se voikaan olla niin hyväntuulinen ja kultainen ja ihana.

Sitten kun nuo rakennushommat on loppu, niin toivottavasti teille käy samoin. Ja sitten istutte ihan omassa kodissa takkatulen ääressä naureskelemassa miten kamalaa sen takan(ja talon sen takan ympärillä) rakentaminen olikaan :D.

kiitos turkilmas, toivotaan :hug:

mä yritän selittää mun näkemyksen asiaan niin että et käsitä väärin.
mä voisin kuvitella (jos yhtään osaan miesten ajatusmallia tulkita) että mies vähän suutahti siitä kun pulisit puhelimessa niin pitkään,olihan teidän päivänne ja oli tarkotus olla yhessä,olkoonkin että kokkailit yhessä.ja mielenosoitukseks kävi mies sitten nukkumaan,ja jos on iteppäinen niin just käänti vaan kylkeä,osoittaakseen että on vihanen.ja jos mä oisin mies ni mulle viimenen niitti ois ollu se että vaimo lähtee baariin.

No en nyt ehkä, kun teillä kuitenkin rakkautta jäljellä, saattaisin sinuna ottaa pojan kainaloon ja muuttaa vaikka hetkeks vanhempies luo, tai ihan minne tahansa. Ei hitto toista voi kohdella kun paskaa vaan siksi että rakentaa.

ei oo paikkaa mihin mennä. eikä oo varaa vuokrallekaan mennä.
mä oon käyny kaikki mahdollisuudet läpi, on vaan kestettävä.
onneks on tää palsta mihin pääsee purkautuun
:ashamed:

Inhottaa vaan kun sua kohdellaan noin :/ Kun kuitenkin olit suunnitellut eilistä ja puhunutkin siitä. Se olis varmaan just ollut sellanen minkä avulla olis taas jaksanut seuraavat viikot. Mut ymmärrän sua ja miestäs tosi hyvin. H ihan samanlainen, siis pyrkii kaikessa niin täydellisyyteen että ei mitään järkeä, tekee kaikki mihin ryhtyy viimesen päälle, eikä siinä vaiheessa esim tajua ajantajua ollenkaan :/

tässä kulta sulle omistettu:
Likipitäen jo kolme vuotta tätä taloa nyt tehty on
pelkkä ajatuskin tuskaa tuottaa
jos tää rakentaminen ei tähän päätykään

joskus tahtoo mennä sormi suuhun
vaikka yritys on armoton
läpi kiven perse edellä puuhun kun
yötä myöten kiivetään

se ei oo mies eikä mikään,
jos ei valmistu talo omin hartiavoimin
voitan kaiki vaikeudet ja viivytykset

ei sitä usko neekerikään mikä
helvetin haloo siitä syntyä voi kun
hankkii väärät piirustukset ja tarvikkeet

vasara ja nauloja koko rahalla
jos kerran sitä eristystöissä
käytettävää lasivillaa
sahata voi sahalla

lisää lahonneita lautoja ja niitä
elementtiharkkoja me näillä
alustavilla tarveainelaskelmilla
säästettiin taas markkoja

lämpöeristeenä villatäyte mineriittiseinän välissä
ei mikään varsinainen taidonnäyte mutta
hyvin se kestää kylmyyttä

vaimo muutti sinne siskon luokse kun ei
naiset oikein ymmärrä
miten nopeasti aika juoksee vaikka
kuinka painaa täysillä

se ei oo mies eikä mikään...

ei sitä usko neekerikään...

vasara ja nauloja...

lisää lahonneita lautoja...

suoristelen nauloja
oman talon kuistilla vaikkei tätä
taloa vielä edes hyvällä tahdolla kai
taloksi tunnista

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä yritän selittää mun näkemyksen asiaan niin että et käsitä väärin.
mä voisin kuvitella (jos yhtään osaan miesten ajatusmallia tulkita) että mies vähän suutahti siitä kun pulisit puhelimessa niin pitkään,olihan teidän päivänne ja oli tarkotus olla yhessä,olkoonkin että kokkailit yhessä.ja mielenosoitukseks kävi mies sitten nukkumaan,ja jos on iteppäinen niin just käänti vaan kylkeä,osoittaakseen että on vihanen.ja jos mä oisin mies ni mulle viimenen niitti ois ollu se että vaimo lähtee baariin.

se puhelu oli odotettavissa eikä ollu mikään juorupuhelu.
mä en jaksa kun kaikki on aina niin vaikeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Jospa sun miestä vaan painaa stressi päälle. Mä voisin kuvitella itse käyttäytyväni noin kun sun miehes, jos olis vielä töiden päälle tuo raksa. Ja kuitenkin varmaan haluaa mahdollisimman nopeasti saada teille sen kodin valmiiksi. Mutta ymmärrän kyllä suakin, hankala tillanne molemmin puolin. Mulla yks ystäväpariskunta, ja heillä on ihan kamalaa tappelua koko ajan ja kyseessä vaan remontti. Ovat jo erostakin puhuneet vaikka viime kesänä vasta menivät naimisiin. Voimia sulle, toivotaan että kaikki muuttuu paremmaksi kun talo on valmis :hug:

No kyllä se vaan ois hyvä muistaa sitä puolisoakin olkoonkin mikä rakentamisstressi päällä. Luulis, että hänkin jaksais paremmin eteenpäin kun välillä yhdessä rentouduttais.

En eroaisi. Raskaassa elämäntilanteessa kukaan ei ole parhaimmillaan. Koettaisin keskustella sen "rakennusmieshirviön" kanssa. Tuo mielenosoituksellinen kävely ulos huushollista ei myöskään kovin aikuismaista käytöstä :hug: (Täytyy todeta, että minäkin lähden joskus mielenosoituksellisesti ulos lenkille päästelemään pahimpia höyryjä päästä... Eli en aina minäkään jaksa rakentavia keskusteluja tilanteen ollessa päällä)

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Miks te ootte enää ees yhdessä? Aina valitat vaan miehestäs.

Np just. Ja kukapa meistä eläisi täydellisessä maailmassa missä aurinko aina paistaa ja nurmi vihertää.... Tekee hyvää aina välillä haukkua miestää jossain. Mä haukun mun miestä aina mun siskolle ja sitten soittelen perään että hei ei se nyt ihan noin kauhea ole... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Miks te ootte enää ees yhdessä? Aina valitat vaan miehestäs.

Np just. Ja kukapa meistä eläisi täydellisessä maailmassa missä aurinko aina paistaa ja nurmi vihertää.... Tekee hyvää aina välillä haukkua miestää jossain. Mä haukun mun miestä aina mun siskolle ja sitten soittelen perään että hei ei se nyt ihan noin kauhea ole... :ashamed:

Niinpä. Ja on se kumma kun samaan aikaan taivastellaan miten helposti nykyään erotaan ja sitten ihmetellään miksi pariskunta on edelleen yhdessä kun on vähän vähemmän hyvä vaihe menossa...

Joopa. Mä yllätin äsken itseni ajattelemasta, että pitäisiköhän sitä hankkia parisuhde? Todella noloa. Mutta tavallaan kai aika inhimillistä ja ymmärrettävää: oonhan mä ihan pirun yksinäinen kyllä, ei siitä pääse mihinkään. En tiedä, onko mahdollista selvitä sekä perhe-elämästä että parisuhteesta miehen tehdessä reissutöitä: tai ehkä niistä, juuri ja juuri, selviäisi. Mutta sitten jos siihen lisää projektin tai pari, onko ne jo sitten ihan liikaa, vaikka kuvittelin kyllä muuta. En tiedä.

Mitäs meinaatte tänään vielä tehdä?

Nyt kun kerran tässä ollaan... :kieh:

mä meen vielä saunaan, ja juon siideriä :xmas:

Mies lähti hakemaan elokuvaa...
Kuuntelen tässä tuulen tuiverrusta ja nautin hiljaisuudesta.

Ja mä olen tän päivää miettinyt et pitäiskös sitä tehdä kaikkensa että saisi tämänkin avioliiton toimimaan :/

Mistä pitäis alottaa? Mä en ainakaan juuri nyt tiedä. Enkä jaksa ajatella. Just selviän näistä päivistä yksin lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ja mä olen tän päivää miettinyt et pitäiskös sitä tehdä kaikkensa että saisi tämänkin avioliiton toimimaan :/

Mistä pitäis alottaa? Mä en ainakaan juuri nyt tiedä. Enkä jaksa ajatella. Just selviän näistä päivistä yksin lasten kanssa.

No en mäkään tiedä, sehän ongelma tässä onkin :/ Tuntuu että mä olen ihan täys kakka :/
Onko sulla ideaa mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

No en mäkään tiedä, sehän ongelma tässä onkin :/ Tuntuu että mä olen ihan täys kakka :/
Onko sulla ideaa mitään?

No omasta liitostani ei ole mitään käryä, mutta voishan sitä yrittää sulle jotain näkemystä saada. Mikä mättää? Eniten?

Yhteistyössä