Hoidatteko nurisematta kodin ja lapset ja mies voi harrastaa ja mennä minne vaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nalk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu ja ei:
Hoidan hommat, mutta nurinaa mies saa kuunnella.

näin myös meillä

Samoin. Tissilapsen luota en pääse mihinkään, eikä oo ketään edes kenen kanssa mennä.. Mies kyllä paahtaa, joten akka hoitaa lapset ja kodin. Yritän nalkuttaa miehelle huonoa omaatuntoa.

Alkuperäinen kirjoittaja juu ja ei:
Hoidan hommat, mutta nurinaa mies saa kuunnella.

Mitä järkeä? Mitä konkreettista hyötyä siis siitä nurinasta on? Annat vain miehellesi keinon ärsyyntyä susta. Sitten se haluaa auttaa entistä vähemmän.

mä hoidan lapsen aamulla hoitoon,käyn töissä,haen pois,käyn kaupassa,laitan ruuan,siivoan,hoidan lapsen ja kaikki asiat. mun päivästä loppuu tunnit.onneks viikonbloput on vapaata töistä

näissä ketjuissa tulee valitettavan usein ilmi, että meillä äideillä ei ole ketään kavereita / paikkoja joissa käydä tai jutella .. ja sitten se purkaantuu siihen mieheen jolla niitä on. :/

Kyllä meillä mies hoitaa osansa ihan käskemättä. Minä tietenkin teen vähän enemmän koska olen päivät kotona. Mutta opiskelen myös samalla joten tarviin itse myös omaa aikaa. Mies aina sanoo että koti ja lapsi on meidän yhteinen projekti.

Meillä mies on osittaisella hoitovapaalla. Eli kuuden tunnin työpäivän jälkeen hän saa hoitaa meidän poikaa, koska mulla on iltatyö. Joskus olen vasta yhdeksän aikaan illalla kotona. Kotityöt tekee se joka jaksaa. Omaa aikaa voi sitten yrittää saada joskus viikonloppuisin, mutta aika vähään se jää.

Ei tartte hoitaa yksin eikä nalkuttaa, yhdessä tässä ollaan ja tehdään ja mies on niin kultainen että huomaa pienestä otsan rypistyksestä jo että nyt on parempi pistää akka vähäksi aikaa ulos tuulettumaan :) Ihana mies minulla.

En. Mies eikä lapset kuitenkaan ei vapaaehtoisesti tee juuri mitään. Parhaiten toimii, kun itse istun vauva tissillä ja jakelen työtehtäviä heille. Jos itse siivoan samanaikaiseti, kaikkoavat helposti kaikki apulaiset karkuteille.

Ei tartte hoitaa yksin eikä nalkuttaa, yhdessä tässä ollaan ja tehdään ja mies on niin kultainen että huomaa pienestä otsan rypistyksestä jo että nyt on parempi pistää akka vähäksi aikaa ulos tuulettumaan :) Ihana mies minulla.

Ole onnellinen.

Mä en koskaan valita miehen menoista, mutta joskus tulee sanomista niin, että jos meen esim. ruokakaupassa käymään, niin mies voi soittaa perään, että kuopus itkee, voisit jo tulla kotiin tai hakemaan lapsi mukaan...
Yleensä otankin nuorimmat mukaan joka paikkaan, lääkäriin, parturiin jne.

Eli mulla ei ole harrastuksia eikä muutakaan ilman lapsia, miehellä on.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Ole onnellinen.

Osaan olla onnellinen ja kiitollinen tästä miehestä. Olin naimisissa 5 vuotta nykyisen miehen vastakohdan kanssa.

No en.

Meillä molemmilla on kai aika paljon vapauksia (me SAAMME esim. mennä kaljalle kaverin kanssa sopimatta siitä viikkokausia aikaisemmin :xmas: ) mutta molemmilta odotetaan kyllä suht tasavertaista panostusta yhteisen kodin ja yhteisten lasten hoitamiseen.

Käytännössä kotityöt jää kausittain enemmän mulle, jos mies tekee pitkää päivää töissä. Viime kuukausina hän on ollut paljon enemmän kotona, ja tehnyt todella paljon kotihommia & hoitanut lapsia.

Meillä mies tekee kyllä tosi paljon! Hakee mm. lapsen hoidosta ja välillä onnistuu tekemään ruokaakin ilman, että ensin kyselee minulta :) Lisäksi tekee osansa muistakin kotitöistä. Käyn töissä ja teen lopputyötä joten välillä ilta venyy pitkälle töitä tehdessä. Nyt olen vielä huomannut itsessäni laiskamadon eli en vain yksinkertaisesti jaksa tehdä paljoakaan :(

Mä en koskaan valita miehen menoista, mutta joskus tulee sanomista niin, että jos meen esim. ruokakaupassa käymään, niin mies voi soittaa perään, että kuopus itkee, voisit jo tulla kotiin tai hakemaan lapsi mukaan...
Yleensä otankin nuorimmat mukaan joka paikkaan, lääkäriin, parturiin jne.

Eli mulla ei ole harrastuksia eikä muutakaan ilman lapsia, miehellä on.

:o Siis ei v*ttu... Anteeks.. Ihan oikeestiko? Eikä...

Oletteko ihan hönöjä? Mikä tekee teistä nalkuttavan tiskirätin?? Te itse, ei mikään muu.

Meillä tehdään molemmat, kumpikin mitä ikinä jaksaa ja niin kauan, kun on hyvä mieli. Jos hommaa ei voi tehdä hyvällä mielellä, se on parempi jättää tekemättä, mikäli se ei maata kaada.

Yhteistyössä