N
nalk
Vieras
siinä se kyssäri tulikin. Oonkohan mä ainoa nalkuttava akka, joka haluu omaakin aikaa ja että vastuu ois tasan näissä hommissa silloin kun mies ei oo töissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu ja ei:Hoidan hommat, mutta nurinaa mies saa kuunnella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juu ja ei:Hoidan hommat, mutta nurinaa mies saa kuunnella.
näin myös meillä
Alkuperäinen kirjoittaja juu ja ei:Hoidan hommat, mutta nurinaa mies saa kuunnella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tartte hoitaa yksin eikä nalkuttaa, yhdessä tässä ollaan ja tehdään ja mies on niin kultainen että huomaa pienestä otsan rypistyksestä jo että nyt on parempi pistää akka vähäksi aikaa ulos tuulettumaanIhana mies minulla.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tartte hoitaa yksin eikä nalkuttaa, yhdessä tässä ollaan ja tehdään ja mies on niin kultainen että huomaa pienestä otsan rypistyksestä jo että nyt on parempi pistää akka vähäksi aikaa ulos tuulettumaanIhana mies minulla.
Ole onnellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en koskaan valita miehen menoista, mutta joskus tulee sanomista niin, että jos meen esim. ruokakaupassa käymään, niin mies voi soittaa perään, että kuopus itkee, voisit jo tulla kotiin tai hakemaan lapsi mukaan...
Yleensä otankin nuorimmat mukaan joka paikkaan, lääkäriin, parturiin jne.
Eli mulla ei ole harrastuksia eikä muutakaan ilman lapsia, miehellä on.